برگزیده های پرشین تولز

بررسی بازی last day of june

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
بازی last day of june یک بازی فانتزی و جالب که در ادامه بیشتر با این بازی آشنا می شوید .
هنگامی که تراژدی رخ می دهد، آرزو داریم بتوانیم به خانه برگردیم و چیزها را تغییر دهیم. ما مي ناليم و آرزو مي كنيم كه دوباره به زندگي عادي و منظم خود برگرديم كه به ما قدرت حل مشكلات را ميدهد. ما اغلب فکر میکنیم که رخدادهای آینده بنا بر هر تصمیم کوچکی که میگیریم متعین می شوند. البته در حقیقت، رخدادها به گونه ای اتفاق نمی افتند که انگار هیچ نقطه انفجاری که بتواند از رخ دادن چیزی در آینده ممانعت کند وجود ندارد. آخرین روز ژوئن با ناکامی، خشم، اندوه و امیدی سر وکار دارد که از این باور ناشی می شوند که حتی تغییر یک چیز کوچک می تواند یک تراژدی، که ممکن است مرگ یک انسان باشد، را وارونه کند.
LDOJ_201705_Gameplay_Screenshot_11.jpg

لحظات پایانی بازی از برخی پتانسیل هایشان محروم شده اند. چرا که چندین بار شما در مقابل همان رخدادها قرار میگیرید. آخرین روز ژوئن، رخدادها را تاحدی شتاب می بخشد و فشرده می کند تا شما را به نقطه ای برساند که کنترل کاراکترها را در یک انتخاب مهم به دست بگیرید. اما این به هیچ وجه صحنه ها را خلاصه و مختصر نمی کند. به خصوص هنگامی که به "پایان روز" برسید و ببینید که چگونه انتخاب های شما بر چیزها تاثیر گذاشته اند. نتیجه نهایی روز، اندکی با آنچه شما برنامه ریزی کرده بودید تفاوت دارد. اما این اثبات خواهد کرد که بازی به زودی به بازیکنان باز خواهد گشت.
LDOJ_201705_Gameplay_Screenshot_08.jpg

این نکته که زمان بارگذاری در آخرین روز ژوئن آنقدر طولانی است که ممکن است شما روایت را از دست بدهید، بسیار سرخورده کننده است. هنگامی که هر روزی به پایان میرسد، شما باید بازی را بارگذاری کنید. هرگاه بخواهید به یک شخصیت دیگر منتقل شوید باید حدود سی ثانیه برای بارگذاری صبر کنید. این بازی در PS4 Pro بهتر از PS4 عمل میکند.
Last-Day-of-June-Features.jpg

این امر به خصوص در یک بازی بسیار مضر است که به شدت بر تاثیر عاطفی آن تاکید داشته باشد. اولین باری که جوانا میمیرد بسیار لحظه ی اندوهگینی است. دفعات هشتم، نهم و دهم فقط آزار دهنده است. این امر به طور بالقوه نقصی مهلک است. چرا که انجام بازی درگذشته، کاملا نشانه غرور بازی است. اگر بازی نتواند تمرکز شما را حفظ کند آنگاه دیگر وضوح تصویر تاثیر چندانی نخواهد داشت. چیزی بدیع در جهان آخرین روز ژوئن وجود دارد که شما را نیازمند تغییر خروجی شخصیت ها می کند. اما صحنه های غالبا تکراری باعث رنجش شما خواهند شد.
گرافیک و طراحی بازی جذاب و جالب است محیط به خوبی با رنگ سبک گرافیکی جدید طراحی شده است که به جذابیت بازی می افزاید.

LDOJ_201705_Gameplay_Screenshot_14.jpg


نقاط قوت:
سبک هنری شبه آبرنگی بسیار زیبا
شخصیت های ملموس
داستانی که به شکل تاثیرگذاری به جبرگرایی در برابر اراده آزاد می پردازد.


نقاط ضعف:
حلقه بازی تکراری و خسته کننده است
صحنه های غیرقابل توقف
زمان بارگیری طولانی
 
Last edited:
بالا