برگزیده های پرشین تولز

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم درام «پیکی بلایندرز»

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
اعلام تاریخ پخش فصل چهارم درام «پیکی بلایندرز»

از هفته گذشته فصل چهارم درام گانگستری تاریخی «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) از شبکه بی بی سی دو در بریتانیا روی آنتن رفته است و به زودی نیز در ایالات متحده نیز پخش می‌شود. به نقل از کمپانی نتفلیکس، تمام قسمت‌های فصل چهارم این سریال از ماه آینده (21 دسامبر) در امریکا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این تصمیم اکتبر گذشته و به دنبال حواشی پیش آمده در رابطه با رسوایی‌های جنسی هاروی واینستین اتخاذ شد. «پیکی بلایندرز» تولید واینستین کمپانی نبوده اما سال 2013 امتیاز پخش در امریکا و حق انتشار آن در شبکه نمایش خانگی از سوی این استودیو مستقل خریداری و بعدتر به نتفلیکس واگذار شد.

اپیزود افتتاحیه فصل چهارم سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders)، استیون نایت با تام هاردی و بازی کیلین مورفی در مقایسه با افتتاحیه‌های قبلی با بیش‌ترین میزان استقبال روبرو شده است؛ واکنش منتقدان انگلیسی نیز به شروع فصل چهارم مثبت و با تعریف و تمجید فراوان همراه بوده است. فصل چهارم با جدایی تامی (کیلین مورفی) از خانواده‌اش شروع می‌شود. البته نکته قابل توجه اینجاست که وقتی فصل چهارم در امریکا منتشر شود، نام «واینستین کمپانی» از ابتدای تیتراژ سریال حذف خواهد شد.

آیدان گیلن بازیگر نقش لرد بیلیش در سریال «بازی تاج و تخت» در نقش «آبراما گلد» ظاهر شده است؛ یک کولی قهرمان که خود استیون نایت از او به عنوان «شیطان مجسم» یاد می‌کند. آدرین برادی در فصل جدید این سریال حضور دارد و در نقش «لوکا چانگرتا» عضو مافیا مقابل دوربین رفته است. چارلی مورفی هم در نقش شخصیتی به نام «جسی عدن» ظاهر شده است که فعال حقوق صنف تجار بوده و در دهه 1920 برای برابری دستمزد زنان مبارزات تاریخ‌سازی انجام داد. تام هاردی، پل اندرسن، هلن مک کروی و شارلوت رایلی هم از جمله بازیگرانی هستند که از فصل‌های گذشته همچنان حضور دارند.

لازم یه یادآوری است ساخت فصل پنجم سریال پیشاپیش در فهرست سفارشات شبکه بی بی سی دو قرار گرفته است و تولید آن از سال آینده آغاز می‌شود. داستان فصل پنجم در سال‌های 1928 و 1929 رخ خواهد داد.
 
بالا