برگزیده های پرشین تولز

ایندکس مطالب سایت در موتور جستجو با استفاده از سئو

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
cu75dwdy0bhm9zbivkj6.png

:general403: ایندکس مطالب سایت در موتورهای جستجو با استفاده از سئو امکان پذیر است. امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان سایت ها این مسئله می باشد، که مطالب سایت خود را بهبود بخشیده و با افزایش آن سبب ایندکس کردن مطالب و محتوای سایت در موتورهای جستجو شوند. البته سرعت پیدا کردن این بخش و یافتن سریع مطالب و یا حتی قسمت محدودی از مطالب در موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد.

یعنی چناچه شما مطلبی در سایت خود قرار دادید با سرعت خوب و زیادی در موتورهای جستجو دیده شود. اما چگونه می توان به این هدف دست یافت؟ سئو هدفمند و اصولی بهترین کمک کننده به شما در دستبابی به این هدف می باشد. شاید برخی افراد به این فکر هستند که سایت را پر از محتوا و مطالب کنند تا بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو واقع شود، اما باید بگوییم این روش بسیار اشتباهی می باشد. ما در ادامه به راهکارهای ایندکس مطالب سایت در موتورهای جستجو با استفاده از سئو به شکل هدفمند می پردازیم.

راهکارهای ایندکس کردن متن سایت با استفاده از سئو
روش ها و راهکارهای متفاوت و متنوعی جهت ایندکس کردن متن سایت با استفاده از سئو وجود دارد. یکی از روش های سئو هدفمند و مناسب در این زمینه این است که محتوا را با نظم و بدون هرگونه تکرار در سایت قرار دهید. موتورهای جستجو به خصوص گوگل از بی نظمی و هم چنین وجود متن تکراری بیزار هستند. مقدار اعتبار یک متن زمانی بالا می رود که دارای جذابیت بوده و تکراری نباشد. برنامه زمان بندی دقیق برای قرار دادن مطالب و محتوا سبب ترغیب روبات های موتور جستجو می شود و همین قضیه سبب می گردد که شما بیشتر دیده شوید و مطالب شما زودتر ایندکس گردد.

راهکار بعدی سئو افزایش سرعت سایت می باشد. بالا رفتن سرعت نه تنها سبب می شود کاربران شما را بپسندند بلکه سبب می شود خزنده ها و روبات های موتورجستجو شما را بیابند، زیرا آن ها با سرعت زیاد از وب سایت شما می گذرند بنابراین باید سریعا برای آن ها خوانا باشید.

استفاده google webmaster toolss در واقع به عنوان ابزاری است که می توانید از آن درخواست داشته باشید تا سایت شما به دفعات بیشتری به وسیله خزنده ها بازدید و بررسی شود. این امکان وجود دارد که سایت شما دارای مطالب زیادی باشد که مورد توجه قرار نگرفته باشد.

قرار دادن نقشه سایت می تواند کمک بسیاری در سئو سایت به شما در این زمینه انجام دهد. اگر سایت شما دارای تغییرات زیادی باشد باید بدانید نقشه تاثیر زیادی بر عملکرد سایت شما خواهد گذاشت و سبب می شود شناسایی بهتری نسبت به سایت خود داشته باشید.

قرار دادن مطالب و محتوای به روز سبب می گردد خزنده ها سریعا مجذوب شما شوند. بنابراین قرار دادن مطالب به روز بهترین و مفیدترین روش سئو جهت ایندکس کردن سایت در موتورهای جستجو می باشد. ایجاد لینک های داخلی فراوان و بهینه سازی تصاویر نیز از جمله روش هایی در سئو سایت می باشد که سبب سرعت بخشیدن در ایندکس مطالب در موتورهای جستجو خواهد شد.
 
بالا