برگزیده های پرشین تولز

بهترین مقالات همیشه در جیب شما

negary

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2010
نوشته‌ها
85
لایک‌ها
10
رنگ افزار – بهترین مقالات همیشه در جیب شما

قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که مشغول مطالعه یک مطالب جذاب در اینترنت باشید و ناگهان کاری پیش بیاید و مجبور شوید کامپیوتر و اینترنت را رها کنید. البته لزمان هم نباید کاری پیش بیاید تا ما مطلبی را رها کنید، مثلا ممکن است شما از عنوان این خوشتان آمده باشد ولی حوصله خواندن آن را نداشته باشید. اگر دوست دارید در این مواقع مطالب خود را در جایی ذخیره کنید تا مجددا با فراق بال به سراغشان بروید، اپلیکیشن Pocket یک گزینه ایده آل است.
وظیفه این اپلیکیشن این است که مطالب مختلف شما را چه در کامپیوتر و چه در موبایل و تبلت ، داخل حساب کاربریتان ذخیره کند تا شما هر وقت که خواستید با مراجعه به این حساب، به مطالعه آن مطالب بپردازید. اما شاید بهترین استفاده از پاکت در مواقعی باشد که یک مقاله را از کامپیوتر در آن ذخیره می کنید و بعدا هنگامی که در مترو یا تاکسی هستید، یا در پارک منتظر دوستی نشسته اید، می‌توانید در تبلت یا تلفن هوشمندتان به مطالعه آن بپردازید. اگر از خود سوال می‌کنید که در تاکسی یا پارک اینترنت از کجا بیاورید ، باید در جواب بگویم که اپلیکیشن پاکت مطالب را داخل خود دانلود می‌کند و سپس آن ها را به صورت آفلاین در اختیار شما قرار می‌دهد.
اما نحوه کار با این اپلیکیشن به چه صورت است ؟ به سایت Pocket بروید و ثبت نام کنید، پس از ورود به حسابتان ، آموزش های جامعی جهت ذخیره سازی مطالب داده شده است. شما می‌توانید با قرار دادن دگمه پاکت در بوکمارک های خود ، لینک صفحات را از طریق مرورگرتان به این سرویس بفرستید و یا اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید ، میتوانید با نصب افزونه مخصوص پاکت و تنها فشردن یک دگمه، صفحات را ذخیره کنید. اما اگر به مطالعه مطالب در مرورگ موبایلتان می‌پردازید می‌توانید با اضافه کردن پاکت به لیست بوک‌مارک های خود، صفحات را به راحتی به این برنامه ارسال کنید. و در نهایت اگر تمام این راه ها به نظرتان پیچیده آمد ، می‌توانید لینک صفحه مورد نظر خود را به آدرس [email protected] ایمیل کنید تا برنامه به صورت خودکار آن را در لیست مطالعه شما، قرار دهد.
اپلیکیشن پاکت را نصب کنید ، تا همیشه و حتی در زمانی که اینترنت ندارید، به مطالعه مطالب محبوب خود بپردازید.
قیمت : رایگان
سیستم عامل :‌ iOS و Android

منبع
 

TiD_Masoud

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2012
نوشته‌ها
620
لایک‌ها
18
محل سکونت
Fifa 13
خیلی خوبه ولی من که چیزی نفهمیدم :rolleyes:
 
بالا