برگزیده های پرشین تولز

افزایش بازدید واقعی

mohsen_najafi78

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2007
نوشته‌ها
585
لایک‌ها
140
ما با نمایش لینک های شما در وبسایت های عضو لینک باکس ، بازدیدهای شما را افزایش می دهیم .
روش کار بسیار ساده است ، یک نفر لینکهای شما را در یکی از وبسایت های عضو مشاهده می کند و روی آنها کلیک می کند و وارد وبسایت شما می شود تا محتویات لینک شما را مشاهده کند !
ما در حال جذب اعضای جدید هستیم تا لینک های اعضاء در تعداد بیشتری سایت و وبلاگ نمایش داده می شود و در نتیجه افراد بیشتری ممکن است روی لینک های شما کلیک کنند .
پس شما با عضویت در لینک باکس و کمی فرصت دادن به ما برای جذب اعضای جدید ، در آینده ای نچندان دور ، شاهد افزایش بازدید چشمگیری از جانب ما خواهید بود .

وبسایت هایی که بازدید های بالای دارند و فاصله ی آن ها با بقیه اعضاء بیش از 2000 بازدید باشد و یا رنک گوگل آن ها 4 و یا بیشتر باشد یک لینک آن ها به طور ثابت در بالای لینک باکس ثبت می شود


با این که هنوز تعداد اعضای ما زیاد نیست ولی حاضریم یکی از لینک های شما را به طور رایگان و برای تست کارایی لینک باکس ، در بخش جدیدترین لینک های اعضا ثبت کنیم .

هر کس خواست لینک وبسایت او در این جا ثبت شود باید کد لینک باکس را از صفحه ی دریافت کد بردارد و آن را به انتهای قالب وبسایتش ، قبل از تگ body / اضافه کند .
به این ترتیب اعضاء لینک های همدیگر را به بازدیدکنندگان وبسایت های همدیگر نمایش می دهند و در واقع بازدیدکنندگان خود را به اشتراک می گذارند .
به بیان ساده تر اگر 100 وبسایت عضو لینک باکس باشند لینک های هر عضو در 100 سایت و وبلاگ نمایش داده می شود .
هر وبسایتی که به جمع اعضای محسن باکس اضافه شود به تناسب تعداد بازدیدی که دارد یک جایگاه در لینک باکس به او داده می شود .
هر وبسایتی که بازدید بیشتری دارد جای بهتری نیز به او داده می شود تا در حد امکان حقی از او ضایع نشود .
در لینک باکس ما به هر عضو یک لینک ثابت ، یک لینک در بخش جدیدترین لینک های اعضاء و دو لینک هم در بخش لینک های روزانه داده می شود که همه ی این لینک ها بعد از یک بار تایید توسط مدیر ، بوسیله ی خود اعضاء قابل ویرایش و تعویض در هر لحظه هستند .
همچنین در صورتی که لینک های اعضاء به خاطر اضافه شدن لینک های جدید به قسمت های پایین و یا حتی آرشیو منتقل شدند خود اعضاء می توانند با فرستادن دوباره یک لینک از همان وبسایت ، لینک خود را به اول لیست منتقل کنند .
نکته ی آخر این که فقط وبسایت هایی پذیرفته می شوند که مطالب آن ها با قانون جرائم رایانه ای مغایرت نداشته باشند


 
بالا