برگزیده های پرشین تولز

ایا اپلود سنتر صنعتگری قابل قبول هست؟

  • بله

    Votes: 0 0.0%
  • خیر

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

sanatgare

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2018
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
123
محل سکونت
تبریز-ابوریحان
معرفی آپلودسنتر نامحدود و رایگان صنعتگرییکی از مهمترین شرایط راه اندازی یک وبلاگ و یا یک وبسایت کوچک،متوسط یا بزرگ تهیه هاست میباشد و از آنجایی که قیمت هاست نبست به فضایی که در اختیار میدهد بسیار بالاست و برای کسانی که میخواهند فایل هایی را برای دانلود در وبلاگ و یا وبسایت خود منتشر کنند نیازمند فضای آپلود بسیار بالایی میباشند و این مورد برای آنها بسیار گران تمام خواهد شد...

از این رو بر آن شدیم تا با ساخت و راه اندازی یک آپلود سنتر ، تمامی احتیاجات یک وبمستر را برآورده سازیم و فضایی نامحدود و به صورت رایگان در اختیار وبستر قرار دهیم تا بدون صرف هزینه های سرسام آور به کاربران خویش خدمات رسانی کند.

(شاید از خودتان بپرسید چرا باید یک آپلودسنتر امکانات خود را رایگان و به صورت نامحدود در اختیار کاربران قرار دهد،بهتر است بدانید که این آپلود سنتر با کمک تعدادی اسپانسر خوب و مورد اطمینان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نموده است و تمامی هزینه های جاری بر عهده این عزیزان میباشد.لذا هیچ باری بر دوش کاربران قرار نخواهد گرفت
مورد دیگر هم این است که عده ای میپرسند چرا باید در این آپلودسنتر به اجبار عضو شد. در جواب بهتر است بگوییم عضویت در آپلودسنتر باعث میشود فایل شما دائمی بماند و همیشه در دسترس شما باشد.همچنین سرور برای دادن حجم نامحدود به کاربران برای جلوگیری از شلوغی سرور به هر کاربر فضای خاصی را ارائه میدهد تا هم سایت و هم کاربر دچار مشکل نشود و به راحتی از خدمات استفاده کند.)

امکانات آپلود سنتر صنعتگری :

کاملا نامحدود و ماندگار : آپلود سنتر صنعتگری در زمینه های "فضای آپلود - ماندگاری فایل - مدت عضویت - مدت اعتبار لینک های دانلود و ... " کاملا نامحدود میباشد و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

کاملا رایگان : آپلود سنتر صنعتگری تمامی خدماتی که به شما ارائه میدهد را کاملا رایگان انجام میدهد و پرداختی ها کاملا اختیاری میباشد و اجباری در آن نیست.

کاملا واکنش گرا : در تمامی نمایشگر ها به خوبی نمایش داده میشود و با همه سیستم عامل ها میتوانید به وبسایت آمده و فایل خود را آپلود کنید.

کاملا امن : آپلود سنتر صنعتگری تمامی آپشن های امنیتی را در وبسایت لحاظ کرده و کاملا امن میباشد

یک قابلیت کاربردی : شما میتوانید همزمان چند فایل را انتخاب و یک لینک دانلود دریافت کنید و پس از رفتن در لینک دانلود میتوانید فایل هایی را که انتخاب کردید را جدا جدا دانلود کنید و یا همه آنها را به صورت zip دریافت کنید.

قابلیت pause و : resume شما میتوانید هر موقعی که بخواهید روند آپلود را نگه دارید و پس از لحظه ای روند را ادامه دهید.هنگامی که بین آپلود اینترنت شما قطع شد نیازی به نگرانی نیست،آپلود را نگه دارید و پس از اتصال آن را ادامه دهید.

پشتیبانی و چت آنلاین : در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوالی میتوانید آن را از طریق همین بخش مطرح کنید تا در لحظه به سوالتان پاسخ دهیم.

اپلیکیشن موبایل : به زودی اپلیکیشن موبایل برای سیستم عامل های اندروید طراحی و منتشر میشود و میتوانید به آسانی به وبسایت دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی از تمامی پسوند ها : آپلود سنتر صنعتگری با افتخار تمامی فرمت ها را (به جز php,html,ini ) را پشتیبانی میکند.

پیشنمایش حرفه ای: شما میتوانید پس از آپلود موسیقی،فیلم و یا تصویر آن را آنلاین مشاهده یا گوش کنید.

لینک وبسایت:http://up.sanatgare.com/
 
بالا