برگزیده های پرشین تولز

بهترین افزونه سئو عکس وردپرس چیه ؟

shahinSssS

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,127
لایک‌ها
66
سلام یه افزونه خوب برای عکس وردپرس چیه ؟
و همچنین برای کلمات کلیدی و متا های چی در نظر بگیریم خوبه . اسم سایت یا موضوع مطلب یا تگ یا کتگوری ؟ میشه راهنمائی بفرمائید
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
:) با سلام و خسته نباشید

در دنیای اینترنت اول بودن سایت شما بسیار با ارزش و صد البته سخت است.همواره فاکتور های بسیار زیادی برای افزایش سئو سایت استفاده می شود و ما در تیم راهنمای وردپرس قصد داریم تا با پست هایی که در این زمینه در سایت قرار می دهیم شما را در این مبحث مهم یاری کنیم.

اگر شما به مبانی سئو آشنایی داشته باشید می دانید که یکی از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار در سئو تصاویر استفاده شده در سایت می باشد.

شاخص هایی مانند: کیفیت تصاویر, نوع فرمت تصاویر, ابعاد تصاویر, نوع رنگ غالب در تصاویر و … برای این که تصاویر شما برای سئو بهینه سازی شود مورد استفاده قرار می گیرد.

در این پست قصد داریم تا به شما افزونه های مفید و پر کاربرد برای بهینه سازی تصاویر را به شما معرفی کنیم!

۱- افزونه Ewww image optimizer :


تصاویر با حجم بالا بشدت سرعت لود سایت شما را پایین می آورد. این افزونه با تغییر حجم عکس های آپلودی (حتی عکس هایی که قبلا به سایت اضافه شده اند) در سایت باعث افزایش سرعت سایت شما می شود.

ویژگی های مهم این افزونه عبارتند از:

  1. پشتیبان گیری با سرعت بالا
  2. افزایش سرعت لود شدن سایت
  3. استفاده کم از پهنای باند
  4. پشتیبانی از تمامی فرمت های عکس

۲- افزونه hammy :


عکس ها بعد از این که در قالب ریسپانسیو قرار می گیرند, متناسب با اندازه صفحه نمایش تغییر سایز می دهند اما مشکل اینجاست که حجم تصاویر کاهش نمیابد. مهمترین ویژگی این افزونه این است که متناسب با نوع گجت استفاده شده رزلوشن تصویر را تغییر می دهد بنابراین حجم تصاویر کاهش می یابد و سرعت لود سایت بالا می رود.

۳- افزونه Lazy Load :

یکی از علل کاهش سرعت سایت این است که تصاویر در سایت دیر لود می شوند. اگر به سایت گوگل قسمت تصویر بروید تا زمانی که اسکرول نکنید و پایین نروید تصاویر لود نمی شود.

لذا تا زمانی که آن تصاویر رویت نشده باشند، لود نمی شوند و سرعت سایت بالا می رود. به این روش lazy loading می گویند.

کار این افزونه نیز دقیقا همین کار است که زمانی تصاویر موجود در هر صفحه لود می شوند که کاربر با اسکرول آن ها را ببیند. با این کار حجم مصرف شده برای کابران نیز کاهش می یابد.


۴- افزونه WP Parallel Loading System :

این پلاگین با استفاده از روش درخواست های موازی از طرف مرورگر باعث می شود که تعداد درخواست های بیشتری در زمان کمتری به سمت سرور ارسال شود تا سرعت لود تصاویر بیشتر می شود در نتیجه سرعت سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.


https://wprahnama.com/1341/بررسی-وجود-خلاصه-متن-در-نوشته-های-وردپر/
 
بالا