برگزیده های پرشین تولز

انواع روتاری جوینت

hydrotab

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 می 2017
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
25
انواع روتاری جوینت در صنعت وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربرد آن استفاده می شود . در این مقاله به معرفی انواع روتاری جوینت ها می پردازیم . بسیاری از بخش های روتاری جوینت معبر های چندگانه را بهم وصل می نمایند ,بعضی از انها برای تحت کنترل دراوردن شرایط خاص طراحی شده اند. مثلا روتاری جوینت خاصی وجود دارد که همزمان باید چندین ماده عبور دهد.

روتاری جوینت از نوع مستقیم و سرراست ماده را مستقیما از روتاری به بیرون انتقال میدهد.نوع دیگری از روتاری جوینت ,معبر زانویی نام دارد که باعث می شود که ماده از مانع وچندین معبر عبور کند.روتاری جوینت چند معبره بیشتر به سیلندر سوراخ شده شباهت دارد.در روتاری جوینت های چند معبره ,فضاهای اتاق مانندی وجود دارد که بوسیله معبرهای روتاری جوینت از هم جدا شده اند تا ماده درون روتاری جوینت را از هم جدا نگه دارند.این نوع از روتاری جوینت ها بیشتر در صنایع پلاستیکی و دیگر محصولات نفتی استفاده میشود.
روتاری جوینت روغن
صنعت نفت و گاز یکی دیگر از صنایعی است که در آن از روتاری جوینت روغن استفاده می شود . تمرکز ما بر روی تولید بهترین راه حل با کاهش هزینه های عملیاتی ، افزایش تولید ، بهینه سازی ایمنی و به حداقل رساندن خطر است .

روتاری جوینت پنوماتیک ، روتاری جوینت هیدرولیک :
روتاری جوینت پنوماتیک طیف وسیعی از روتاری هاست که عمدتا برای بخار و چرخش آب در تجهیزات مکانیک استفاده می شود . نمونه دیگری از روتاری ها ، روتاری جوینت هیدرولیک است که کیفیت بالای آن ها موجب جلب اعتماد بالایی در بازار شده است . این قطعات از پیچیدگی کمی برخوردار بوده و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز بهره می برد .در این دستگاه به طور معمول به یک موتور در حالی که محور دیگر قدرت خروجی فراهم می کند ، برای کار متصل شده است .
کاربرد روتاری جوینت ، انواع روتاری جوینت ، روتاری جوینت خارجی ، روتاری جوینت هیدرولیک ، فروشنده روتاری جوینت ، روتاری جوینت در تهران ، نمایندگی روتاری جوینت ، روتاری جوینت استیل ، مفصل گردان ، روتاری جوینت چیست ، روتاریجوینت ، فروش روتاری جوینت ، خرید روتاری جوینت ، روتاری جوینت قیمت ، مفصل چرخشی ، روتاری جوینت ، روتاری جوینت در تبریز ، تعمیرات روتاری جوینت ، روتاری جوینت ترکیه ، روتاری جوینت اصفهان ، شیر روتاری جوینت ، روتاری جوینت روغن ، قیمت روتاری جوینت ، روتاری جوینت آب ، روتاری جوینت پنوماتیک ، پنیوماتیک روتاری جوینت ، روتاری جوینت ، روتاری جوینت
برای خرید انواع روتاری جوینت ، پنوماتیک روتاری جوینت ، روتاری جوینت آب و … و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس بگیرید .
 
Last edited:
بالا