برگزیده های پرشین تولز

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 با سیستم صوتی AKG و S Pen در کنگره جهانی موبایل معرفی شد

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
چند هفته ای است که گزارشات زیادی از جانشین تبلت گلکسی تب اس 2 دریافت کرده ایم و اکنون سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 در شهر بارسلونا از تبلت زیبای گلکسی تب اس 3 با تکنولوژی پیشرفته آن رونمایی کرده است که با دو مدل Wi-Fi و LTEE تجربه بی نظیری برای کاربران رقم خواهد زد.

دی جی کو، رئیس بخش ارتباطات موبایل در سامسونگ الکترونیک اظهار کرده است، تبلت گلکسی تب اس 3 با پیشرفته ترین تکنولوژی ساخته شده است تا تجربه ای نوآور و چند کاربردی برای مشتریان چه در خانه و چه در محل کار فراهم کند.

تبلت گلکسی تب اس 3 دارای نمایشگر 9.7 اینچی Super AMOLED QXGA با رزولوشن 2048×1536، پردازنده اسنپ دراگون 820 و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت است که از کارت microSD با حافظه ارتقا پذیر تا 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. همچنین تبلت گلکسی تب اس 3 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی به همراه پورت یو اس بی Type-C، وای فای، سنسور اثر انگشت، باتری 6000 میلی آمپری با شارژ پر سرعت و Smart Switch سامسونگ است این تبلت با سیستم عامل اندروید 7 نوقا معرفی شده است که از کیبورد Pogo بدون نیاز به شارژ و یا اتصال جداگانه نیز پشتیبانی می کند.
 
بالا