برگزیده های پرشین تولز

بیوگرافی لیندا کیانی

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
linda-kiani-1-min.jpg
لیندا کیانی متولد بیست و سوم شهریور ماه 1359 در شهر آبادان است. او در یک خانواده پر جمعیت 8 نفره بزرگ شده و یک خواهر و چهار برادر دارد. لیندا کیانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه می باشد و از جمله بازیگران ایرانی است که عقیده دارد در سینما باند بازی وجود دارد. او در زندگی شخصی اش احساس خوشبختی می کند و از اینکه در کنار خانواده اش زندگی آرامی دارد بسیار خوشحال است.

لیندا کیانی آدم خوشحالی هست و در بدترین شرایط زندگی اش امید دارد. او علاقه خاصی به فوتبال دارد و جزو بازیگرانی است که برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2014 به برزیل و در جام جهانی 2018 به روسیه سفر کرده است.

linda-kiani-2-min.jpg
عکس لیندا کیانی در کنار مادرش​
نحوه بازیگر شدن لیندا کیانی
جالب است بدانید لیندا کیانی در کودکی وقتی 9 ساله بود این شانس را داشت که بازیگر شود. قضییه از این قرار است او و مادرش موقع رفتن به مهمانی و خارج شدن از خانه به طور اتفاقی با یک گروه فیلمبرداری روبرو می شوند که آن ها دنبال یک دختر هم سن و سال لیندا بودند و برای همین با مادر لیندا صحبت می کنند و آدرس و شماره تلفن منزل شان را می گیرند اما به گفته مادرش قبل از اینکه با آن ها تماسی گرفته شود مجبور می شوند خانه خود را عوض کنند گویا قسمت این طوری بود.

در نهایت لیندا کیانی بعد از فارغ التحصیلی به دلیل علاقه اش به بازیگری تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شرکت کند و اولین کار بازیگری اش در سال 1384 در سریال گارد ساحلی بود و در سال 1386 توسط محمدرضا شریفی نیا برای بازی در سریال ساعت شنی معرفی شد و یکی از کارهای موفق او می توان به سریال پرستاران اشاره کرد.
linda-kiani-5-min.jpg
عکس منتشر شده لیندا کیانی در کنار ایمان حضرتی​
شایعه ازدواج با ایمان حضرتی
شایعات ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی با انتشار عکسی دو نفره از آن ها در فضای مجازی شروع شد و هیچ کدام از این دو هنرمند به این شایعات واکنش نشان ندادند و همین موضوع باعث شد این شایعات تا جایی پیش برود که دیگر همه باورشون شده بود که این دو هنرمند باهم ازدواج کرده اند تا اینکه لیندا کیانی مجبور شد در این مورد سکوت خود را بشکند.
لیندا کیانی در مصاحبه اردیبهشت 1392 خود اعلام کرد من ازدواج نکرده ام و عکسی که به عنوان تصویر من و همسرم منتشر کرده اند فقط یک عکس معمولی است که در پشت صحنه یک فیلم با ایمان حضرتی انداختم فقط همین !
 

mosavi75

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
1
سن
33
عکس های لیندا کیانی در روسیه


بیوگرافی لیندا کیانی
لیندا کیانی متولد 23 شهریور ماه 1359 در شهر آبادان می باشد.

وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه و منطق ادامه داده است.

وی بازیگری و کارهای هنری را با حضور در کلاس های بازیگری تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز نمود . وی همچنین در کلاس های فن بیان مرحوم سمندریان و مهتاب نصیر بود نیز شرکت کرده است.

وی یک خواهر و 4 برادر دارد.

وی بازیگری را با نقش کوتاهی در فیلم گارد ساحلی شروع نمود و پس از آن در سال 86 و 87 با بازی در مجموعه های ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان و سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم توانست به خوبی شناخته شود.

اینستاگرام لیندا کیانی : instagram/lindakiani4

ماجرای ازدواج و همسرش
وی در این خصوص کفته من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، همین.





عکسهای لیندا کیانی



چرا اینقدر در سینما کم فروغی و در تلویزیون پرفروغ؟

– سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی آید؟





تصاویر لیندا کیانی



سریال های لیندا کیانی

عنوان مجموعه سال کارگردان
گارد ساحلی ۱۳۸۲ محسن شاه‌محمدی
ساعت شنی ۱۳۸۶ بهرام بهرامیان
روز حسرت ۱۳۸۷ سیروس مقدم
رستگاران ۱۳۸۸ سیروس مقدم
وضعیت سفید ۱۳۹۰ حمید نعمت‌الله
تا ثریا ۱۳۹۰ سیروس مقدم
ماتادور ۱۳۹۱ فرهاد نجفی
پایتخت ۲ ۱۳۹۱ سیروس مقدم
مهرآباد ۱۳۹۲ سید فرید سجادی حسینی
سال‌های ابری ۱۳۹۳ مهدی کرم‌پور
نفس گرم ۱۳۹۴ محمدمهدی عسگرپور
پشت بام تهران ۱۳۹۴ بهرنگ توفیقی
کشیک قلب ١٣٩۵
چرخ و فلک ١٣٩۵
پرستاران ۱۳۹۵
علی رضا افخمی

فیلمهای سینمایی لیندا کیانی

ناسپابس (۱۳۸۸)
آقای هفت‌رنگ (۱۳۸۷)
زیگ زاگ (۱۳۸۹)
انزوا (۱۳۹۵)
ماجرای نیمروز (۱۳۹۵محمدحسین مهدویان)

اکسیدان
اینجا خانه ی من است

lindakiani-new-09.jpg




lindakiani-new-11.jpg


lindakiani-new-12.jpg


lindakiani-new-13.jpg


عکس جدید لیندا کیانی

lindakiani-new-14.jpg




اینستاگرام و بیوگرافی و عکس های لیندا کیانی در روسیه
 
بالا