برگزیده های پرشین تولز

تریلر هنگام عرضه بازی HITMAN: Definitive Edition منتشر شد!

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
بازی Hitman در سال ۲۰۱۶ به صورت یک بازی اپیزودیک منتشر شد و بازیکنان باری دیگر توانستند تا در نقش مامور 47 به سراسر دنیا سفر کنند و با پذیرش قراردادهای قتل، در محیط جهان‌باز بازی به کشتن اهداف مختلف بپردازند. ماه گذشته اعلام شد که نسخه فیزیکی دیگری از بازی هیتمن تحت عنوان HITMAN: Definitive Edition در اردیبهشت‌ماه روانه بازار خواهد شد. حال کمپانی IO Interactive درست به مانند بسیاری از توسعه‌دهندگان با فاصله دو روز مانده به انتشار بازی HITMAN: Definitive Edition، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.
  • همانطور که انتظار می‌رود، این تریلر یک دقیقه‌ای به نمایش گیم‌پلی، محتویات این نسخه ویژه و البته برخی از جمله‌های وب‌سایت‌های مختلف راجع به بازی می‌پردازد و شما می‌توانید این تریلر را در انتهای مطلب مشاهده کنید. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی HITMAN: Definitive Edition شامل بازی پایه و تعدادی از بسته‌های الحاقی بازی نظیر ماموریت‌های اضافی، بسته‌های محتوا، قراردادهای قتل درون بازی، لباس‌ها و حتی پوسته‌ای با حال و هوای بازی Kane and Lynch است.

    بازی HITMAN: Definitive Edition در تاریخ بیست‌و‌هشتم اردیبهشت‌ ماه (۱۸ می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4،ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد و از طریق فروشگاه آمازون می‌توان به تهیه آن اقدام کرد.
118فایل
 
بالا