برگزیده های پرشین تولز

بهترین سن کاشت مو برای مردان چقدر است؟

arash_amini44

Registered User
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
186
محل سکونت
تهران
بهترین سن کاشت مو برای مردان چقدر است
کاشت مو
بهترین سن کاشت مو برای مردان بهترین سن کاشت موی سر در مردان که دچار ریزش موی کامل شده اند ۳۰ سالگی است.

دکتر مسعود داوود افزود: کاشت مو در افرادی توصیه می شود که بدن آن ها به درمان های دارویی مقاوم شده و نسبت به دارو پاسخ مثبتی نشان نمی دهند.

وی ادامه داد: زمانی که درمان های طبی در فردی اثر نکند باید فرد اقدام به کاشت موی سر کند. این متخصص پوست و مو افزود: برای کاشت مو در مردان، از موهای پشت سر افراد برای کاشت مو استفاده می شود.

داوودی اضافه کرد: موهایی که از پشت سر افراد به مناطقی که ریزش مو کامل شده منتقل می شود، دیگر دچار ریزش نخواهد شد. این متخصص پوست و مو گفت: دارو درمانی در زنان برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین رویش دوباره مو بیشتر از مردان اثربخش است بنابراین کاشت موهای سر به خانم ها توصیه نمی شود.

داوودی افزود: الگوی رشد مو در زنان و مردان با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل ریزش موی سر آن ها نیز با یکدیکر متفاوت خواهد بود. وی ادامه داد: موی سر مردان بیشتر از ناحیه وسط سر دچار ریزش می شود اما در زنان ریزش مو در قسمت های مختلف سر اتفاق می افتد.

داوودی تصریح کرد البته کاشت مو در زنانی که به صورت استثنایی از ناحیه وسط سر دچار ریزش می شوند، امکان پذیر است. این متخصص پوست و مو اضافه کرد: شانس دارو درمانی در زنانی که دچار کچلی شده اند، بیشتر از مردان است.

داوودی تصریح کرد تازمانی که علت اصلی ریزش مو در زنان با اطمینان تشخیص داده نشود، نباید هیچ گونه اقدام درمانی برای فرد در نظر گرفته شود هر چند که ریزش موی ژنتیکی با الگوی زنانه شایع ترین علت ریزش مو در زنان شناخته شده ولی علت های دیگری نیز سبب انواع ریزش مو در زنان می شود. وی اضافه کرد: علت ریزش مو در زنان ارثی است که طاسی با الگوی زنانه FPHL نامیده می شود.

کاشت مو iranhair.net
 
بالا