برگزیده های پرشین تولز

اسنپ مارکت فروشگاه آنلاین هایپراستار

baharspringg

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 مارس 2020
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
33
دوستای عزیز سلام. وقت شما به خیر

اگر دنبال یه سوپرمارکت عظیم و یا در واقع بهتره بگم یه هایپرمارک کامل می گردید بهتون " سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت " رو معرفی میکنم.
در واقع اسنپ مارکت فروش آنلاین هایپراستار هست و یکی از عظیم ترین شعبه های هایپراستار که با اسنپ مارکت کار می کنه هایپراستار باکری هست.
در واقع دلیوری بسیاری از ساکنین غرب از هایپراستار باکری (ارم) انجام میه.
با توجه به عظمت این شعبه و تنوع بسیار بالای موجودی کالاها، علاوه بر کالاهای سوپرمارکتی، سایر مواد غذایی از جمله مواد پروتئینی، انواع میوه و سبزیجات، نان و شیرینی و حتی لوازم لوازم خانه و آشپزخانه هم در این شعبه به مشتریان عرضه می‌شود. بنابراین، این شعبه توانسته پاسخگوی طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان باشد و تا حد امکان، امکان یک خرید راحت و سریع را برای آن‌ها فراهم کند و خرید آنلاین از هایپراستار ارم میتواند به منزله یک خرید به مراتب راحت تر و سریع تر محسوب گردد.
اگر سمت غرب تهران هستید برای خرید آنلاین از هایپراستار باکری هستید، همین حالا میتونید شروع کنید.:)
 

Taghadosi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2020
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
سن
33
سلام دوستان
سلام دوستان ، در پاسخ به دوست خوبمون میتونم بگم که اسنپ مارکت فقط داره با فروشگاه های زنجیره ای مشارکت میکنه که همه چیز رو موجود داشته باشن .
اما من یه پیشنهاد بهتر براتون دارم اونم اینه که شما چرا مسیر زیادی رو تا فروشگاه های زنجیره ای طی کنید و حتی با خیلی از قیمت های گران روبرو شوید؟! من هم اولش همین فکر رو میکردم که اسنپ مارکت بهترین برند داخل بازاره که داره فروشگاه های زنجیره ای رو حمایت میکنه اما زمانی که با هایمارت آشنا شدم فهمیدم که اشتباه میکردم .
با هایمارت میشه از سوپرمارکت محله با تخفیف خرید کنی و کلی هم تو زمان خریدت پول تو جیبت و همینطور مسافتی که میری صرفه جویی کنی ، برای من که خیلی عضویت تو هایمارت راحت بود فقط رفتم تو سایت هایمارت و با دانلود اپلیکیشنش عضو این خانواده همواره تخفیفی هایمارت شدم . پیشنهاد میکنم شما دوستان هم هایمارت رو امتحان کنید و از سوپرمارکت محلتون تخفیف بگیرید :) :D
سلام من هم با نظر دوستمون کاملا موافقم هایمارت خیلی تخفیف بهتری نسبت به اسنپ مارکت داره همچنین وقتی خرید از سوپرمارکت علاوه بر تخفیف ویژه سوپرمارکت هایمارت کلی امکانات دیگه مثل کوتاه شدن مسیر رفت و آمد ( اپلیکیشن هایمارت ) و کیف پول رو داره خب اینجوری خیلی بهتر نیاز های ما مشتریان رو برطرف میکنه واقعا حرف نداره !!:D;)
 
بالا