برگزیده های پرشین تولز

بهترین مکان های گردشگری

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
گهواره ی تمدن، یونان


کشور زیبای یونان در بخش جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره ی بالکان واقع شده است. یونان از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و از شرق با ترکیه همسایه می باشد. برای بازدید از این کشور افسانه ای می توانید با تور نوروزی اروپا همسفر شده و به سرزمین الهه ها سفر کنید.
پیش از این یونان را Hellas می خواندند و برای سالیان سال این سرزمین به عنوان گهواره ی تمدن و انواع فلسفه ها و علوم سیاسی بود. الهه های یونانی و خدایانی که در این سرزمین پرستیده می شدند برای سال ها در یونان جاودانه ماندند.

%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%86%DB%8C-1.jpg

تور نوروزی اروپا | خدایان یونانی

همین طور نمایشنامه نویسی در دو سبک کمدی و تراژدی در میان یونانی ها رونق داشت و مردم این کشور نیز از آن استقبال زیادی می کردند.

خدایان

http://www.tandistravel.com/گهواره-ی-تمدن،-یونان/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
غذاهای خیابانی که در استانبول می بینید


غذا ، چه بخواهید چه نخواهید، بخش مهمی از سفر به حساب می آید. تقریبا همه افراد دوست دارند در سفرشان به شهری جدید، غذاهای اصیل و سنتی آنجا را میل کنند. اگر در تعطیلات نوروزی، با تور استانبول نوروز 96 سفر کردید، حتما از دکه های غذافروشی خیابانی غذاهای خوشمزه ترکی را بخرید و میل کنید.


تور استانبول | غذاهای محلی ترکیه | کستانه

کستانه(Kestane): این یکی از لذیذترین خوردنی هایی است که می توانید بخورید. طعم شاه بلوط تفت داده شده! کستانه بیشتر در زمان که هوا سرد است می چسبد.

http://www.tandistravel.com/غذاهای-خیابانی-که-در-استانبول-می-بینید/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
بازارهای محلی مالزی


شاید منظورتان از سفر با تور گردشگری مالزی تنها همان گردشگری و بازدید از مکان های دیدنی و مراکز تفریحی باشد. اما بد نیست تا به قلب مردم مالزی رفته و در میان بازارهای روزانه و هفتگی آن ها نیز چرخی بزنید.
خرید از بازارهای محلی در مالزی مثل تمام کشورهای دیگر و یا خود ایران ارزان تر خواهد بود.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C-2.jpg

تور گردشگری مالزی | بازارهای محلی

در مالزی بازارهای هفتگی و یا روزانه در محله های مختلف قرار دارند و برپا می شوند. در این بازارها معمولا همه چیز یافت می شود؛ گرفته از انواع سبزیجات و میوه و یا محصولات لبنی و صنایع دستی.
همیشه در بخشی از این بازارها قسمتی برای فروش پارچه و عطر و جواهرات بدلی نیز اختصاص داده می شود.

http://www.tandistravel.com/بازارهای-محلی-مالزی/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
نوردلینگن، شهری که از برخورد شهاب سنگ با زمین به وجود آمد


شهر نوردلینگن، شهری ست منحصر به فرد در کشور آلمان که در تور نوروزی اروپا می توانید از آن بازدید نمایید.
ویژگی خاص نوردلینگن آن است که این شهر بر اثر برخورد یک شهاب سنگ با زمین در این نقطه به وجود آمده است.

%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF%D9%86-1.jpg

تور نوروزی اروپا | شهر نوردلینگن آلمان

برای رفتن به نقطه ی دقیقی که محل اصابت شهاب سنگ با زمین است می باید به مرکز شهر نوردلینگن بروید. در این نقطه خواهید توانست گودال نسبتا کم عمقی را ببینید که طبق تحقیقات دانشمندان بر اثر برخورد شهاب سنگ با زمین ایجاد شده است.

http://www.tandistravel.com/نوردلینگن،-شهری-که-از-برخورد-شهاب-سنگ-ب/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
سفری به کوالالامپور


جاذبه های گردشگری مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی


کوالالامپور


امروز سری میزنیم به پایتخت کشور مالزی، یکی از مدرن ‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی با گستره ی فرهنگ، و بزرگترین شهر آن، کوالالامپور، برای کسانی که تور مالزی را انتخاب کرده اند. این شهر و مناطق اطرافش که منطقه ای مستقل در ایالت سلانگور هستند ، مستقیما زیر نظر دولت اداره میشود که یکی ازسه قلمرو فدرالی مالزی محسوب میشود.

http://www.tandistravel.com/سفری-به-کوالالامپور/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل آناتولیا سوئیتز

هتل Anatolia Suites در بخش تاریخی استانبول، در خیابانی آرام و دور از هیاهوی همیشگی شهر واقع شده است. زندگی محلی در اطراف هتل جریان دارد و با اقامت در این هتل، می ‌توانید هم از فضای محلی شهر و زندگی سنتی استانبول بهره ببرید و هم به جاذبه ‌های توریستی شهر دسترسی داشته باشید.

وسایل حمل و نقل عمومی و ایستگاه قطار در چند قدمی هتل هستند. و فرودگاه بین ‌المللی آتاتورک (Atatürk) در 18 کیلومتری و فرودگاه بین ‌المللی سابیها گوچن (Sabiha Gokcen) در 60 کیلومتری از هتل قرار دارند. این هتل می تواند تمام نیازهای اقامتی شما را در طول تور ترکیه نوروز 96 تامین کند.



با این هتل آپارتمان بیشتر آشنا شوید


این هتل آپارتمان، دارای 9 سوئیت راحت است و خدمات نظافت کامل، هر روز انجام می شود. شما می ‌توانید وعده های غذایی تان را در کافه تراس هتل، با چشم ‌انداز دریای مرمره میل کنید و از فضای آن، برای استراحت و مطالعه نیز استفاده نمایید. هتل دارای تهویه مطبوع، لابی با پذیرش و تصویه 24 ساعته، دسترسی به اینترنت بی ‌سیم، خدمات سرو غذا در اتاق و لاندری با پرداخت هزینه‌ اضافی و پارکینگ برای کسانی که با مشاین مسافرت کرده اند، است.

http://wikihotels.ir/هتل-آناتولیا-سوئیتز/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
با خرید تور نوروزی اروپا به قاره ای سفر خواهید کرد که سراسر دیدنی و پر از بناهای تاریخی، قلعه های باستانی و مراکز تفریحی و طبیعت بکر و زنده می باشد.

اما احتمالا به ذهنتان خطور نکرده که در این قاره ی دیدنی، حتی خطوط آهن بسیار زیبایی نیز وجود دارند که خود به نوعی جاذبه ی گردشگری به شمار می روند.


do.php



برخی از این خطوط آهن از مسیرهایی بی نظیر و فوق العاده تماشایی عبور می کنند، که توریست ها بی آن که واقعا قصد رفتن به مقصد قطار را داشته باشند، برای لذت بردن از مسیر رویایی خط آهنی که قطار آن را طی می کند، با این خطوط سفر می کنند.

http://kolbeyedanestani.mihanblog.com/post/993
 
بالا