برگزیده های پرشین تولز

اپل آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را رسما معرفی کرد

shafati76

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
4
سن
26
اپل دیروز رسما از سه تلفن هوشمند جدید خود رونمایی کرد . آیفون ۸ و ۸ پلاس در واقع همان نسل هفتم از تلفن های محبوب این شرکت هستند که که اپل آنقدر در آنها تمایز ایجاد کرده است که توانسته است با نامی جدید و به عنوان نسل جدید تلفن های خود به بازار معرفی کند.



i82-193x300.jpg
i81-186x300.jpg




آیفون ۸ و ۸ پلاس با طراحی جدید از شیشه در پشت و جلوی دستگاه ، چیپ ست جدید شش هسته ای این شرکت به نام A11 Bionic ، دوربین های جدید ، بلندگو های استریو ، و البته شیشه هایی با کیفیت در ساخت دستگاه ارائه خواهد شد. البته واحد های تشکیل دهنده ی تصویر نسبت به نسل قبل تغییراتی داشته اما از همان کیفیت خوب سابق برخوردار است.



صفحه نمایش دستگاه از همان تکنولوژی True Tone که پیش از این در سری ۱۰٫۵ ایچی آیپد برو به کار برده شده بود استفاده خواهد کرد که به دستگاه این امکان را می دهد که نور صفحه نمایش را با نور محیط منطبق کند. همچنین صفحه نمایش دستگاه از تاچ سه بعدی برخوردار است.



i83.jpg




تفاوت طراحی دستگاه نسبت به نسل قبلی خود این است که از شیشه در پشت دستگاه بر خلاف نسل های قبلی این دستگاه استفاده شده است.البته شیشه های استفاده شده در طراحی دستگاه بسیار مقاوم هستند.



این نسخه در رنگ های نقره ای ، خاکستری و البته رنگ طلایی که نسبت به تلفن های طلایی نسل قبل تفاوت دارند به بازار عرضه خواهد شد.



i84-249x300.jpg




آیفون ۸ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که گشودگی بیشتری دارد استفاده می کند که طبق اداعای این شرکت از سرعت بیشتری بهره می برند .نکته جالب این است که بالاخره لرزشگیر اپتیکال به دوربین این دستگاه اضافه شده است.این دوربین از لنزی با دیافراگم f / 1.8 بهره می برد.



اما آیفون ۸ پلاس به غیر از سنسور ۱۲ مگا پیکسلی که در نسخه ی معمولی دستگاه استفاده شده است از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تصاویر تلویزیونی با دیافراگم f / 2.8 استفاده می کند .این دوربین امکان تصویر برداری به صورت پرتره را برای شما فراهم خواهد کرد.همچنین با اسکن چهره این دستگاه سوژه را نسبت به سایر قسمت های عکس روشن تر نشان می دهد.



اما این دستگاه طبق ادعای این شرکت بالاترین کیفت ضبط ویدیو را در میان تلفن های همراه ارائه خواهد کرد .این دستگاه قابلیت ضبظ تصاویر ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و همچنین تصاویر اسلوموشن فول HD با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را داراست.



i87.jpg




اما این شرکت در این دستگاه از پردازنده ی جدید شش هسته ای جدید خود یعنی A11 Bionic در ساخت این دستگاه استفاده کرده است .دو هسته ی قدرتمند این پردازنده نسبت به دو هسته ی نسل قبل ۲۵ درصد سریعتر عمل میکند. همچنین ۴ هسته ی ای که برای محاسبات سبک تر در این دستگاه استفاده می شوند بیشتر از ۷۰ درصد نسبت به نسل قبلی این دستگاه سرعت عمل خواهند داشت.

i88-300x169.jpg


همچنین پردازنده ی گرافیکی (GPU) دستگاه از سه هسته تشکیل شده است و ۳۰ درصد نسبت به نسل قبلی سریع تر خواهد بود.



i85-300x297.jpg
i86-300x279.jpg




استفاده از شیشه در پشت دستگاه باعث شده است تا این دستگاه نیز مانند سایر اسمارت فون های بازار قابلیت شارژ بیسیم را داشته باشد و از این طریق بتواند چیزی در حدود ۵۰ درصد را در ۳۰ دقیقه دریافت کند. کاربران با استفاده از این قابلیت خواهند توانست از جک ۳٫۵ میلی متری صدا که با استفاده از درگاه کمکی به دستگاه متصل خواهد شد استفاده کنند. که در حال شارژ عادی این امکان در دسترس آنها نیست.



این تلفن در تاریخ ۱۵ سپتامبر پیش فروش خود را آغاز کرده و ۲۲ سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. قیمت پایه نسخه معمولی ۶۴ گیگابایتی دستگاه ۶۹۹ دلار و نسخه ی ۶۴ گیگابایتی پلاس ۷۹۹ دلار خواهد بود.

منبع خبر
 
بالا