برگزیده های پرشین تولز

تاثیر لینک سازی یا LINK BUILDING بر سئو

eliyaregister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آپریل 2017
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
4
محل سکونت
کرج
لينک سازي يا Link Building مبحثي مي باشد که در سئو به آن توجه خاص مي شود و به معناي دريافت لينک به سايت شما است به اين معنا که از روش هاي مختلف براي سايت خود از ديگر وب سايت ها لينک بگيريد. از جمله للينک هاي داخلي يا لينک هاي خارجي يا فروش لينک ها که هر کدام نيز به چندين بخش تقسيم مي شوند. لينک سازي قدرتمندترين امر بهينه سازي سايت و سئو مي باشد.
نقش لينک سازي داخلي در کلمات کليدي

لينک سازي داخلي در داخل صفحات وب سايت به معناي ايجاد صفحات مختلف در خصوص يک کلمه کليدي خاص مي باشد. به طور مثال فرض کنيد کلمه کليدي شما طراحي سايت باشد. حال به اين مقصود ايجاد صفحاتي با عنوان طراحي سايت گردشگري، طراحي سايت آموزشي ،طراحي سايت مجله خبري ، طراحي سايت هنري و … تمامي موجب تقويت رنکينگ و سئو سايت شما در کلمه کليدي طراحي سايت و طراحي وب سايت خواهد شد. زيرا که محوريت صفحات طراحي سايت شما با عنوان و title “طراحي سايت” ايجاد شده است.

نقش لينک سازي خارجي در کلمات کليدي

لينک سازي خارجي کيفيت و محبوبيت را در نظر موتورهاي جستجو ارتقا داده و از اين رو لينک ها بهتر در نتايج جستجو ظاهر مي شوند. يک راه رايج و موثر براي لينک بيلدينگ قرار دادن سايت دايرکتورهاي وب مختلف مي باشد. يکي از اصولي که بايد از آن پيروي کنيد اين است که بايد ببينيد که دايرکتوري فرآيند ويراستاري را پيروي مي کند و يا اين که وب سايت هاي مرتبط را ميپذيرد. اگر دايرکتوري بخواهد لينکي را بدون بررسي منتشر کند، احتمالا يک دايرکتوري قابل اعتماد نيست. دايرکتوري

روش ديگري که براي لينک سازي خارجي وجود دارد، اين است که سايت هاي ديگر را ترقيب به لينک کردن محتواهاي سايتتان مي کند و عامل کليدي اين فعاليت به اين صورت مي باشد که محتواي کيفي که کاربران مي خواهند به آن لينک کنند را دارا باشيد.
گسترش کلمه کليدي

اگر کلمه کليدي شما به طور مثال کلمه”طراحي سايت” است، به منظور تقويت رنکينگ و امر بهينه سازي و سئو سايت خود، بر روي کلمات کليدي مانند طراحي سايت آموزشگاهي، طراحي سايت بيمه و ديگر کلماتي را که دربردارنده کلمه کليدي طراحي سايت و طراحي وب سايت است کارکرد خود را دارا باشيم. همچنين لينک سازي و لينک بيلدينگ خارجي (بک لينک) را به اين منظور ايجاد نماييم.
بک لينک

بک‌ لينک يک لينک خروجي از يک صفحه به صفحه ديگر مي باشد. بک لينک به عنوان لينک هايي شناخته مي شود که يک صفحه در يک سايت سايتي ديگر فرستاده. بک لينک شما را راهنمايي مي نمايد که اطلاعات خود را در ديگر سايت ها بررسي و ارزيابي نماييد. هرچقدر بک‌ لينک بيشتري به سايت شما ارجاع داده شود? سايتتان محبوب‌تر خواهد شد. بک لينک هاي وب سايت شما توسط موتورهاي جستجو بررسي شده و در مسير بهينه سازي و سئو سايت شما نقش بسياري را بر عهده دارد. موتورهاي جستجو از جمله گوگل به بک لينک ها بر اساس ميزان محبوبيت و تعداد ان ها اهميت مي دهند و هر گونه لينک به صفحات وب سايت شما در وب سايت‌ها و صفحات ديگر که توسط موتور‌هاي جستجو پيدا شود بک لينک مي باشد. وجود هر لينک در سايت هاي ديگر اعتبار سايت شما را افزايش مي دهد و رنکينگ بالاتري را به شما اختصاص خواهد داد. Dmoz جاي خوبي براي شروع کار مي باشد و اگر شما يک کسب و کار محلي? را انجام مي دهيد، ميتوانيد اطلاعات را در موتورهاي جستجو و دايرکتورهاي محلي متفاوتي قرار بدهيد. اگر شما از يک دايرکتوري که مخصوص صنعت خاصي مي باشد و سرويس هايي را ليست نموده اند که قابل اعتماد و منحصر به بازار شما هستند، خواهيد توانست به مرحله ي بعد برويد.
تیم سئو شرکت ایلیا
 
بالا