برگزیده های پرشین تولز

بهترین راه برای رزرو تور ترکیه ارزان

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
تور ترکیه مسیرهای مختلفی دارد و هر کدام از این مسیرها ، طرفداران خاص خود را دارد . معمولا مقصد افرادی که سفر کاری دارند ، شهر آنکاراست و مایلند تور آنکارا ارزان را تجربه کنند . در سفر آنکارا با رزرو یک هتل ارزان قیمت و بلیط هواپیمای قیمت مناسب می توان در هزینه های سفر ، صرفه جویی کرد . برای شهرهای تفریحی مانند ازمیر ، آلانیا ، مارماریس ، بدورم و آنتالیا ، اگر در ایام خلوت به این شهرها سفر کنید ، قیمت هتل و پرواز مناسب تر از سایر ایام سال است . اما اگر می خواهید تور ارزان استانبول رزرو کنید ، بهترین کار استفاده از تورهای لحظه آخری ست که بیشتر از سایر مسیرهاست و دلیل آن چارترهای متعدد پروازهای استانبول است .

istanbul_bosphorusturkey-qpr-1.jpg

تور ارزان ترکیه

airline_tickets_to_istanbulturkey-qpr-1.jpg

تور لحظه آخری ترکیه

آسان‌ترین راه رزرو تور ارزان ترکیه :
آسانترین راه برای رزرو تور ارزان ترکیه ، کاهش کیفیت تور با دریافت خدمات ارزان است . راحت ترین راهی که می توان برای خرید یک تور ارزان انتخاب کرد این است که هتل و بلیط هواپیمای ارزان قیمت رزرو کنید و از برخی خدمات تور ، مانند ترانسفر صرف نظر کرد . اگر انتخاب شما چنین توری ست توصیه می کنیم ، از سفر خانوادگی ، صرف نظر کنید . معمولا هتل های ارزان قیمت برای سفر خانوادگی مناسب نیست و دردسرهای مختلفی به همراه دارد .

دلایل ارائه تور لحظه آخری ترکیه :

اگر تصمیم دارید توری با کیفیت ، اما با قیمت پایین را تجربه کنید ، تنها راه پیش پای شما ، خرید تورهای لحظه آخری ترکیه می باشد . علت ارائه این تورها ، متفاوت است ولی از مهم ترین دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1-ارائه اتاق های ارزانقیمت توسط هتل ها به مناسبت های مختلف و در ایام لوسیزن

2- ارائه بلیط های ارزانقیمت توسط ایرلاین های مختلف به مناسبت های مختلف

3-ارائه ارزان اتاق هتل های گارانتی توسط کارگزاران

4-ارائه ارزانقیمت بلیط های چارتری توسط آژانس های چارتر کننده

البته در برخی موارد ارائه تورهای لحظه آخری بدلیل به حد نصاب نرسیدن پروازها و خالی ماندن پروازها و هتل های گارانتی به طور همزمان است و درصد تخفیف این مورد بیش از سایر موارد است .

بهترین راه برای رزرو تور ترکیه ارزان چیست ؟
فراموش نکنید ، برای تجربه یک تور ارزان ترکیه ، می توانید انواع تور دقیقه نود را به دقت بررسی کنید . درضمن به قیمت های موجود در یک سایت اکتفا نکنید و با کانترهای فروش تماس بگیرید . کانترهای خوب ، به پکیج های چیده شده توسط آژانس ها اکتفا نمی کنند و می توانند با توجه به درخواست شما ، یک تور با قیمت مناسب برایتان تدارک ببیند . اگر مایل باشید و وقت آزاد داشته باشید می توانید از کانترها بخواهید در صورت عرضه تورهای دقیقه نود ، با شما تماس بگیرند . البته در زمان دادن اطلاعات ، شرح کاملی از انتظاراتتان را هم به کانتر بدهید تا توری مناسب خودتان را ، پیشنهاد دهد .

بهترین پیشنهادات را از ما بخواهید ، با کمال افتخار در خدمت شما هستیم

تلفن تماس 43 43 67 43 021
 
بالا