برگزیده های پرشین تولز

بهترین هتل های منطقه سیده آنتالیا

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
دلایل مختلفی برای انتخاب منطقه سیده برای سفر وجود دارد و مهم ترین آنها ، امکانات گردشگری این شهر می باشد . فاصله سیده تا آنتالیا حدود 15 کیلومتر می باشد . منطقه بندری سیده ، منطقه ای تاریخی و باستانی ست و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد . امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی ، ساحل ماسه ای ، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است . مراکز خرید سیده آنتالیا ، مدرن و شیک هستند و از مهم ترین آنها میتوان به مرکز خرید نوا سیتی سنتر اشاره کرد . برای رزرو هتل در سیده آنتالیا بهتر است از همکاران ما ، اطلاعات صحیح بخواهید .


هتل های سیده آنتالیا

هتل سوئنو بیچ سیده (Sueno Hotels Beach Side):

هتل سوئنو بیچ سیده یکی از هتل های شیک و مدرن آنتالیا در منطقه سیده است که در نوروز میزبان گردشگران است . این هتل در سال 2011 افتتاح شده است . هتل سوئنو سیده یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیاست که دارای امکاناتی مانند استخرهای روباز ، سونا ، جکوزی ، سالن تئاتر ، سینما ، سالن آمفی تئاتر ، سالنهای تناسب اندام اتاقهای لوکس و مدرن و ویلاهای انحصاری مدرن ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، موج سواری ، دارت ، قایقرانی ، دوچرخه سواری ، بولینگ ، غواصی ، اسکواش ، مینی گلف ، امکانات ورزشی آب (در سایت)، امکانات اسپا گسترده مانند اتاق ماساژ، حمام ترکی ، کتابخانه و زمین بازی کودکان می باشد . اتاق های هتل 5 ستاره سوئنو دارای یخچال و تلویزیون ، حمام شیک و دسترسی به اینترنت در اتاق می باشد و اتاقهای استاندارد هتل سوئنو از دو اتاق خواب مجزا تشکیل شده است . این هتل تنها 5 دقیقه با ساحل فاصله دارد و دارای تخت و چتر برای میهمانان خود در ساحل می باشد .


هتل سوئنو بیچ سیده

آدرس هتل سوئنو بیچ آنتالیا : Sorgun, Antalya Cd. No:4, 07330 Side/Manavgat/Antalya,Turkey

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا( Diamond Premium Hotel & Spa):

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره آنتالیا در منطقه سیده هتل Diamond Premium است . این هتل سیده دارای استخر فصلی در فضای باز و یک اسپا لوکس می باشد . هتل در نزدیکی ساحل مدیترانه واقع شده است و دارای سونا و باشگاه ورزشی می باشد و میهمانان هتل می توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران و بار هتل بروند . تمام اتاق های هتل دارای تلویزیون و ماهواره هستند . برخی از اتاق های بزرگ تر دارای فضای نشیمن جداگانه اند و مشرف به باغ و یا کوهستان هستند . اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی مورد نیاز هستند . تمام اتاق ها دارای حمام مجهزند . این هتل دارای پذبرش ۲۴ ساعته و هم چنین پرستار کودک و سالن زیبایی می باشد. هتل دارای محوطه ساحلی خصوصی و سرویس کرایه دوچرخه و اتومبیل می باشد . هتل دیاموند پرمیوم سیده تا مرکز شهر ۷ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا که نزدیک ترین فرودگاه به هتل است ، ۶۲ کیلومتر فاصله دارد .


هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا

آدرس هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا : Titreyengöl Mevkii, Antalya Caddesi, 07600 Çeltikçi Köyü/Manavgat/Manavgat/Antalya,Turkey

هتل پورت ریور آنتالیا(Port River Hotel & Spa Side):

یکی از هتل های ساحلی منطقه سیده آنتالیا ، هتل پورت ریور (Port River) می باشد که تنها سه دقیقه با دریا فاصله دارد . این هتل در زمینی به وسعت 50 هزار مترمربع بنا شده است و در بین جنگل و دریا قرار دارد . این هتل در منطقه خوش آب و هوایی ست و زیستگاه 502 نوع پرنده و محل تخم گذاری لاکپشت سرخ که از گونه های در حال انقراض است می باشد . اتاقهای هتل پورت ریور شرایط مختلفی دارند و در ایت هتل اتاقهای لوکس ، استاندارد ، خانوادگی، جینیور سوییت و کینگ سوییت است . همه اتاق های هتل دارای بالکن بوده و به وای فای رایگان ، سشوار ، تهویه مطبوع ، تلفن ، مینی بار ، قهوه جوش و چای ساز ، گاوصندوق و تلویزیون ماهواره ای مجهز می باشد . مهمانان هتل علاوه بر استفاده از برنامه های تیم انیمیشن ، می توانند به انواع ورزش های آبی پرداخته و یا با انجام بوچیا ، والیبال ساحلی ، دارت ، آیروبیک ، تنیس ، بسکتبال و … اوقات شادی برای خود فراهم آورند . از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تناسب اندام ، استخر ، پارک آبی ، مرکز خرید شامل فروشگاه چرم ، طلافروشی ، بوتیک و غیره ، پزشک ، سرویس کرایه خودرو ، اسپا ، جکوزی و …. اشاره کرد . کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان، با فعالیت های مختلفی همچون کاردستی ، نقاشی ، مسابقه و … به خوبی سرگرم شوند . . فاصله‌ی هتل تا فرودگاه آنتالیا 61 کیلومتر می‌باشد


هتل پورت ریور آنتالیا

آدرس هتل پورت ریور آنتالیا : Sorgun, Titreyengöl Mevkii D:33, 07600 Manavgat/Antalya, Turkey

هتل سیده آلگریا (Side Alegria Hotel & SPA):

هتل‌های کریستال سان ست ، هتل سلطان سیده و هتل سیده پرنسس در همسایگی هتل سیده آلگریا و در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارند . این هتل 200 متر از ساحل شنی اختصاصی فاصله دارد . هتل سیده آلگریا در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع بنا گردیده و در سال 2014 مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته است . سرویس‌دهی این هتل به صورت ALL می‌باشد و دارای 297 اتاق استاندارد است که 60 درصد اتاق‌ها دارای چشم‌انداز دریا می‌باشند و همگی مجهز به تهویه مطبوع ، بالکن ، مینی‌بار ، تلویزیون ، کانال موسیقی ، سشوار ، تلفن ، صندوق امانات ، کف پوش لمینیت ، توالت و حمام (با وان حمام یا دوش) هستند . رستوران اصلی هتل دارای ظرفیت پذیرایی از 300 نفر در سالن و 300 نفر در فضای باز می‌باشد . فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر ، تا مرکز سیده حدود 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 55 کیلومتر می‌باشد . این هتل که یک هتل قیمت مناسب برای تور آنتالیا نوروز است در نزدیکی مهم ترین مرکز خرید سیده قرار دارد .


هتل سیده آلگریا
 
بالا