برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
بهترین زمان خرید از کشورهای گردشگری آسیا

خرید یکی از فعالیت های مورد علاقه در بین مردم است . به خصوص بانوان که به طور شگفت انگیزی عاشق خرید کردن هستند . به همین دلیل بسیاری از افراد، در مسافرت های خود وقت زیادی را برای خرید اختصاص میدهند. خیلی از کشورهای دنیا نیز به همین منظور جشنواره خرید و حراجی های بزرگی در طول سال دارند که در آنها شما میتوانید اجناس مورد نظر خود را با قیمت هایی باور نکردنی و تخفیف های ویژه ای تهیه کنید. در این مقاله بهترین زمان خرید در کشورهای گردشگری آسیا را با یکدیگر مرور میکنیم تا اگر قصد سفر کردن به این کشور ها را داشتید سفر خود را به گونه ای تنظیم کنید که هنگام برگزاری این جشنواره ها در آنجا باشید و با خیال راحت خرید کرده و کلی تخفیف بگیرید .
بهترین زمان خرید از ترکیه​
کشور ترکیه به علت دارا بودن اجناس با کیفیت در صنعت مد و پوشاک ، همواره یکی از مقاصد پر طرفدار برای خرید به شمار میرود. به همین دلیل بسیاری از شهرهای ترکیه پر از مراکز خرید و فروشگاه های مختلفی هستند که شما میتوانید از آنها خرید کنید. خیلی از مارک ها و برندهای معروف در ترکیه برای هر فصل خود محصولی جدید ارائه میدهند. بنابراین در پایان هر فصل اجناس فصل سپری شده را به حراجی میگذارند. در کنار این ها ، روزهای عید مثل شب سال نو، روز عید قربان، عید فطر و روز مادر نیز زمان حراج در ترکیه به شمار میرود. اواسط ماه دسامبر و یا اوایل ماه ژانویه شما میتوانید در فروش ویژه و حراج های زمستانه ی فروشگاه های ترکیه شرکت کنید و با تخفیف های سی درصد الی پنجاه درصد اجناس مورد نیاز خود را بخرید. آغاز ماه ژوئن در ترکیه ، مصادف است با شروع حراج تابستانه و شما میتوانید در این زمان اجناس تابستانی خوب و با کیفیت را با قیمت هایی استثنایی خرید کنید. در تاریخ ۷ الی ۲۹ ژوئن شما میتوانید با انتخاب تور استانبول تابستان 96 ، از خرید در استانبول و جشنواره خرید آن لذت ببرید. 18 مارچ تا 26 آپریل نیز جشنواره خرید بهاره بهترین زمان خرید برای مسافرانی است که تور ترکیه را انتخاب کرده اند.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87(1).jpg



بهترین زمان خرید از مالزی
کشور مالزی با وجود مراکز خرید متعدد و دارا بودن برخی اجناس معاف از مالیات ، یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار برای خرید کردن به شمار میرود. این کشور در سال سه بار جشنواره فروش ویژه دارد . حراج جایزه بزرگ در ماه مارچ و آوریل زمان شروع جشنواره خرید در مالزی است .در این زمان، بازارهای خرده فروشی، مراکز خرید و فروشگاه ها و پاساژ های مالزی اجناس خود را با تخفیف های ویژه ارائه میدهند. جولای تا سپتامبر دیگر زمان برگزاری جشنواره حراج است که میتوانید در تور مالزی از آن خرید کنید. حراج بزرگ پایان سال نیز از اول دسامبر تا 155 ژانویه آغاز میشود و شما میتوانید اجناس مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت هایی استثنایی از این جشنواره خریداری کنید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C.jpg



بهترین زمان خرید از دبی
وجود مراکز خرید مدرن در دبی، یکی از دلایل افرادی است که به این شهر سفر میکنند. به همین دلیل مراکز خرید معتبر در دبی ، نقش زیادی در صنعت گردشگری این منطقه ایفا میکنند. مرکز خرید خاورمیانه عنوانی است که به این شهر داده اند و یکی از بزرگترین مرکز خرید های دنیا را در آن ساخته اند. شما میتوانید در فصل زمستان و با شروع سال نو، با شرکت در جشنواره زمستانی دبی اجناس مورد نیاز خود را با تخفیف های استثنایی دریافت کنید. جشنواره تابستانی دبی دیگر جشنواره خرید در تور دبی است که در آن بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه ها محصولات خود را در با تخفیف های خوبی عرضه میکنند و شما میتوانید در کنار خرید، از تفریحات و برنامه های ویژه تابستانی نیز لذت ببرید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C(1).jpg



بهترین زمان خرید از تایلند
یکی دیگر از تورهای پر طرفدار در میان گردشگران تور تایلند است و مردم زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر میکنند. جشنواره خرید تایلند یکی از فرصت های ویژه و فوق العاده برای خرید از این کشور زیباست و شما میتوانید اجناس خود را با تخفیف های 10 تا 800 درصدی خریداری کنید. این جشنواره در حد فاصل ماه جوئن تا آگوست در بانکوک برگزار میشود و در آن، گردشگران میتواننید علاوه بر خرید، از سایر برنامه های جذاب این فستیوال نیز لذت ببرند.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg

 
بالا