برگزیده های پرشین تولز

تحصيل در دانشگاه مجازي و كسب در آمد

نجفي

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
دوستان سلام

امروز ميخواستم در باره يك سيستم جديد توضيح بدم كه تحصيلدر دانشگاه مجاز ميباشد

آموزش مجازی و دانشگاه مجازی چیست ؟
دانشگاه مجازي يا دانشگاه الكترونيكي كه به دانشگاه قرن 21 هم معروف است .تقريبا از زماني كه اينترنت همگاني شد مطرح گرديد . طبق بررسي هاي انجام شده اولين كشوري كه اين دانشگاه را تاسيس كرد امريكا بود . چون اين كشور هميشه در مسائل الكترونيك نسبت به ساير كشورها پيش قدم بوده است .

البته فكر اوليه اين گونه دانشگاه ها مربوط به انگليسي ها مي باشد كه تحت عنوان Open University آن را مطرح كردند . ولي آمريكايي ها به طور عملي به اين مقوله ارزشمند پرداختند . براي تحصيل در اين سيستم آموزشي حداقل پيش نياز دانشجو براي شركت در دوره هاي آموزشي دسترسي به يك دستگاه كامپيوتر اينترنت و انگيزه قوي براي موفقيت در يك كلاس غير سنتي است .

ايجاد دانشگاه مجازي و تدريس از طريق كامپيوتر و اينترنت فراتر از قيد زمان و مكان صورت مي گيرد . با اين روش دانشجو مي تواند در هر زمان و در هر جايي به آموزش دسترسي داشته باشد .اما دانشگاه مجازی چیست ؟

مطالبي كه در دانشگاه مجازي ارائه مي شود , مطالب مجازي نيست بلكه همان مطالبي است كه در دانشگاه حقيقي توسط استاد تدريس مي شود . با اين تفاوت كه در دانشگاه مجازي از ابزار خاصي استفاده مي شود تا فضاي دانشگاه جابجا شده و ارتباط استادو دانشجو در بستر تكنولوژي از راه دور ايجاد گردد . اين بستر همان IT يا بستر اينترنتي است . با توجه به وجود شبكه هاي اينترنتي , مطالب تدريس شده توسط استاد به مدت طولاني باقي مي ماند و دانشجو با استفاده از گيرنده ( كامپيوتر ) مي تواند در هر لحظه از شبانه روز از آن درس توليد شده بهره گيرد .

دانشگاه مجازي در واقع يك حالت خاصي از دانشگاه حقيقي يا نقطه مقابل آن است يعني در دانشگاه حقيقي ميز ,صندلي و ديگر ابزار و امكانات از جمله استاد و دانشجو به صورت فيزيكي وجود دارد در حالي كه در دانشگاه مجازي ,در محيطي ديگر , كامپيوتر , اينترنت و ماهواره خط ارتباطي بين استاد و دانشجو و كلاس هستند .

يك فرهنگ جا افتاده در بين مردم اين است كه اقشار مختلف مردم در هر سطحي مي خواهند ادامه تحصيل دهند و سيستم دانشگاهي نمي تواند جوابگو باشد . اما دانشگاه مجازي طبق شعار قرن 21 آموزش براي همه كس در همه جا اين امكان را به وجود مي آورد . يك نكته فرعي قضيه اين است كه دنيا در نگرش كلان , مساله آموزش را يك Business ( كارو كسب) مي داند و همه كشورها در كنار آموزش پول دريافت مي كنند و اين مساله خود موجب گسترش آموزش ميشود
آموزش مجازی ( virtual learning) یا آموزش از راه دور Distance Learning نام مبحثی بود که

دریچه تازه ای برای بشریت گشود که هرفردی ازهر کجای دنیا با هر سطح سواد ی بتواند در جهت

بالا بردن سطح دانش خود بدون رعایت فاصله ها و حد و مرزها به بار علمی خود بیافزاید .

دانشگاه مجازی اروپا Europ Virtual University در کشور انگلستان که اکثر کارشناسان آن را

جزو 10 دانشگاه برتر اینترنتی اروپا می دانند یکی از پایه گذاران آموزش از راه دور می باشد.

مشخصات کلی دانشگاه



با قبول عضویت در این سیستم شما وارد یکی از معتبرترین مراکز دانشگاهی دنیا خواهید شد که

مزایای آن بشرح زیر میباشد

۱- امکان انتخاب ۲۵۰ رشته دانشگاهی مختلف شامل ( هنر . ریاضی . توریسم . شیمی . فیزیک . مهندسی . معماری . پیرا پزشکی و پرستاری . برنامه نویسی . نرم افزار . آی تی در ۵ رشته . تناسب اندام . نت ورک و... ) .

۲- امکان دریافت مدرک معتبر از دانشگاه پس از گذراندن موفق هر کورس تحصیلی حداکثر ظرف ۴۵ روز به آدرس مورد نظر در هر کجای دنیا حتی ایران !

۳- امکان استفاده از کلیه کتابهای موجود در سایت ( دانلود آزاد ) بدون هیچگونه هزینه ایی !

فقط بحثی که در اينجا مطرح است اين است که شما ميتوانيد کليه کتب را دانلود کرده و از آنهال استفاده کنيد منتها فقط در ۳ رشته به ازای هر جايگاه (اشتراک) ميتوانيد امتحان دهيد.( البته شما ميتوانيد چندين اشتراک را با اسم خودتان ثبت کنيد)

۴- ارسال درخواست ویزای تحصیلی انگلستان برای کسانیکه در امتحانات با نمرات خوب موفق شده اند ( بصورت ضمیمه مدرک ارسالی ) از طرف دانشگاه

۵- هزینه ثبت نام بسیار مناسب ( ۸۰ دلار ) معادل هفتاد و پنج هزار تومان بطور تقریبی

۶- امکان درآمد زایی سیستم برای اعضا ( در صورت تمایل )

كه فكر كنم در آمد زايي آن خيلي خوب باشد

شما می توانید در صورت تمایل علاوه بر ارتقای سطح دانش خود از طریق گذراندن دوره های

مختلف دانشگاه یک منبع عالی کسب درآمد نیز برای خود داشته باشید !

البته در صورت عدم تمایل می توانید فقط از قسمت تحصیلی سیستم استفاده کنید.

شما به ازای هر ۱نفر در چپ و ۱نفر که در سمت راست ID شما قرار ميگيرد ۱۰ دلار پاداش بازاريابی دريافت ميکنيد و اين افرادی که پشت سر شما قرار ميگيرند نيز به همين صورت پورسانت دريافت ميکنند
نکات زير را حتما مد نظر داشته باشيد

- شخصی که در زير مجموعه شما قرار ميگيرد اصلا مهم نيست که توسط چه کسی در آن جايگاه قرار داده شده است خود شما معمولا Level اول خود را پر ميکنيد،بعضا بالاسری شما برای کمک کردن به رشد خودش و زيرمجموعه هايش ممکن است حداقل يک سمت شما را گسترش دهد.بنابراين بازوهای چپ و راست شما ميتوانند توسط خود شما، زير مجموعه ها ويا بالا سريهايتان گسترش يابند در نتيجه گسترش اين کار به گروهی بودن و همکاری تک تک اعضا نيازمند است.

- شما به ازای هر استپ(۱ نفر در چپ و۱نفر در راست) ۱۰ دلار ميگيريد و به تدريج که افراد در سمت چپ و راست شما قرار ميگيرند تعداد زيرمجموعه های شما بصورت تصاعدی با قدر نسبت ۲ افزايش ميابد، چون زيرگروهای شما هم ميخواهند افراد را در سمت چپ وراست خود قرار دهند و کميسيون دريافت کنند.لازم به توضيح است که هيچ محدوديتی در خصوص اينکه چند نفر در زيرمجموعه شما قرارگرفته اند و يا تا چند level پايين رفته اند وجود ندارد.در ضمن تقارن از نظر شکل پر شدن شاخه های زيرمجموعه هايتان اصلا برای شما اهميت ندارد و برای خود آنها مهم است که دو سمت خود را گسترش دهند چون اگر ۱۰۰۰۰۰ نفر هم در يک سمت شخصی قرار گيردوسمت ديگرش صفر باشد هيچ سودی حاصل او نميشود.بنابراين اگر حتی شاخه های زير مجموعه های شما از يک طرف رشد کند ولی شما از هر دو طرف رشد کنيد فرقی به حالتان ندارد و شما به ازای هر ۱نفر در چپ و يک نفر در راست که اضافه ميشوند ۱۰ دلار ميگيريد.

- دقت کنيد دوستانی را که ميخواهيد در چپ و راست خود قرار دهيد دسته بندی کرده و کسانی را که به نوعی با هم مرتبط هستند را در شاخه های مخالف چپ يا راست خود قرار ندهيد چون افرادی را که در زيرمجموعه خود قرار ميدهند در افزايش زيرمجموعه ديگری نقش ندارند ولی ممکن است که آن فرد دوست هر دوی آنها باشد و آن موقع است که دوگانگی به وجود آمده و ممکن است دست از فعاليت بکشند و اين در نهايت به ضرر شماست.بنابراين به عنوان مثال کليه دوستان دانشگاه را در يک سمت و اقوام و خويشاوندانتان را در سمت ديگر قرار دهيد.

-بعضی افراد که دارای دوستان و آشنايان زيادی هستند ممکن است بيشتر از يک جايگاه باز کنند و در چپ و راست جايگاه اولی خود نيز يک يا چند خريد ديگر ثبت نمايندچون در اين حالت افرادی که در زير مجموعه آنها قرار ميگيرند بر روی دو یا چند جايگاه انها قرار ميگيرند و سودشان چند برابر ميشود.البته در اين حالت افراد بايد بيشتر از دو شاخه را گسترش دهند و اين برای افراد تازه کار و يا افرادی که دوستان کمتری دارند مناسب نيست.

- همانطور که گفته شد هيچ محدوديتی در تعداد زيرمجموعه ها و level هائی که افراد در زيرگروه شما قرار ميگيرند وجود ندارد وپس از مدتی ممکن است که هزاران نفر زيرمجموعه داشته باشيد که شرکت موظف است به شما و تمامی بالاسريهايتان و تمامی آن هزاران نفر زير گروهتان به ازای ثبت نام افراد جديد کميسيون پرداخت نمايد،بديهی است که در اين حالت شرکت ضرر ميکند و به همين دليل سيستمی را به نام فلاش اوت ابداع نموده است که در هر روز فقط به تعداد ۳۰ نفر در چپ وسی نفر در راست که ميشود ۳۰۰ دلار به شما پرداخت ميکند که ميشود ماهی ۹۰۰۰ دلار و کميسيون مابقی افرادی را که مازاد بر آن ۳۰ نفر در چپ و ۳۰ نفر در راست هستندبه شما نميدهد ولی ان افراد زير مجموعه شما محسوب ميشوند و چه بسا ممکن است در روزهای بعد بيشترين فعاليت را همين افراد انجام دهند.


نمودار فوق به اين معنی است که شما دو نفر از دوستانتان را در چپ و راست خود قرار ميدهيد و آنها هم اگر به همين شکل عمل کنند شما بعد از ۱۰ مرحله ۱۰۲۴ نفر و بعداز ۱۵ مرحله ۳۲۷۶۸ نفر در زير گروه خود داريد که اگر ۱۶۳۸۴ نفر آنها در سمت چپ و همين تعداد در سمت راست شما باشند شما بيش از ۱۶۰۰۰۰ (يکصد و شصت هزار) دلار تا آن لحظه دريافت کرده ايد.

نکته

در این سیتم شما می توانید بر روی هر جایگاه در ماه حداکثر ۹۰۰۰ دلار درآمد داشته باشید یعنی روزی ۳۰۰ دلار . همچنین پورسانت سیستم به ازای هر یک ویک ورودی ۱۰ دلار میباشد نکته حائز اهمیت این است که : امکان ارسال دلار از این سیتم به بانکهای ایرانی به صورت مستقیم وجود دارد ( سیبا و سپهر ) و حداقل امکان جابجایی دلار در سیستم ۳۰ دلار می باشد .

زمان محاسبه و پرداخت پورسانتها بصورت روزانه می باشد

علاوه بر دریافت پورسات از سیستم که به ازای وارد کردن اشخاص به شما تعلق می گیرد شما در بالانسهای بخصوصی به شرح ذیل جایزه دریافت میکنید
سایر مزایا ( جوایز کسب تعادل)



Rows ورودی سمت چپ ورودی سمت راست جایزه شرح نحوه دریافت جایزه
1-- 500 500 2.000 $ دریافت ۲۵ ایکارت مجانی
2-- 1000 1000 8.000 $ دریافت ۱۰۰ ایکارت مجانی
3-- 2000 2000 72.000 $ دریافت ماهی ۳۰۰۰ دلار بمدت ۲ سال
4-- 5000 5000 300.000 $ دریافت ماهی ۵۰۰۰ دلار بمدت ۵ سال
5-- 10000 10000 1.200.000 $ دریافت ماهی ۱۰۰۰۰ دلار بمدت ۱۰سال



جدول فوق بيانگر اين مطلب است که شما به محض رسيدن به تعادل ۵۰۰ نفر چپ و۵۰۰ نفر راست ۲۵ عدد ايکارت ۸۰دلاری به ارزش ۲۰۰۰ دلار از سيستم دريافت ميکنيد.در تعادل ۱۰۰۰ تعداد ۱۰۰ عدد ايکارت. در تعادل ۲۰۰۰ ماهانه ۳۰۰۰ دلار نقدی به مدت ۲ سال. در تعادل ۵۰۰۰ ماهانه ۵۰۰۰ دلار به مدت ۵ سال و در تعادل ۱۰۰۰۰ ماهانه ۱۰۰۰۰ دلار را به مدت ۱۰ سال دريافت ميکنيد که به ترتيب جمع آنها برابر با ۷۲۰۰۰ ،۳۰۰۰۰۰ ،و ۱۲۰۰۰۰۰(يک ميليون و دويست هزار)دلار خواهد بود.البته جايزه اول و دوم را که يکمرتبه و به شکل ايکارت دريافت ميکنيد و ميتوانيد آنها را بلافاصله برای ثبت نام اعضای جديد به زيرمجموعه هايتان استفاده بفرمایید. وقتی جايزه سوم شروع شد ماهانه ۳۰۰۰ دلار نقدی به مدت ۲ سال دريافت ميکنيد.به محض رسيدن به جايزه چهارم جايزه سوم در هر مقطعی که باشد خواه دو سال گذشته باشد يا نه قطع ميشود، در اين لحظه جايزه چهارم شروع ميشود که ماهيانه ۵۰۰۰ دلار به مدت ۵ سال ميباشد.در اين حالت هم بلافاصله هر چند سالی که از اين جايزه گذشته باشد با رسيدن به جايزه بعدی که ماهيانه ۱۰۰۰۰ دلار به مدت ۱۰ سال است جايزه ۵۰۰۰ دلاری قطع خواهد شد.لازم به توضيح است که جوايز سوم و چهارم در صورت رسيدن به جوايز بالاتر قطع ميشوند ولی جايزه آخری هيچگاه قطع نخواهد شد و از آن پس شما تا ۱۰ سال چه شاخه هايتان کار بکند و چه کار نکند ماهی ۱۰۰۰۰ دلار خواهيد داشت
شرایط ثبت نام
شرايط بخوصوصی ندارد وفقط بايد قوانينی که در سايت نوشته شده است را رعايت کرده و مبلغ ۸۰ دلار را بابت هزينه ثبت نام بپردازيد.

بعد از ثبت نام يک جايگاه تجاری با ID منحصر به فرد به شما تعلق ميگرد که داری يک user name که همان ID است و يک Pasword که خودتان تعريف کرده ايد ميباشد و با ورود به اکانت خود ميتوانيد به کتب آموزشی دسترسی پيدا کرده همچنين مشخصات خود، تعداد زيرمجموعه ها، موجودی حساب و بسياری امکانات ديگر از جمله ميزان درآمد، فرستادن پيغام و پول به دوستان و ... را ميتوانيد ببينيد.

توجه فرمائيد که هر کسی برای ثبت نام احتياج به ID معرف خود و يک شماره سريال و پسورد که دارای ۸۰ دلار اعتبار ميباشد دارد.دقت شود که هر ID دارای ۲ بازوی چپ و راست ميباشد و شما پس از ثبت نام در صورت معرفی دوستان خود بايد يکی از آنها را در شاخه چپ و يکی ديگر را در سمت راست قرار دهيد و اگر خواستيد بيشتر از ۲ نفر از دوستانتان را معرفی کنيد بعد از اينکه شاخه چپ و راست شما پر شد ميتوانيد از ID دوستانی که قيلا ثبت نام کرده ايد استفاده کنيد و اينکار را تا بينهايت ادامه دهيد، با اين کار به گسترش شاخه های آنها هم کمک کرده ايد


اگر سوالي بود مطرح كنيد تا پاسخ بدهم

براي ثبت نام اعلام كنيد تا شمارو راهنمايي كنم

با تشكر نجفي

اينم آدرس سايت
http://www.evuniversity.org

-----------------------------------------------
http://www.tejarate2005.blogfa.com
 
بالا