برگزیده های پرشین تولز

بینگ و قابلیت جستجوی تصاویر خاص

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
bing-visual-search-2-800x461.png


به نقل از تلگرام سئو :
موتور جستجوگر بینگ به کاربران این اجازه را می دهد تا موردهای خاصی را در داخل تصاویر انتخاب و درباره آن ها جستجو کنند.

پس از گوگل و پینترست حالا نوبت موتور جستجوگر بینگ است که قابلیت های جستجوی تصاویر خود را گسترش دهد. این قابلیت جدید توانایی جستجوی آیتم های خاص موجود در یک تصویر بزرگتر را برای کاربران ایجاد می کند. این قابلیت Bing Visual Search یا جستجوی بصری بینگ نام دارد که در ابزار جستجو تصاویر موتور جستجوگر در دسترس است. استفاده از این قابلیت بسیار ساده و برای کاربران جذاب خواهد بود.

در نمونه اول تصویر یک باغ را جستجو و انتخاب کردیم که در آن انواع گل و گیاه وجود دارد. با استفاده از قابلیت موجود در ابزار گیاه مورد نظر که در میان گل و گیاه ها انتخاب کردیم را به اصطلاح پین پوینت می کنیم. بعد از این کار موتور بینگ تصویر انتخاب شده را به عنوان یک اسنپدراگون شناسایی کرده و دسته ایی از نتایج جستجو را بر اساس تصویر اصلی که ابتدا انتخاب شده بود ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که در جستجوهای بر پایه انسان باشد ممکن حالت ارور و خطا وجود داشته باشد برای مثال در جستجوی گروه موسیقی U2 وقتی روی یکی از اعضای گروه پین پوینت شود این ابزار دچار مشکل شده و تصاویر دیگر خواننده ها و گیتاریست ها را هم ارائه خواهد داد.

البته گاهی اوقات هم در شناسایی افراد دقیق عمل کرده و برای مثال با پین پوینت کردن آقای Ben McKenzie در تصویر گروهی از بازیگران شو تلویزیونی فاکس با نام Gotham ، فقط تصاویر این بازیگر بدون خطار و ارور در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این قابلیت هم در نسخه موبایلی و هم نسخه دسکتاپ " Bing.com " و هم در اپ و برنامه مویایلی بینگ در دسترس کاربران است.

این رقابت بین کمپانی های بزرگ برای کاربران جذاب بوده و باعث بهتر شدن تجربه آن ها می شود. گوگل از اطلاعات متای محصولات استفاده می کند تا آیتم های در تصاویر را شناسایی کند هم چنین لنز گوگل که دوربین های تلفن هوشمند را به یک باکس جستجو تبدیل می کند در آینده ایی نزدیک ارائه می شود.

پینترست هم با قابلیت Shop The Look feature خود این توانایی را به کاربران خود می دهد تا آیتم های موجود در یک تصویر را انتخاب و آن ها خریداری کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام هم در حال تست قابلیتی است که کاربران بتوانند آنچه در تصاویر می بینند را از روش های گوناگون خریداری کنند.

bing-visual-search-800x482.png

google-lens-assistant-800px.jpg
 
Last edited:
بالا