برگزیده های پرشین تولز

ترفندهای مخفی تلگرام

ellanorouzi

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2016
نوشته‌ها
230
لایک‌ها
28
سن
40
بر اساس گزارشات دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ امکاناتی نیز در تلگرام وجود دارد که یا آنقدر جزئی و پیش پا افتاده هستند که هیچ کس توجهی به کاربردش نمی‌کند یا اینکه آن گونه که باید ، کاربران این برنامه از آن اطلاعی ندارند. البته امکانات دیگری هم وجود دارند که بین امکانات مهم‌تری مثل راه‌اندازی سرویس کانال گم می شوند. اما همیشه هم امکانات نمی باشد و گاهی اوقات نواقصی وجود دارد. با انتخاب کردن راه جایگزین مطمئن تر این امکان را داریم تا از هدر دادن حجم اینترنت خود و دیگران کم کنیم؛ البته اگر اینترنت شما هم از این نامحدودها نباشد!

ارسال به خودی!

حتما برایتان اتفاق افتاده است که یک پک استیکر اضافه کرده‌اید و این قصد را دارید تا محتویات پک را چک کنید و ببینید که مناسب مخاطبین شما می باشد یا خیر. یا به طورمثال در حال آپلود یک ویدیو هستید ولی سابقه داشته که ویدیویی که آپلود شده صدا ندارد یا اینکه اصلا پخش نمی‌شود! بنابراین بهتر است ابتدا در محلی که بقیه نمی بینند، آپلود کنید! چه جایی بهتر از صفحه ی خودتان؟ ولی مگر شما صفحه خودتان را دارید؟؟؟! اشکال ندارد، حال شما می توانید با استفاده از مسیر زیر به صفحه خودتان دسترسی پیدا کنید. اول اینکه اگر username ندارید برای خودتان یک نام کاربری بسازید. برای این منظور باید مسیر Settings, Info, Username را در نظر بگیرید و روی آن کلیک کنید پیش فرض این گزینه None هست ).نام کاربری مورد نظر و دلخواهتان و البته موجود خود را انتخاب کنید. حالا این امکان را دارید درصفحه یکی از دوستان نزدیک‌تان نام کابری مورد نظرتان را بعد از علامت @ وارد کنید (مثلا اگر که یوزرنیم تان ITResan است، بنویسید ITResan@ و سپس دکمه ارسال را بزنید. حالا دیگرمتن با رنگ آبی نمایش داده می‌شود.سپس با کلیک کردن بر روی این متن خواهید توانست به پروفایل خود بروید و با کلیک کردن بر روی علامت پیام به پی وی خود وارد شوید و هر آنچه که دلتان می خواهد بنویسید!

استیکرت رو قورت بده!

ساختن استیکر در ایران صنعت پر رونقی است! هر روز به سازندگان استیکر اضافه شده و البته اینکه به لطف سوژه‌های اینستاگرامی وغیراینستاگرامی مراحل ساختن استیکر اگرکه صعودی نباشد، نزولی هم نمی باشد! اما متاسفانه همیشه ذهن سازندگان استیکر مثبت و سالم نیست و به قول جناب‌خان وارد مقوله‌های ریاضی "مثبت یک عدد” می‌شوند؛ یا اینکه حرف‌های حسابی ، موضوعات صحیح و درست میان استیکرهای داخل یک پک استیکر پیدا نمی‌شود. این گونه هست که تلگرام وارد عمل می‌شود و به شما این امکان را می دهد تا استیکر اشتباهی را در گروه‌های کمی تا قسمتی رسمی ارسال نکنید. برای این منظور روی استیکر موجود کلیک کرده و کلید کنید! یعنی تا هنگامی که پیش‌نمایش استیکر را برایتان نمایش نداده ولش نکنید! پس ازآن که پیش‌نمایش را آورد استیکر را رها کرده و با خیال آسوده بفرستیدش برود.

فایل بفرست، ویدیو نفرست!

این مورد نیزبه همان شکل که در بخش‌های قبلی صحبت شد، مشخص نیست که از سرعت اینترنت ایران هست یا از سرورهای تلگرام که سرویس آپلود ویدیو، گاهی اوقات درست کار نمی‌کند و خیلی این موضوع پیش آمده که ویدیوی دریافتی به وسیله ی سایر اعضای گروه یا مخاطب شما، کیفیت لازم را ندارد یعنی صدا و تصویر با هم هماهنگ نیستند، و یا اینکه کلا ویدیو صدا ندارد و یا اصلا پخش نمی‌شود. پس بهترین راه این است که برای آپلود ویدیو، زحمت جست‌و‌جو در فایل‌های گوشی یا کامپیوترتان را بکشید و اینکه از طریق سرویس ارسال فایل، ویدیو را ارسال کنید، تا هم درحجم اینترنت شما صرفه جویی شود و هم در حجم آن بنده(های) خدا!

منبع : طراحی سایت
 
بالا