منتخب بازارچه

به روزرسانی اسنیپت های نتایج گوگل

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
google-snippet.png


به نقل از سایت سئو :


گوگل در بیانیه ایی اعلام کرد که تغییراتی را در روش نمایش اسنیپت ها در نتایج جستجو بوجود آورده است.

اسنیپت توضیحی از یک صفحه است که در پایین URL در نتایج جستجوهای ارگانیک نمایش داده می شود و مشخص می کند که چگونه به جستار جستجو شده مرتبط می شود.

یکی از کارشناسان گوگل در مصاحبه ایی اعلام کرد :

به تازگی ما تغییراتی را بوجود آوردیم تا اسنیپت هایی توضیحی تر و کارامدتر ارائه دهیم تا کاربران متوجه شوند که صفحات تا چه حدی به جستار و جستجو آن ها مرتبط است. به همین دلیل اسنیپت ها به طور میانگین طولانی تر شده اند.

در تصویری که پیوست شده است اسنیپت توضیحی را در صفحه نتایج جستجو گوگل بصورت هایلایت کادر قرمز رنگ مشاهده می کنید.

در چند هفته گذشته سئوکاران و وبمسترها تغییراتی را در اسنیپت های توضیحی مشاهده کرده که طولانی تر شده اند.

هم چنین ابزار RankRanger این موضوع را بررسی کرده و در نتایج بدست آمده مشخص شده است که طول اسنیپت ها به طور میانگین از 160 کاراکتر به 230 کاراکتر افزایش پیدا کرده است.

در تصویر پیوست شده دوم این رشد را مشاهده می کنید.


google-snippet-report2-800x480.png


بعضی از سئوکاران و وبمسترها اعتقاد دارند که باید توضیحات متا به روزرسانی شود اما ما پیشنهاد می کنیم که این کار اجرایی نشود.

اسنیپت ها به صورت دینامیک بر اساس جستار کاربر و محتوای موجود در هم توضیحات متا و محتوای موجود در صفحه تولید می شود.

اگر گوگل قصد داشته باشد که اسنیپت های طولانی تری را ارائه دهد از محتوای موجود در صفحات استفاده خواهد کرد.
 
بالا