برگزیده های پرشین تولز

اعتراض جمعی به فیلم 300

†$H@ki®@†

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
4
سن
54
محل سکونت
The Wall (0)
اگر ما چیزی نگیم اونی که از گذشته ما و تاریخ پر افتخار ما چیزی نمیدونه مسلما تحت تاثیر فیلم قرار میگیره اما اگر اعتراض کنیم و به گوش بینندگان این فیلم برسونیم حداقل در رابطه با ما زود قضاوت نخواهند کرد ! امیدوارم


جمعی از ایرانیان نیز در اینترنت در تلاشند تا با ساختن یک «بمب گوگلی»، پیام «تحریف آمیز بودن داستان فیلم» را به گوش بسیاری برسانند.

برای این کار، وب سایتی نیز ساخته شده تا اطلاعات کافی درباره ابعاد «ضد ایرانی» این فیلم در آن قرار بگیرد. ایرانیان معترض می توانند با لینک دادن به این صفحه، امتیاز آن را در متور جسنجوی گوگل که محبوب ترین موتور جستجوی اینترنتی جهان است، بالا ببرند.

در صورت موفقیت این حرکت جمعی، زمانی که کاربران سراسر جهان، عنوان این فیلم را در گوگل، جستجو کنند، پیش از هر چیز با وب سایتی رو به رو می شوند که در آن، ابعاد مختلف اعتراض ایرانیان به چشم خواهد خورد.

برای اعتراض به «سیصد» به آدرس زیر بروید:
http://www.petitiononline.com/wpci96c

لينک لگوماهی و بمب گوگلی (حتما به اینجا سر بزنید)
http://legofish.com/persiblog/004571.html
[send 2 all plz]

هر کسی هم که سایت ندارد میتواند لینک ها و بنر ها را در امضایش بگذارد!

(از مدیران محترم میخواهم این تاپیک را به خاطر آبروی ایران و ایرانی و به خاطر همون یک جو غیرتی که در ما ها مون ده استیکی کنن!!!!!)


راستی می خواستم بگم یکی از موثر ترین راهها برای کم فروش شدن این فیلم اینه که به فیلم ۳۰۰ در سایت سینمایی معتبر IMDB رای منفی دهید
به نظر من بهترین کار اینه که کاری کنیم که افراد کمتری فیلم را تماشا کنند. یکی از روشها این است که در سایت IMDB به این فیلم رای بسیار پایینی بدهیم تا rating کلی این فیلم افت کند. این سایت بسیار معتبر است و خیلی از مردم به rating فیلمها در این سایت نگاه می کنند. پس به این سایت بروید و اگر account ندارید بسازید و به این فیلم رای پایینی (رای 1) بدهید.

اینم لینک:http://www.imdb.com/title/tt0416449/
[send 2 all plz]
با تشکر
 

VETO

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 دسامبر 2006
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
عزیز جان مگه اینجاروندیدی اومدی باز تاپیک زدی؟
 
بالا