برگزیده های پرشین تولز

بازاریابی ویدئویی چیست

madareto.com

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2012
نوشته‌ها
153
لایک‌ها
51
سن
31
محل سکونت
Teh
استراتژی های بازاریابی ویدئو
%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF.jpg

به فرایند انتقال یک پیغام هدف از طریق ویدئو Video Marketing می گویند ، کلیه تبلیغات تلویزیونی که هر روز شاهد آنها هستیم از زیر شاخه های ویدئو مارکتینگ هستند ، ارتباط برقرار کردن با یک موضوع از طریق ویدئو خیلی آسان تر از متن و غیره است چون رسانه های مختلفی مثل صدا و تصویر را درگیر خود میکند ، بازاریابی ویدئویی برای بازاریابان در جهت افزایش فروش بسیار کارآمد است.
اکثر کاربران اینترنتی امروزی کمی بی حوصله هستند و وقت کافی برای مطالعه یک متن چند صفحه ای را ندارند ولی در عوض عاشق مشاهده و گوش دادن به فیلم و کلیپ های جذاب در همه ی زمینه ها می باشند.
محتوای متنی بسیار ارزشمند است اما محتوای بصری بیش از پیش مورد محبوبیت کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
تصویر ، زبانی بین الملی است که برای همه گویا و قابل فهم است ، اگر یک تبلیغ نوشتاری باشد هم به لحاظ اثر تبلیغاتی و هم به لحاظ درک ساختاری در ذهن مخاطب درجه اعتبار کمرنگی دارد.
فرض کنید تبلیغات یک رستوران را دنبال می کنید همه تبلیغات در قالب نوشتار و متن است و فقط تعریف و تمجید و مزایا و غیره ، آیا اگر در همان لحظه تصویری از یک غذای باکیفیت و لذیذ برای شما به نمایش گذاشته شود ، اقناع شما برای جذب شدن و خریداری محصول صد البته بیشتر از حالت اول است.
از آنجایی که تکنولوژی تصویر برداری چه به لحاظ تجاری و چه به لحاظ صنعتی گسترش فراوانی پیدا کرده است ، کسب و کارهای مختلف نه فقط در فضای آنلاین و حتی در فضای رقابتی سنتی و واقعی باید به این مقوله اهمیت دهند.
حال ضرورت این مساله در دنیای مجازی و فضای آنلاین اهمیت به سزایی دارد ، چون مخاطب فقط با اطمینان به تصویر خرید خود را نهایی می کند ، هیچ راه دیگری شاید به اندازه ارتباط بصری در این فضا نمی تواند اثرگذار باشد.
ویدئو مارکتینگ علاوه بر تاثیر و جذب مخاطب برای بهینه کردن وب سایت شما ضرورت دارد ، اهمیت ویدئو مارکتینگ در این است که وقتی وب سایت شما مورد بازدید افراد مختلف قرار میگیرد رنکینگ وب سایت شما افزایش خواهد یافت و تاثیر این ویدئو ها چندین برابر بیشتر از اطلاعات به صورت متنی و یا نوشتاری است.
ویدیوهای ساخته شده اگر حرفه ای کار شده باشند برای شما کلاس کاری به همراه داشته و باعث می شود تا مشتریان میان شما و هم صنف های شما تفاوتی را قائل شوند.



علت نیاز کسب و کار به ویدئو مارکتینگ :
۱. ویدیوهای تصویری بصورت مسقیم اثر گذار هستند :
قدرت صدا و تصویر در ویدئو میتواند نفوذ بیشتری را ایجاد کند به همین علت تاثیر مستقیم روی بازدیدکنندگان دارد ، مثال خیلی شفاف آن را در فروشگاه های شاپ آنلاین میبینیم که وسایل خانه و آشپزخانه را هرچند با کیفیت پایین در قالب ویدئوهای باکیفیت درست کردند که مخاطب مجذوب آن می شود.
۲. ویدئو تنبل ترین افراد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد :
ویدئو یک رسانه ی عالی برای یادگیری می باشد اما در عین حال مصرف آن نیز بسیار راحت است و افراد می توانند حتی در حرکت نیز از آن استفاده کنند ، در واقع همین موضوع مهم ترین مزیت ویدئو را رقم می زند.
۳. فروش بالا :
بسیاری از افراد هنوز به ویدئو بعنوان وسیله ای برای معرفی و گسترش برند خود نگاه می کنند اما در سال های اخیر بسیاری از برندها پا را فراتر گداشته و از ویدئو به عنوان وسیله ای برای آموزش ، برقراری ارتباط با مشتری و در نهایت تبدیل بازدید کننده به خریدار استفاده می کنند ، همچنین می توان محصولات را با ویدئو به نمایش گذاشت یا آنها را بررسی و آنالیز کرد به عنوان مثال دیجی کالا که در ابتدا تنها به نقد و بررسی محصولات به صورت متنی می پرداخت مدتی است به تولید ویدئو نیز روی آورده است ، افراد با دیدن محصولات ، راحت تر برای خریداری تصمیم می گیرند و همچنین صدا کمک می کند که همه توضیحات تکمیلی در مورد هم محصولات و هم خدمات بازگو شود ، در نتیجه افراد همه چیز را در رابطه با محصولات یا خدمات شما در می یابند و همین کافیست که قدمی برای فروش بردارند.
۴. افزایش میزان اعتماد :
وقتی به سایتی فروشگاهی مراجعه می کنید و می خواهید خریدی داشته باشید ترجیح می دهید نسبت به همه زوایای خرید خود چه از نظر قیمت و چه کیفیت اشراف کامل داشته باشید ، وقتی کیفی را برای خرید انتخاب میکنید مایل هستید به صورت آنلاین تصاویر و جزییات بیشتری از آن بدانید ، این عمل باعث می شود مشتری از خرید خود مطمئن باشد و تردید نداشته باشد ، همانطور که می دانید یکی از بهترین راه های افزایش اعتماد به کسب و کار شما نمایش رضایت مشتریان و به خصوص مشتریان خاص شماست ، حال در نظر بگیرید این رضایتمندی در قالب یک ویدئو بیان شود ، مطمئنا از تاثیر آن شگفت زده خواهید شد در واقع ما دو عنصر مهم در بازاریابی را با هم ترکیب کرده ایم.
۵. تاثیر مثبت در سئو :
موتورهای جستجو به کلیپ های ویدئویی علاقه ی خاصی دارند ، به همین جهت ویدئو روی ترافیک وب سایت شما اثر مثبتی خواهد گذاشت ، سایت هایی که حاوی ویدئو هستند در نتایج جستجو در رتبه ی بالاتری قرار می گیرند ، در نظر داشته باشید که خود گوگل به عنوان مالک یوتیوب نقش مهمی در افزایش محبوبیت کلیپ های ویدئویی داشته است ، دلیل دیگر تاثیر مثبت ویدئو بر سئو افزایش نرخ کلیک است ، نتایجی که در SERP به صورت ویدئو و حاوی rich snippet هستند ۴۱% کلیک بیشتری می خورند ، پس اگر با یوتیوب کار می کنید حتما برای ویدئو های خود rich snippett قرار دهید ، همچنین آمارها نشان می دهد صفحاتی که حاوی ویدئو هستند بک لینک های بیشتر و با کیفیت تری می گیرند.
۶. نرخ بازگشت سرمایه :
طبق آمارها ۷۶% صاحبان کسب و کارها معتقدند که ویدئو ها نرخ بازگشت سرمایه را به صورت فوق العاده ای افزایش می دهند ، گرچه تولید ویدئو همیشه راحت ترین کار نیست اما در نظر داشته باشید که همیشه لازم نیست ویدئوی تولیدی شما کامل و با بهترین کیفیت باشد ، مهم تر از کیفیت ارائه و بیان کامل ویژگی های محصول و خدمات شماست.
۷. افزایش بازدیدکنندگان ویدئو در موبایل :
ویدئو و موبایل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند ، از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ بازدیدکنندگان ویدئو در موبایل ۴۰۰ درصد افزایش داشته است ، یوتیوب اعلام کرده است که تعداد بازدیدکنندگانی که از موبایل استفاده می کنند هر سال ۱۰۰% افزایش پیدا می کند.

video marketing definition
video-marketing-strategies-definition-benefits01.jpg


ویدئو مارکتینگ و کاربرد آن در بازاریابی :
در نظر داشته باشید که برای موتورهای جستجو تبلیغات و عناصر ویدئویی ارزش بالایی دارد و به همین جهت روی ترافیک وب سایت شما اثر مثبتی خواهد گذاشت.
سعی کنید در بازاریابی اینترنتی ویدئوهای خود از چندین لحاظ بهینه کنید :
۱. استفاده مناسب از تگ Keyword
۲. استفاده مناسب از تگ Descripting
۳. آدرس URL مرتبط با محتوای ویدئو
۴. انتخاب نام مناسب برای ویدئو ، به عنوان مثال نام WebBrandingAds.mp4 بسیار بهتر از نام a1234567892017.mp44 می باشد.



شبکه های اجتماعی و مخاطبان ویدئویی :
هر روز هنگامی که وارد یکی از شبکه های اجتماعی میشویم ، با انبوهی از تصاویر و ویدئو‌ها مواجه خواهیم شد که ممکن است به راحتی از کنار بسیاری از آنها عبور کنیم و آنها را نادیده بگیریم ، همچنین نقطه مقابل نادید گرفتن آن توجه بیش از حد و به اشتراک گذاشتن آن ویدئو و تصویر است که دقیقا هدف آن کمپین تبلیغاتی همان اشتراک گذاری و توزیع ویروسی آن به دست خود مخاطب است.
طبق آمارهای موجود محتوای ویدئویی ۶۹ درصد از کل ترافیک اینترنتی را در سال آینده به خود اختصاص خواهد داد البته مغز انسان تصاویر را ۶۰ هزار بار سریعتر از پیامهای نوشتاری پردازش می کند.
سال قبل فیسبوک اعلام کرد که میزان بازدید کنندگان ویدئوهای موجود در سایت تنها در عرض ۷ ماه از ۴ میلیارد در روز به ۸ میلیارد افزایش پیدا کرده است ، همین موضوع اهمیت ویدئو را در دنیای بازاریابی دیجیتال نشان می دهد ، همچنین توییتر اعلام کرده است که کلیپ های ویدئویی بیشتری اشتراک گذاری را داشته است.
مخاطبان شبکه های اجتماعی علاقه ای به دنبال کردن متن های بلند ندارند در واقع یکی از دلایل محبوبیت این روزهای اینستاگرام نیز استفاده از تصاویر و محتوای ویدئویی است و در سال جدید نیز امکانات جدیدی به سرویس ویدئو خود اضافه کرده است ، انتشار ویدئو جذاب و خلاقانه در شبکه های اجتماعی یکی از مصادیق بازاریابی ویروسی است.
معمولا مخاطب های شبکه های اجتماعی جزو افراد تنبل به حساب می آیند چون حوصله خواندن متن های طولانی ندارند و مخاطبان با دیدن این ویدئو ها جذب می شوند و همچنین در صورت خلاقیت و جذابیت آن را به اشتراک میگذارند و همین مدلی از بازاریابی ویروسی است.
در این میان تنها پست های ویدئویی که محتوایی خلاق داشته باشند مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند اما اگر شما هم میخواهید در کمپین تبلیغاتی خود از ویدئو مارکتینگ استفاده کنید ، رویکرد‌هایی برای گذاشتن ویدئو در کمپین های بازاریابی شما وجود دارد که با توجه به اهداف و نوع بازاریابیتان می‌توانید آنها را به کار گیرید ، در نظر داشته باشید که تلفیق تکنیکهای بازاریابی ویروسی و بازاریابی ویدئویی در شبکه های اجتماعی می توانید نتایج فوق العاده ای برای شما به ارمغان بیاورد.

ویدئو مارکتینگ
video-marketing-strategies-definition-benefits02.jpg


مناسب ترین سایت های ویدئو مارکتینگ :
اشتراک گذاری کلیپ در سایت های ویدیو مارکتینگ می تواند با اهداف مختلف و گوناگونی چون ایجاد سرگرمی ، آموزش ، اطلاع رسانی ، اخبار و مهمتر از همه سئو سایت صورت گیرد ، از سایت های اشتراک گذاری ویدئو به ترتیب پربازدید ترین سایت ها عبارتند از :



وب سایت های اشتراک ویدئو :
۱. Youtube : یوتیوب متعلق به گوگل بوده و بسیار پربازدید است ، این سایت تاثیر زیادی در موفقیت ها و اهداف ویدئو مارکتینگ خواهد داشت.
۲. Facebook : تمرکز بر قرار دادن ویدئو در فیس بوک در زمان مناسب
۳. Viemo : این سایت دارای کیفیت بالا در به اشتراک گذاری ویدئو ها در حد HD است و می توان شبکه های عمومی و خصوصی را در آن راه اندازی نمود.
۴. Dailymotion : در این سایت ، می توان فیلم ، موسیقی ، فیلم های کوتاه و تبلیغات را با کیفیت HD به اشتراک گذاشت.
۵. Aparat : این وب سایت بهترین و بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدئو در ایران است.
۶. Namashaa : از سایت های اشتراک گزاری فیلم ایرانی هست که زیرمجموعه بلاگ اسکای می باشد.



نرم افزار های تحت موبایل اشتراک گذاری ویدئو :
۱. Instagram : برای به اشتراک گذاری عکس و کلیپ های ۱۵ ثانیه ای.
۲. Telegram : چت و اشتراک گزاری فیلم ها و عکس ها.
۳. Snapchat : برای دریافت پیام ها ، عکس و به اشتراک گذاری ویدئو.
۴. Twitter : توییتر در حال حاضر صاحب Vine است ، در این سایت می توان ویدئو های۳۰ ثانیه ای را به اشتراک گذاشت.
۵. Vinee : برای اهداف چند گانه و مختلف.

video marketing strategies
video-marketing-strategies-definition-benefits03.jpg


مزایا و معایب ویدئو مارکتینگ :
آگاهی از مزایا و معایب ویدئو مارکتینگ می تواند شما را در پیشبرد اهدافتان یاری کند.
همانطور که می دانید ، ویدئو ها نرخ کلیک بالایی دارند و ویدئو مارکتینگ می تواند تاثیر مثبت زیادی برای رتبه بندی وب سایت داشته باشد.
معایب :
۱. ویدئو مارکتینگ یک کار متمرکز می باشد که نیاز به تلاش ، انرژی و تعیین اهداف دارد.
۲. تمام کسب و کارها تمایلی به استفاده از آن ندارند.
۳. پهنای باند ، مهمترین مساله مطرح در این نوع از بازاریابی آنلاین به شمار می آید که در ایران هزینه اینترنت را زیاد می کند.
۴. ویدئو ها در تمامی دستگاه ها به خوبی نمایش داده نمی شوند.
۵. نیاز به فضای دانلود داشته و زمان دانلود آن می تواند طولانی باشد.
مزایا :
۱. یک رویکرد عملیاتی بسیار خوب است و می توان از آن برای اهداف چند منظوره بهره برد.
۲. ویدئو جذاب است.
۳. ساده است ، بجای خواندن ۳۰ صفحه متن ، می توان در ۳ دقیقه تماشای فیلم اطلاعات را دریافت کرده و موجب سهولت مطالب سخت و غیر قابل درک می شود.
۴. جامع و مشروح است ، هر ثانیه از ویدئو گویای حجم زیادی از اطلاعات است.
۵. تحریک کننده و نشان دهنده احساسات است ، ویدئو مارکتینگ ترکیب مناسبی از کلمات ، تصاویر و موسیقی می تواند موجب شادی ، محبت ، دلسوزی ، ترس و عصبانیت شده و این خود عکس العملی را در پی دارد.
۶. به یاد ماندنی است ، ساختن یک ویدئو بطور صحیح ، می تواند موجب یادآوری های مکرر آن شود.
۷. محبوب است ، بیش از میلیاردها ویزیتور دارد.
۸. قدرتمند است و نفوذ بالایی دارد.

video marketing benefits
video-marketing-strategies-definition-benefits04.jpg


برای ایجاد یک ویدئو به منظور کمپین های بازاریابیتان می‌توانید نکات زیر را مورد نظر قرار دهید :
۱. ویدئو های خلاقانه و غیر تبلیغاتی :
در هر نوع بازاریابی باید مخاطب خود را تبلیغ زده و خسته نکنید و به صورت نامحسوس او را با برند خود آشنا نمایید برای مثال اگر فعالیت تبلیغاتی شما روی یک رستوران است مدام غذاهای آنجا و تصاویر را به اشتراک نگذارید ، میتوانید ویدئو های کوچکی تولید کنید با مضمون رمز های آشپزی کوتاه و در لابلای پست هایتان فعالیت و اطلاع رسانی هایتان را آرام آرام به اشتراک بگذارید.
۲. تعامل بیشتری با مخاطب داشته باشید :
امروزه همه مجهز به ابزاری برای فیلم گرفتن هستند مانند موبایلشان ، در صفحه رسمی خود یک تعامل و ارتباطی را ایجاد کنید که باعث شود مخاطب از حالت مخاطب عادی به مخاطب فعال دربیاید به طور مثال یک شرکت گردشگری میتواند از مخاطبان بخواهد کلیپی ویدئویی کوتاه از مکان دیدنی شهر خود تهیه کند و با نام خودش در وب سایت شما نمایش داده شود و برای این زحمت هم هدیه ایی به قید قرعه به بهترینش بدهید ، این کار فعالیت را در وب سایت شما بالا میبرد.
۳. ساخت ویدئوهای آموزشی بهتر از تبلیغاتی :
بازاریابی محتوایی باید برای کاربر مفید باشد این عمل باعث ماندگاری برند شما در ذهن او می شود مثلا اگر شما میخواهید یک ماشین لباسشویی تبلیغ کنید لزومی ندارد از بهترین ها و اولین ها و تمامی حسن های آن تعریف کنید اگر ویدئویی کوتاه آموزش صحیح کار با لباسشویی را در وب سایتتان قرار دهید این بهترین نوع تبلیغ برای شما می باشد که در مابین آن اسم برند فقط به صورت تصویری در ذهن مخاطب بماند.
۴. راحتی ارتباط در ویدئو تبلیغاتی :
بهتر است ویدئوهای تولیدیتان نه خیلی رسمی و نه خیلی غیر رسمی باشند ، ویدئوتان اگر خیلی رسمی و خشک باشد مخاطب حس انفعالی میگیرد البته خیلی هم صمیمی باشد ممکن است جایگاه برند را زیر سوال ببرد سعی کنید ویدئوتان قابل اعتماد باشید ، ایجاد ارزش کنید و حتی گاها طنز و شوخی را چاشنی کار خود کنید به محتوای ویدئویی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نگاه نکنید ، بلکه آن را به عنوان یک فرصت طلایی جهت برندینگ خود و مجموعه تان در نظر بگیرید.
۵. هدف ویدئو :
یک کمپین بازاریابی ویدئویی اگر به طور موفق و کارآمد عمل کند ، این فرصت را در اختیار بازاریابها قرار می دهد که رابطه ای دوسویه و مستمر بین برند و مصرف کننده به وجود آورند ، وقتی شما تصمیم گرفتید کمپین بازاریابی ویدئویی خود را به راه اندازید ، از یاد نبرید که دیده شدن ویدئو تنها هدف شما نیست حتی اگر ویدئوهای شما هزاران بیننده داشته باشد ولی هیچ یک از این افراد به مشتری شما تبدیل نشوند و به عبارتی نرخ تبدیل ، صفر یا بسیار پایین باشد ، شما برد نکرده‌اید ، به طور طبیعی شما بیننده را برای این می خواهید که بتوانید او را به مشتری و مصرف کننده تبدیل نموده و حتی الامکان ترافیک سایتتان را بالا ببرید ، کمپین های شما به بینندگان فعال نیاز دارد ولی نه فقط کاربرانی که می آیند ویدئوهای شما را تماشا می‌کنند ، آنها را احیانا لایک و Share می کنند و خلاص!
۶. معرفی برند با لوگو :
توجه کنید که حتما از لوگو و آرم خود در انتشار ویدیو ها استفاده کنید تا بیننده ها پس از تماشای آن با تولید کننده های ویدیو آشنا شده و در ذهن آن ها باقی بمانید.
۷. هدف خود را در هر ویدئو ، به یک موضوع تمرکز کنید :
سعی نکنید در یک ویدئوی ۶۰ ثانیه ای ، ۱۵ مطلب را توضیح دهید ، بهترین کار این است که در هر ویدئو فقط درباره یک مبحث ، یک سوال توضیح و پاسخ داده شود.



نکاتی برای ساخت ویدئو مارکتینگ :
۱. در عناوین طراحی فیلم خود سعی کنید از کلمات کلیدی مورد نظرتان بهینه استفاده کنید.
۲. ویدئو مارکتینگ را با یک عنوان مناسب انتخاب کنید ، عنوان خوب تاثیر مستقیمی بر روی مخاطبین میگذارد و انان را ترغیب میکند تا از سایت شما دیدن کنند ، عنوان اولین چیزی است که که مخاطب از تیزر دریافت می کند پس در انتخاب آن باید دقت نظر داشت.
۳. ویدئو را در شبکه های اجتماعی مورد پسند افراد منتشر کنید.
۴. سعی کنید محتوای ویدئو تهیه شده را مفید و در عین حال مختصر و کوتاه انتخاب کنید این امر باعث میشود تا بازدید کننده احساس خستگی نکند.
۵. لوگوی موسسه و شرکتتان را در ویدئو بگذارید تا به خوبی دیده شود.
۶. در بین ویدئویی که تهیه کردید بخشی را هم برای معرفی کردن آدرس ها و تلفن های مورد نظرتان قرار دهید تا تاثیر خود را داشته باشد.
۷. ویدئو باید مفید و مختصر باشد ، ویدئو های بلند مخاطب کمتری دارند یک ویدئو خوب کمتر از ۴ دقیقه است مگر در ویدئو های خاص.
۸. ماهیت ویدئو مارکتینگ این است که پس از دیدن فیلم بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند ، حتما در ویدئو های خود بخشی را برای معرفی آدرس و طریقه تماس به شما در نظر بگیرید.
۹. در آخر به مخاطبان و کاربران خود برای دیدن ویدیو اطلاع رسانی کنید تا در جریان کار شما قرار بگیرند.

بازاریابی ویدئویی
video-marketing-strategies-definition-benefits05.jpg


دلایل ویدئو مارکتینگ ؟
نقطه حیاتی بازاریابی شما ویدئو مارکتینگ است و نادیده گرفتن آن می تواند به منافع شما صدمه بزند ، دلیل اینکه چرا ویدئو مارکتینگ باید در برنامه بازاریابی گنجانده شود ، عبارتند از :
۱. فیس بوک استراتژی های ویدئویی خود را افزایش داده :
به دلیل افزایش دوبرابری بازدید های ویدئویی در فیس بوک ، در جهت حفظ تعامل و افزایش بازدید خود ویدئو مارکتینگ را جدی بگیرید.
۲. تاثیر و مزایای ویدئو مارکتینگ بر روی سئو :
ویدئو ها تاثیر مستقیم بر روی نتایج جستجو دارند ، رسانه های غنی که شامل فیلم هستند ، مورد علاقه الگوریتم های موتور جستجو گر از جمله گوگل که صاحب یوتیوب است ، هستند.
۳. خوش آیند چشم و مغز است :
مردم پر از اطلاعاتی هستند که قادر به پردازش آن ها نیستند ، برای ذهن ساده تر است که در میان دریایی از متون ، محتوای بصری را پردازش کند ، بنابر این تاثیر گذاری از طریق ویدئو بسیار ساده تر است.
۴. دارای پتانسیل های پخش ویروسی است :
کاربران بیشتر تمایل به اشتراک گذاری فیلم دارند تا دیگر اشکال محتوا ، این یک ابزار عالی برای کسب و کار ها و حرفه ای ها برای به نمایش گذاشتن چشم انداز ، تخصص ، محصولات ، خدمات ، اخبار شرکت و اطلاعیه ها می باشد.
۵. بایک تیر چند نشان می زند :
در هر یک از مراحل هدف قرار دادن مشتریان و مخاطبان ، فیلم بسیار موثر خواهد بود ، هدف از ویدئو ها آموزش ، سرگرمی و برند سازی و بسیاری موارد دیگر طراحی سایت می باشد.



سخن پایانی :
روز به روز بر محبوبیت محتوای ویدئویی افزوده می شود ، در کنار این موضوع ابزارهای ضبط و ادیت نیز پیشرفت قابل توجهی داشته اند.
طی ۵ سال آینده ، شما این متن را نخواهید خواند ، آن را تماشا خواهید کرد.
بازاریابی ویدیویی ، آینده ی بازاریابی دیجیتال است.
با احترام تورج امین فر
 
بالا