برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
هر كشور جاذبه های گردشری منحصر به فردی دارد كه به نمادی از آن كشور تبدیل شده اند . سنگاپور هم از این قاعده مستثنی نیست و جاذبه هایی دارد كه هر یك سالانه میلیون ها نفر بازدید کننده دارد . شاید شما سنگاپور را به برج های مارینا سندرز بشناسید ولی جاذبه های بزرگ دیگری همچون باغ وحش سنگاپور و چرخ و فلك بزرگ سنگاپور و... وجود دارند ، كه شاید شما اطلاعات زیادی از آن ها نداشته باشید ولی سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می كنند . در این مقاله ما به بررسی باغ وحش سنگاپور می پردازیم . اگر شما قصد سفر به سنگاپور را دارید و یا به یك مقصد نو برای سفر های خود نیازمند هستید ، این مقاله برای شما جذاب خواهد بود . در ادامه همراه ما باشید.

Singapore-Zoo-2.jpg


بازدید از یک باغ وحش آن هم به بزرگی باغ وحش سنگاپور برای بسیاری از افراد می تواند جالب باشد . این باغ وحش بزرگ ترین باغ وحش در جنوب شرقی آسیاست که بیش از 315 گونه جانوری را در خود جای داده است که از این 315 گونه 16 گونه از آن در خطر انقراض هستند و این باغ وحش پناهگاهی امن برای تجدید نسل آن هاست . در کنار این باغ وحش سافاری سنگاپور قرار گرفته است که در مقاله ای آن را به طور کامل بررسی کرده ایم . در باغ وحش سنگاپور حیوانات محدود به خشکی نمی شوند و تعداد زیادی از جانداران آبی نیز در این باغ وحش زندگی می کنند .

Singapore-Zoo-Mandai-Zoo-37406.jpg


یکی از جالب ترین دیدنی های این باغ وحش فیل های آن هستند که هنرمندان ماهری هستند . کار آن ها نقاشی در مقابل بازدید کننده ها است و در قبال آن نیز پاداش خوبی دریافت می کنند . بازدید کنندگان باغ وحش نیز از این کار استقبال کرده و تابلو های کشیده شده توسط این فیل ها را خریداری میکنند و باعث تداوم این حرکت شدند . جالب است بدانید که یک فیل در یک ساعت می تواند ده ها تابلو را تمام کند و جایزه ناچیزش را دریافت کند . در کریسمس، باغ وحش سنگاپور مقصد بسیاری از گردشگران و تورهای کریسمسی سنگاپور است .

Singapore_Zoo_original_138.jpg


ببر سفید یکی دیگر از حیوانات این باغ وحش است که در معدود باغ وحش های دنیا می توان آن را دید. این ببر کمیاب بوده و جز گونه های آسیب پذیر است و تعداد 4 قلاده از آن در باغ وحش سنگاپور زندگی می کنند . با اینکه این حیوان کمی تنبل بوده و بیشتر روز را به دراز کشیدن بر روی تخته سنگی می گذاراند ولی با همین سکوت اش تماشگران زیادی را به خود جذب می کند . مسافران زیادی در تور نوروزی سنگاپور خود به صورت گروهی و یا شخصی به بازدید از این باغ وحش زیبا می پردازند .

dubai-aquarium-a-underwater-zoo4.jpg


جالب ترین و دیدنی ترین بخش باغ وحش سنگاپور را می توان دنیای زیر آب آن دانست . در این آکواریم عظیم تعداد زیادی از آبزیان اعم از چندین کوسه ، عروس های دریایی ، انواع اسب های دریایی ، انواع ماهی ها و .... خود نمایی می کنند . البته ماجرا به همین جا ختم نمی شود و شما بعد از بازدید این آکواریم بزرگ به پنگوئن های امپراطور می رسید که با ظاهر و کارهای جالب شان هر گردشگری را به خود جذب می کنند . در کنار قفس پنگوئن ها می توانید قفس شیر های دریایی و خرس های قطبی خسته را ببینید که روبرو به تماشگران چرت زده اند . در بسیاری از تورهای سنگاپور بازدید از باغ وحش سنگاپور گنجانده شده است .

امیدواریم که اندک اطلاعاتی که در ارتباط باغ وحش سنگاپور در اختیار شما قرار داده شد ، مفید واقع شده باشد . شما می توانید هم اکنون جزئیات و قیمت تورهای سنگاپور را در وبسایت نت تور مشاهده کنید .
 
بالا