برگزیده های پرشین تولز

به تایلند سفر کنید

hadiahmadi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
33
تایلند از زیباترین و توریستی‌ترین کشورهای قاره آسیا برای سفر می‌باشد. تایلند یا پادشاهی تایلند به پایتختی شهر بانکوک کشوری عمدتا بودایی می‌باشد که همین امر بر فرهنگ مردم تاثیر بسزایی گذاشته .
نام تابلند بر گرفته از دو کلمه‌ی thai و land به معنی سرزمین لبخند است. فوکت یا پوکت، پاتایا، بانکوک و استان کرابی مهم‌ترین مقصدهای سفری تایلند هستند که در میان گردشگران از محبوبیت بالایی دارند.
قابل‌توجه‌ترین جشنواره‌ها‌ی این کشور لوی‌کراتونگ (Loy Krathong) و Songkran هستند که در ماه نوامبر و آوریل برگزار می‌شوند. جشنواره یا فستیوال Songkran به عنوان جشن سال نوی تایلندی شناخته می‌شود و گذشته از معانی معنوی عمیقی که دارد، این جشنواره نوعی آب‌بازی فراگیر است که برای چند روز و نهایت یک هفته در برخی نقاط انجام می‌گردد.
با وجود دور نبودن از شمال خط استوا، پوکت در تمام طول سال، دارای آب و هوایی داغ و مرطوب . با درجه حرارتی ثابت است. فصول خشک و بدون باران از ماه نوامبر تا آوریل و فصل‌های بارانی از ماه مه تا اکتبر به طول می‌انجامد، اما همیشه طی ماه‌های بارانی، رگبار بعد از ظهر به جای بارش مداوم در بسیاری از روزها، امری عادی به شمار می‌رود.
کرابی آب و هوایی گرمسیری دارد و دمای آن تنها ۸ درجه‌ی سانتی‌گراد بالاتر از دمای خط استوا است. به‌طور کلی دو فصل در این منطقه حکمفرماست (گرم و خشک، خنک و مرطوب)، با این وجود، دمای هوا به ندرت در تمام طول سال به پایین‌تر از ۲۷ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند و یک فرصت مناسب برای بازدید از جاذبه‌های منحصربه‌فرد این کشور در تور تایلند به شمار می‌رود.
 
بالا