برگزیده های پرشین تولز

افشای جزییات بیش‌تری از رسوایی‌های اخلاقی تهیه‌کننده سرشناس هالیوود

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
افشای جزییات بیش‌تری از رسوایی‌های اخلاقی تهیه‌کننده سرشناس هالیوود

فیلمساز 54 ساله، کوئنتین تارانتینو در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز اعتراف کرده از اعمال غیراخلاقی تهیه‌کننده سرشناس هالیوود، هاروی واینستاین باخبر بوده و حالا بابت سکوتش در تمام این سال‌ها شدیدا پشیمان است!

کوئنتین تارانتینو در این‌باره گفته است: «من به قدر کافی در جریان ماجراها بودم که بتوانم اقدامی در این زمینه انجام بدهم. قضیه فراتر از شایعات معمولی و حرف و حدیث‌های همیشگی بود. از نوع دست دومش نبود. خودم شخصا در جریان بعضی مسایل او بودم.» وی در ادامه افزود: «کاش در قبال چیزهایی که شنیده بودم رفتار مسئولانه‌تری در پیش می‌گرفتم. اگر آن زمان یک کار از دستم ساخته بود باید انجامش می‌دادم و دیگر هرگز با او همکاری نمی‌کردم.»

تارانتینو اقرار کرده از ماجرای تجاوز واینستاین به رز مک‌گوان مطلع بوده است. تارانتینو در توضیح علت سکوتش گفته است: «کاری که من کردم به حاشیه راندن اتفاقات بود. هرچه که الان می‌گویم صرفا یک مشت توجیه کم‌ارزش به نظر می‌رسد.» همچنین وی اعتراف کرده میرا ساروینو یکی از قربانیان رسوایی‌های واینستاین در گذشته از آزار و اذیت‌های این چهره سرشناس هالیوود برای او تعریف کرده بود. تارانتینو تعریف می‌کند که چگونه از شنیدن ماجرای تعدی واینستاین به نامزدش «حیرت‌زده و وحشت‌زده» شده بود اما در نهایت، این ماجرا را به دست فراموشی سپرده بود. کارگردان «هشت نفرت‌انگیز» با یادآوری این خاطره گفته است: «من با میرا بودم، هاروی از این موضوع خبر داشت. اولین تصورم این بود که سراغ او نمی‌رود چون می‌داند میرا نامزد من است.»

کارگردان 54 ساله، کوئنتین تارانتینو در پایان صحبت‌هایش بابت این‌که اقدامی در این زمینه نکرده و اجازه داده واینستاین در طول این سال‌ها به اعمال غیراخلاقی‌اش ادامه بدهد، عذرخواهی کرده است.
 

amme joon

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2012
نوشته‌ها
1,504
لایک‌ها
2,941
کل هالیوود بر پایه سکس بنا شده . تعجبی نداره .
 
تاریخ عضویت
20 آپریل 2015
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
635
سن
37
محل سکونت
End of last street
بايد اخراج شه از هاليوود
 

md70

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
916
لایک‌ها
2,535
محل سکونت
Lost Heaven
کلا بعد ازین بابا، رسوایی های کل بازیگرای هالیوود داره رو میشه!
داستین هافمن و کوین اسپیسی که بعدم گفت بنده گی هستم! که به جامعه هموسکشوال ها هم برخورد.
دیگه این همه سلبریتی خوشگل و خوش تیپ رو بندازی توی استودیو دورهم بعدم توقع داشته باشی همه خیلی با شخصیت و جنتلمن رفتار کنن!

داخل سینمای خودمونم صد برابر هالیوود رسوایی اخلاقی هستش ولی این مسائل تو ایران بیشتر تابو تلقی میشه رسانه ای نمیشه
دیگه صحبت های مرجان محتشم و پرستو صالحی هست دیگه.
 

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,067
لایک‌ها
1,711
رسوایی تام هنکس هنوز نیومده؟

آزار و اذیت جنسی نه تنها در سینما الان دیگه توو هر حرفه ای که فکر کنی وجود داره . توی همین ایران صد برابر بدتر از خارجه. قربانی ها اگر بخوان حرف بزنن باعث رسواییشون میشه و حداقلش خیلی راحت شغلشونو از دست میدن قبل از اینکه بتونن چیزی اثبات کنن.
ولی کارای این یارو واینستاین خیلی کثیف تر و فراتر از این حرفا بوده بطوری که افراد موساد رو استخدام میکرده تا از هنرپیشه ها و روزنامه نگارها جاسوسی کنه و با تهدید و ازار و اذیت کارهای کثیفش فاش نشه و الانم این شخص که هر روز به ینفر تجاوز میکرده بخاطر پول و قدرتی که داره حتی دستگیرم نشده.
 

md70

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
916
لایک‌ها
2,535
محل سکونت
Lost Heaven
این اتهامات همشون تجاوز نیستن که، یه لمس شهوانی، دست زدن به ... بدون موافقت اون خانوم هم آزار و اذیت جنسی تلقی میشه و الان خیلیایی که هر روز داره اسماشون در میاد اتهامشون همینه. دیگه الان یه موجی راه افتاده تو هالیوود یه خانوم بازیگر اگه مرده بهش چشمکم زده باشه دیگه اومده توییت کرده که فلانی باید معذرت خواهی کنه.
بعدم خوابیدن با تهیه کننده برای گرفتن نقشم چیز رایجیه حالا تو یه سری موارد تهیه کننده بعدا زده زیرش الان طرف شاکی شده که به من تجاوز کرده در صورتی که اون زمان چه بسا با موافقت خودشم بوده
 

Ashkan.2549

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 فوریه 2013
نوشته‌ها
95
لایک‌ها
108
محل سکونت
Tehran
عجب موجی افتاده بین این بازیگرای هالیوود.
فقط امیدوارم سمت هنرپیشه های مورد علاقه ام نیاد.
کوین اسپنسی که به باد رفت:(
 
بالا