برگزیده های پرشین تولز

انزلي داراي هتل دريايي و جزيره مصنوعي مي‌شود

check_shark

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2005
نوشته‌ها
904
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
قائم مقام و عضو هيأت مديره منطقه آزاد انزلي گفت: براي توسعه منطقه آزاد بندرانزلي ساخت هتل دريايي، اسكله تفريحي و جزيره مصنوعي را از سوي بخش خصوصي در دستور كار خود داريم.

روح‌الله قهرماني چابك در گفت‌وگو با فارس افزود: امكانات و شرايط تسهيلات و امتيازات براي ايجاد سرمايه‌گذاري در اين منطقه در بحث توريسم و تجارت شكل خواهد گرفت.

وي ادامه داد: در حال حاضر 2 كيلومتر از آب درياي خزر را در طرح جامع ساخت و سازهاي دريايي در دست اجرا داريم و مطمئناً با شكل‌گيري هتل دريايي، اسكله‌هاي تفريحي، ورزش‌‌هاي ميداني و احداث جزيره مصنوعي در دريا كه در دستور كار خود داريم و اين فعاليت‌ها نقش به‌سزايي در توسعه اين منطقه دارد كه توسط بخش خصوصي انجام مي‌گيرد و براي اين منظور بايد زير ساخت‌هايي را فراهم كنيم.

وي اظهار داشت: در حال حاضر ايجاد پست 63 مگاوات برق را با اعتباري معادل 30 ميليارد ريال در دست اقدام داريم و به‌ زودي شاهد خواهيم بود كه اين منطقه داراي برق و گاز و آب خواهد شد.

قهرماني با اشاره به محوطه سازي منطقه آزاد گفت: براي محوطه سازي اين منطقه از قبيل جدول گذاري، آسفالت، ميادين فضاي سبز، ديوار سازي ساحلي منطقه آزاد، همچنين پل‌ها و چهار بانده كردن راه حسن رود به منطقه آزاد قرار داد بستيم و چند روز آينده عمليات اجرايي آنها آغاز مي‌شود.

وي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي را در اين منطقه براي توسعه و ايجاد شغل و افزايش سطح رفاه عمومي بسيار حائز اهميت و مؤثر دانست و افزود: هيچ منطقه‌اي در هيچ‌كشوري توسعه پيدا نمي‌كند مگر اين كه با جذب سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي و بخش خصوصي داخلي گردش سرمايه و امكانات را به‌ وجود آورد.

در حال حاضر منطقه آزاد انزلي شرايط ميزباني سرمايه‌گذاران خارجي و بخش خصوصي داخلي را دارد و به ‌زودي شاهد تحولات عظيمي در اين منطقه خواهيم بود.
 

ReD3ath++

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2004
نوشته‌ها
694
لایک‌ها
7
محل سکونت
Vienna, VA
مسئولین از این ذرتها زیاد پرت میکنند، شما خودتو ناراحت نکن ...
 

Romain_Gary

Registered User
تاریخ عضویت
23 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,801
لایک‌ها
6
سن
38
عجب جاب تفریحی بشه این جزیره
باید خیلی جالب باشه
 

Bahreyni

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2004
نوشته‌ها
1,733
لایک‌ها
6
سن
43
محل سکونت
کرمان دیار کریمان
به نقل از roozbeh :
تو لنگرود یه همچین چیزی دارن درس میکنن! جزیره مصنوعی!
کی تموم بشه خدا میدونه!!!!!
89.gif
 
بالا