برگزیده های پرشین تولز

تحقیق دانشگاه UCI کالیفرنیا و PlacesScout درباره سئو لوکال (بخش 2)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
Local-Seo-Company-TX00.jpg

به نقل از سایت سئو :

راهنمای جامع سئو لوکال توسط دانشگاه کالیفرنیا و موسسه پژوهشی PlacesScout ( ارائه کننده نرم افزارها و ابزارهای سئو ) در اختیار کاربران قرار گرفت. در این نوشته به بررسی ادامه نکات این راهنمای جامع سئو لوکال خواهیم پرداخت.


_ موضوع My Business گوگل :

به گفته گوگل Reviewها فاکتورهای رتبه بندی مشخصی هستند. این پژوهش مشخص کرد که " در یک سطح بالا ، داشتن کلمه کلیدی که می خواهید با آن رتبه بندی شوید ، و یک منشن از شهری که می خواهید در آن رتبه بندی شوید ، در بازبینی ها همبستگی بالایی با نتایج رتبه بندی My Business گوگل دارد.

میزان مشغولیت و درگیری ها هم فاکتور مثبتی رتبه بندی به حساب می آید. این مورد شامل تصاویر و ساعت ها هم می شود. پاسخگویی به بازدیدها هم روشی برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه و پلتفرم گوگل است.


_ لینک ها :

گوگل : اگر فعالیت های سئو را به خوبی انجام دهید پاداش آن را کسب خواهید کرد.

هنوز به نظر می رسد بهینه سازی حتی در حد چند سطح درباره نوشته های anchor هم درباره کلمه کلیدی و هم شهر با پاداش گوگل مواجه خواهد شد.


_ سیگنال های Off-page :

نسبت به سال گذشته درجه اهمیت و ارتباط سیگنال های Off-page کاهش پیدا کرده است. اما هوشیار باشید که ارجاعات و Reviewها در سایت های دیگر هنوز ارزشمند هستند.


_ فاکتورهای وبسایت :

اگر می خواهید که در نتایج لوکال حضور داشته باشید جستجوهای ارگانیک را فراموش نکنید. اگر قصد داربد برای یک ترم مشخص رتبه بندی شوید مطمئن شوید در صفحه ایی که می خواهید رتبه بندی شود وجود داشته باشد.


_ فاکتورهای رتبه بندی مطلق :

روش " blocking and tackling " توسط بسیاری از کمپانی اجرایی شد. فعالیت هایی مانند بهینه سازی متاتگ و مطمئن شدن از این که سایت آن ها دوستدار موبایل هست در این بخش قرار می گیرند.

Local-SEO-Ranking-00.jpg
 
بالا