برگزیده های پرشین تولز

بررسی مانیتور های موجود در بازار

saeed_hoseiny

Registered User
تاریخ عضویت
23 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,859
لایک‌ها
559
امروز تماسی که با شرکت سامسونگ داشتیم با مسئولین فنی یه صحبتهایی انجام دادیم که یک سری اطلاعات تونستیم از اونها بگیریم که در اختیار شما دوستان قرار میدم .
اول از هر چیزی خیلی ها دوست دارن بدونن که LG بهتره یا SAMSUNG . هر کدام از این مارکها یه سری قطعات و تکنولوژیهایی توی اونها به کار رفته که اکثرا شبیه به هم هستن . و از بابت کیفیت هر کدام از اونها از مراحل زیادی از نظر کنترل کیفی عبور میکنن که امکان داره بعضی وقتها مشکلی در یک مرحله پیش بیاد که رفع عیب میشه . و خیلی کم پیش میاد که مانیتوری توی یه کارتن خراب در بیاد .
شرکت سامسونگ دارای تکنولوژی هستش که مختص خودشه و میشه گفت دارای سبکه و به خیلی از شرکتهای دنیا تکنولوژی خودشو ارائه میده .
به گفته مسئولین خود شرکت سامسونگ در کره یکی از بهترین نماینده های آنها در دنیا ایران هستش که از بابت کیفیت تولید ایران را در رده های اول دنیا قرار دادن و دلیل این مسئله رو شرکت سامسونگ در ایران فنی بودن و حساسیت مردم ایران میدونن و اعلام کردن که مردم ایران مثل کشورهای دیگه فقط یه مصرف کننده نیستن بلکه هر کسی یه سری اطلاعات تخصصی داره و اگر اطلاعاتی نداشته باشه حتما تحقیق میکنه و بهترین رو انتخاب میکنه . که جدیدا این مسئله بیشتر هم شده .
سامسونگ به خیلی از شرکتها پنل LCD ارائه میده که این مسئله نشون دهنده قوی بودن این شرکت میباشد .
در مورد شرکت مادیران که نماینده انحصاری LG در ایران هستش یکی از شرکتهای قوی ایران محسوب میشه که مانیتورهای این شرکت دارای فروش خوبی در ایران میباشد . یکی از دلیل های فروش بالای مانیتور های LG در ایران تبلیغات فراوان و گارانتیه واقعا خوبش هستش .
به نظر من توی رده بندی فکر میکنم LG و SAMSUNG در یک رده هستن البته بستگی به مدلهاشون داره .
 
بالا