برگزیده های پرشین تولز

افزایش ترافیک و ورودی گوگل با بازدیدکننده واقعی

microbit

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,801
لایک‌ها
544
سن
43
محل سکونت
استان گیلان
بهبود رتبه الکسا
افزایش ورودی گوگل
اگر سایتتون رو به تازگی راه اندازی کردین یا اینکه مدتیه فعالیت میکنید اما نتیجه مناسبی نمیگیرین، کلید مشکل شما دست ماست.

وقتی شما مطلب یا محصولی در سایت منتشر میکنید برای دیده شدن باید در گوگل ایندکس بشه و طبق جستجوی کاربران بهشون نمایش داده بشه. در نتیجه بازدید لازم رو کسب کنید. اما اگر بصورت کلی سایت شما رتبه مناسبی در الکسا نداشته باشه، ایندکس شدن در گوگل هم رویایی بیش نخواهد بود..
بنابراین یک ارتباط مستقیم بین رتبه الکسا و ایندکس شدن لینک های سایت شما وجود داره.

چاره کار چیه؟

ما سرویسی رو راه اندازی کردیم تا شما بتونید به راحتی و بدون دغدغه ترافیک لازم رو روی سایتتون ایجاد کنید. و در نتیجه رتبه مناسبی رو به دست بیارید. در نهایت رتبه بهتر کمک میکنه که سریعتر در گوگل ایندکس شده و دیده بشید.

سایت رنک باز، به صورت یک سیستم دو طرفه بین کاربر و وبمستر عمل میکنه. یعنی هیچ ربات و تزریق ای پی و... در کار نیست. شما هستید و کاربران واقعی سیستم..
شما به عنوان وبمستر لینک مورد نظرتون رو در سایت درج میکنید. و به مقدار مورد نیازتون شارژ میکنید. و این تنها کاریه که باید بکنید.
کاربران برای کسب درامد به سیستم ما وارد میشن و با بازدید از لینک های شما به مدت تعیین شده توسط خود شما، باعث ایجاد ترافیک واقعی روی سایت شما میشن.

در بخش افزایش ورودی گوگل، شما این امکان رو دارید که لینک سایت به همراه کلمه کلیدی که در با اون در ده صفحه اول گوگل قرار دارید رو وارد و شارژ کنید.
در نهایت کاربران سیستم، کلمه کلیدی شما رو جستجو کرده و در نتایج گوگل روی لینک شما کلیک میکنن و به مدت زمان مشخص شده در سایت شما حضور پیدا میکنن. و به این طریق یک ورودی یونیک تقدیم شما میکنن.
نکته مهم در بازدید از سمت گوگل اینه که هر کاربر با یک آی پی فقط یک بار در روز میتونه از سایت شما به این طریق بازدید به عمل بیاره. بنابراین بابت یونیک بودن بازدیدها خیالتون راحت باشه.
ضمن اینکه خود شما هم میتونید همزمان بعنوان کاربر در سیستم فعالیت و کسب درامد کنید.
روش های دیگری هم در سایت رنک باز وجود داره که پیشنهاد میکنم حتما عضو بشید و نگاهی به امکاناتش بندازید. مطمئناً خوشتون خواهد اومد.
عضویت در رنک باز
 
بالا