برگزیده های پرشین تولز

تاثیر هدفمند کردن یارانه ها بر قیمت زمین

iran480

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
7
سلام،
من قصد خرید 3000 متر زمین در یک شهرک صنعتی رو دارم که الان قیمتش مناسب هست. اما طرح هدفمند کردن یارانه ها یه مقدار باعث نگرانیم شده. یه عده میگن ممکنه قیمت زمین افت کنه. که در اون صورت ضرر میکنم.
به نظر شما این طرح چه تاثیری بر قیمت زمین داره؟
 

Asadi

Registered User
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,117
لایک‌ها
449
محل سکونت
Vavan
نمی دونم.... !

اما احتمالا استدال انهای که معتقد هستند قیمت زمین در شهرک های صنعتی افت خواهند کرد اینه که با اجرای طرح فشار بر روی تولید کنندگان ایرانی وارد خواهد شد... افزایش قیمت محصول و از طرف دیگر کاهش قدرت خرید مردم هم مزید بر علت می شود تا کارگاه های صنعتی دچار رکود و تعطیلی بشوند.... در نتیجه کسی هم دنبال زمین برای احداث کارگاه جدید نخواهد بود (حداقل تا مدتی)

نه تائید و نه تکذیب می کنم.... باید ببینیم که چه می شود...
 

boro_baba1

Registered User
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2007
نوشته‌ها
727
لایک‌ها
72
قيمت مسکن به دليل اينکه ملت تو خرج نون شبشون هم ميمونن ميخوره زمين الان بهترين وقت احتکار سوخت،دارو و مواد خوراکی خشک هست
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
اصلاٌ طرف زمین وملک نرید چون به شدت افت خواهد کرد.
پول بنداز تو بانک سودشو بخور
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


تاكيد احمدي‌نژاد در جلسه شوراي عالي مسكن:
"مسكن " بايد از فهرست دغدغه‌هاي مردم خارج شود
خبرگزاري فارس: رييس جمهوري با تاكيد بر خارج شدن مسكن از فهرست دغدغه‌هاي مردم اظهار داشت: بايد اقدامات انجام شده در خصوص مسكن با جديت بيشتري ادامه پيدا كند تا ديگر كسي دغدغه صاحبخانه شدن را نداشته باشد كه در اين خصوص بانك‌ها نقش بسزايي دارند.

A0487956.jpg



به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري روز گذشته در جلسه شوراي عالي مسكن با تاكيد بر خارج شدن مسكن از فهرست دغدغه‌هاي مردم اظهار داشت: بايد اقدامات انجام شده در خصوص مسكن با جديت بيشتري ادامه پيدا كند تا ديگر كسي دغدغه صاحبخانه شدن را نداشته باشد كه در اين خصوص بانك‌ها نقش بسزايي دارند.


رييس جمهور اقدامات صورت گرفته در خصوص مسكن مهر و مسكن شهري و روستايي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: اقداماتي كه تا به امروز در خصوص ساخت مسكن صورت گرفته بايد با سرعت بيشتري ادامه پيدا كند، تا مبادا وقفه‌اي در كارها صورت گيرد.

در اين جلسه موضوع ساخت مسكن براي هنرمندان و نخبگان و نيز وديعه مسكن مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه رييس‌جمهور دستورات لازم را در اين خصوص صادر كرد.

همچنين در اين جلسه به بنياد مسكن اجازه داده شد تا در بافت‌هاي فرسوده و زير 25 هزار نفر به افرادي كه واحد مسكوني با متراژهاي متوسط مي‌سازند سند مالكيت ارائه كند.

در ابتداي اين جلسه نيكزاد وزير مسكن و شهرسازي گزارشي از عملكرد وزارتخانه متبوع خود در خصوص ساخت مسكن مهر و مسكن شهري و روستايي ارايه كرد.
انتهاي پيام/ك
 

webarts

Registered User
تاریخ عضویت
3 جولای 2010
نوشته‌ها
327
لایک‌ها
9
در ایران چند رشد قیمت داریم:

رشد قیمت بدون رشد قیمت ارز
رشد قیمت با رشد قیمت ارز

در گذشته هر یک از این تورم ها شامل قیمت زمین بوده. زمین صنعتی رو نمی دونم ولی زمین تجاری و مسکونی همواره مورد نیاز بوده و هست چون جمعیت جوان است و نیاز به مسکن دارد. شاید فعلا به علت تحریم اول دلار یک مدتی بالا بره و به 1700 یا بیشتر برسد و بعد زمین رشد قیمت خود را آغاز کند.
 
بالا