برگزیده های پرشین تولز

ترجمه متون تخصصی فارسی به انگلیسی و بلعکس به همراه تضمین کیفیت

shiana

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2017
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
3
ترجمه تخصصی با کیفیت برتر
امروزه ماشین های ترجمه بسیاری وجود دارند که ترجمه متون را انجام می دهند اما کیفیت کار آنها در کشورهان به اندازه ای پایین است که تقریباً کسی مایل به ترجمه با این نرم افزارها نیست اما ترجمه تخصصی ایران که افتخارش بالا بودن کیفیت کارهای انجام شده و رضایت مشتری می باشد با بهره گیری از افراد متخصص از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های ایران که دارای مهارت بسیار بالایی در نوشتن جملات انگلیسی بدون اشتباه هستند همواره خود را اثبات کرده و به پیش قراولان عرصه ترجمه تبدیل شده است. هم اکنون ترجمه تخصصی ایرانیان با همکاری نیروهای متخصص، همواره آماده جوابگویی به ترجمه های عمومی و تخصصی در طول شبانه روز بوده و علی رغم هزینه مناسب ترجمه ها، کیفیت بسیار بالا و مطلوبی که مد نظر مشتریان بوده را فراهم آورده است.
کیفیت بالا
ترجمه تخصصی ایرانیان هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکرده است بلکه همواره بین این دو یک تعادل برقرار کرده است. ترجمه تخصصی ایرانیان با بهره گیری از مترجمان متخصص، خدمات ترجمه ای بسیار مطلوب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند.
قیمت رقابتی
قیمت و هزینه مناسب ترجمه و رقابتی بودن آن همواره مدنظر ترجمه تخصصی ایرانیان بوده استترجمه تخصصی ایرانیان ترجمه ها را با قیمتی مناسب که قابل رقابت بود انجام می دهد.
سرعت فوق العاده در ترجمه
سرعت فوق العاده در ترجمه های فارسی به انگلیسی ترجمه تخصصی ایرانیان که همراه با متن های روان به زبان انگلیسی می باشد در کشورمان که دارای بیش از هزاران مترجم می باشد سبب افزایش تمایل مشتریان به ترجمه تخصصی ایرانیان شده است.
ارتباط آسان
ترجمه تخصصی ایرانیان با بهره گیری از تکنولوژی های که در دسترس همگان است راه را برای ارتباط با مشتری هموار ساخته است. ارتباط آسان ترجمه تخصصی ایرانیان هر گونه شبه و سوال را برای مشتریان برطرف نموده و آن ها را در انجام هر چه سریع تر کارها همراه می نماید.
خدمات مناسب به مشتری
ترجمه تخصصی ایرانیان با ارائه خدمات مناسب به مشتریان، خود را به سطح کیفی و کمی بالایی رسانیده است.
رضایت مشتری و مشتری مداری
ترجمه تخصصی ایرانیان با ارائه نظرسنجی ها و پیگیری های مداوم تلاش در جهت بهبود هر چه بهتر در راستای رضایت مشتری را دارد.
منبع: http://iraniantranslate.com/
 
بالا