amirbarmaj
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 3 اکتبر 2014
- نوشتهها
- 18
- لایکها
- 0
برای سایت های مختلف رتبه گیری در گوگل همواره ارزش بسیار ویژه ای دارد. دو اصل بسیار مهم برای سئوی سایت بک لینک ورپورتاژ آگهی است. بررسی تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی به نوعی سبب می شود که به درستی تشخیص دهید که کدام روش بهتر است.
رپورتاژ آگهی چیست؟
در این روش در ابتدا تبلیغ به صورت تصاویر و همینطور توضیح کامل عرضه می شود. وجود لینک دهی به سایت شما از طریق وب سایت های دیگر نیز در این گروه قرار دارد. آشنایی دقیق با مفاهیم لینک بیلدینگ و همینطور مهارت در نوشتن متون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع سبب می شود که فرد قبل از خرید رپورتاژ در ابتدا بهترین متخصیص سئو را شناسایی نموده و در این خصوص صحبت نماید.
بک لینک چیست؟
این روش به نوعی لینک دهی به طور مستقیم اشاره دارد یعنی یک کلمه از لینک سایت شما در سایت مورد نظر انتشار داده می شود. این موضوع سبب می شود که سایت شما دارای جایگاه بهتری در گوگل شود. حال سوال پیش می آید که تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در چیست؟ کدام روش بهتر است؟ چطور می توان از میزان موفقیت هر یک از این رو روش مطلع شد؟ از چه طریقی می توان از تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی مطلع شد؟
تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی
انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به شرایط شما دارد، در واقع اگر بودجه محدودی دارید قطعا نمی توانید از هر دو روش استفاده نمایید به این ترتیب می بایست به توجه به شرایط خود روشی که به هدفتان نزدیک تر است را انتخاب نمایید.
رپورتاژ آگهی بهترین روش برای لینک بیلندیگ است، در واقع این روش دائمی می باشد، این موضوع در خصوص بک لینک با محدودیت روبرو بوده و دائمی نخواهد بود.
بک لینک در هر صفحه ای دارای تاثیر متفاوتی است یعنی در نهایت تعداد صفحاتی که دارای بک لینک هستند بسیار بیشتر از رپورتاژ است به این معنی که در رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه از لینک دهی استفاده می شود.
در روش رپورتاژ قطعا توضیحات اعلام شده کامل خواهد بود و محصول مورد نظر به طور کاملا واضح توضیح داده می شود، و تصاویری مرتبط با موضوع نیز نمایش داده خواهد شد، این موضوع در بک لینک تنها به یک عبارت کلیدی خلاصه می شود و در نهایت امکان لینک دهی به یک صفحه می باشد.
پرداخت هزینه در روش بک لینک به صورت دوره ای بوده و برای رپورتاژ تنها یکبار پرداخت هزینه دارید. در مورد سرعت می توان اینطور نتیجه گیری کرد که بک لینک با توجه به شرایط تبلیغ دارای بازدهی سریعتری است.
با بررسی های انجام شده مشخص شد که نمی توان گفت کدام روش بهتر است، در واقع هر روش دارای شرایط مخصوص به خود بوده و بازده متفاوتی دارد. وقتی تبلیغی هدفمند باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی مشخص بوده و هر یک در جایگاه خود از ارزش ویژه ای برخوردار است. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی علاوه بر میزان بازده نوع تعرفه آن نیز می باشد، به طور کلی قیمت مناسب یکی از مهمترین تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی است.
تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی و دیجیتال مارکتینگ میباشد که با سابقه کاری چندین ساله میتواند تضمین افزایش فروش شما را دهد
رپورتاژ آگهی چیست؟
در این روش در ابتدا تبلیغ به صورت تصاویر و همینطور توضیح کامل عرضه می شود. وجود لینک دهی به سایت شما از طریق وب سایت های دیگر نیز در این گروه قرار دارد. آشنایی دقیق با مفاهیم لینک بیلدینگ و همینطور مهارت در نوشتن متون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این موضوع سبب می شود که فرد قبل از خرید رپورتاژ در ابتدا بهترین متخصیص سئو را شناسایی نموده و در این خصوص صحبت نماید.
بک لینک چیست؟
این روش به نوعی لینک دهی به طور مستقیم اشاره دارد یعنی یک کلمه از لینک سایت شما در سایت مورد نظر انتشار داده می شود. این موضوع سبب می شود که سایت شما دارای جایگاه بهتری در گوگل شود. حال سوال پیش می آید که تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در چیست؟ کدام روش بهتر است؟ چطور می توان از میزان موفقیت هر یک از این رو روش مطلع شد؟ از چه طریقی می توان از تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی مطلع شد؟
تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی
انتخاب هر یک از این دو روش بستگی به شرایط شما دارد، در واقع اگر بودجه محدودی دارید قطعا نمی توانید از هر دو روش استفاده نمایید به این ترتیب می بایست به توجه به شرایط خود روشی که به هدفتان نزدیک تر است را انتخاب نمایید.
رپورتاژ آگهی بهترین روش برای لینک بیلندیگ است، در واقع این روش دائمی می باشد، این موضوع در خصوص بک لینک با محدودیت روبرو بوده و دائمی نخواهد بود.
بک لینک در هر صفحه ای دارای تاثیر متفاوتی است یعنی در نهایت تعداد صفحاتی که دارای بک لینک هستند بسیار بیشتر از رپورتاژ است به این معنی که در رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه از لینک دهی استفاده می شود.
در روش رپورتاژ قطعا توضیحات اعلام شده کامل خواهد بود و محصول مورد نظر به طور کاملا واضح توضیح داده می شود، و تصاویری مرتبط با موضوع نیز نمایش داده خواهد شد، این موضوع در بک لینک تنها به یک عبارت کلیدی خلاصه می شود و در نهایت امکان لینک دهی به یک صفحه می باشد.
پرداخت هزینه در روش بک لینک به صورت دوره ای بوده و برای رپورتاژ تنها یکبار پرداخت هزینه دارید. در مورد سرعت می توان اینطور نتیجه گیری کرد که بک لینک با توجه به شرایط تبلیغ دارای بازدهی سریعتری است.
با بررسی های انجام شده مشخص شد که نمی توان گفت کدام روش بهتر است، در واقع هر روش دارای شرایط مخصوص به خود بوده و بازده متفاوتی دارد. وقتی تبلیغی هدفمند باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی مشخص بوده و هر یک در جایگاه خود از ارزش ویژه ای برخوردار است. تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی علاوه بر میزان بازده نوع تعرفه آن نیز می باشد، به طور کلی قیمت مناسب یکی از مهمترین تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی است.
تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی و دیجیتال مارکتینگ میباشد که با سابقه کاری چندین ساله میتواند تضمین افزایش فروش شما را دهد