برگزیده های پرشین تولز

بک لینک - ریپورتاژ - بهینه سازی سایت - سئو - طراحی سایت

asalprh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2016
نوشته‌ها
55
لایک‌ها
4
بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت (SEO) چقدر مهم است؟
در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد و بک لینک در بهینه سازی سایت مهم است .
گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ، زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی پیدا می کنند.
تعریف بک لینک
منظور لینکهایی است که به یک سایت یا صفحه وب از سایتها یا صفحات وب مختلف داده شده است. تعداد backlink ها نشانه ای از محبوبیت یک سایت یا صفحه وب به شمار می رود.
برای backlink از اصطلاحات دیگری نیز مانند incoming link، inlink، inbound link و inward link استفاده می شود.
همانطور که عنوان شد، تعداد backlink ها نشانه ی محبوبیت یک وب سایت است در نتیجه هرچه تعداد آنها بیشتر باشد، سایت شما محبوب تر بوده و اینبه معنی رتبه بهتر در نتایج جستجو موتور جستجوهای مختلف است.
تعریف رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .
رپورتاژ آگهی در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای سئو سایت شناخته میشود و سئو کار ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل از رپورتاژ استفاده میکنند .
سايت های
taninweb.com
و
niazweb.com
با 400 سايت با اتوريتي بالا آماده فروش بک لینک و ریپورتاژ است که براي خريد مي توانيد با شماره
09226219759
تماس بگیرید.
سیستم تبلیغاتی طنین وب متشکل از یک تیم ۸ نفره می باشد که در تابستان ۱۳۹۴ فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به کاربران اینترنتی آغاز نموده است و هدف آن ایجاد یک بستر تبلیغاتی در فضای مجازی با کیفیت و قیمتی مناسب می باشد .
همچنین برای دریافت مشاوره در زمینه های بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت در هر ساعت از شبانه روز می توانید با تیم تبلیغاتی طنین وب تماس بگیرید.

 
Last edited:
بالا