برگزیده های پرشین تولز

تفاوت Roa با 405 و ماتیز با mvm ؟ :|||

soheyl14

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,476
لایک‌ها
1,239
محل سکونت
کرج
سلام ؛
یکی ب من فرق این دو جفت رو بگه :general208:

upload_2017-7-24_14-34-15.jpeg
405
upload_2017-7-24_14-34-18.jpeg
roa
.
.
.
.
.
upload_2017-7-24_14-42-24.jpeg
ماتیز

img_20170120_151111.jpg

mvm



وقتی تو خیابون میبنمشون ، قادر ب تشخیص دادن نیستم :general509:
 

فایل های ضمیمه

  • upload_2017-7-24_14-36-56.jpeg
    upload_2017-7-24_14-36-56.jpeg
    59.6 KB · نمایش ها: 2

paeeizan

Registered User
تاریخ عضویت
21 آپریل 2013
نوشته‌ها
948
لایک‌ها
4,002
روا كه موتور پيكانه و صندوق عقب روا شيارداره و كله گاوي ديفرانسيل رو محور عقبه اما ٤٠٥ موتور پژو و صندوق عقبش صاف و دف ش جلوه!


ام وي ام همون ماتيزه ، قبلي از چين وارد ميشد دومي مونتاژ ميشد!
 

obamast

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2010
نوشته‌ها
911
لایک‌ها
6,561
محل سکونت
یه جای دور خیلی دور
موتور ملی سه سیلندر از محصولات برجام است


وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: برجام همه کاری در صنعت ایران کرد به گونه‌ای که موتور ملی سه سیلندر که امروز رونمایی شد یکی از محصولات برجام است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت زاده در مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر، اظهار کرد: امروز به لطف برجام هیچ مانعی برای همکاری در زمینه‌ی انتقال تکنولوژی با شرکت‌های معتبر خارجی نداریم.
وی با بیان این که ارتباطات بانکی یکی بعد از دیگری در حال برقراری است، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن در بخش صنعت و همکاری‌های علمی با شرکت‌های خارجی نیز هیچ محدودیتی نداریم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بنابراین باید از این فرصت استفاده کرده و در صنایع کشور به بحث نوآوری و تحقیق و توسعه بیشتر توجه شود.
نعمت زاده با بیان این که قطعات موتور ملی سه سیلندر باید هرچه زودتر داخلی سازی شود، تصریح کرد: قطعه سازان باید نسبت به دستیابی به دانش فنی تولید این قطعات در داخل اقدام کنند.
وی ادامه داد: در صنعت باید از تجارب شرکت‌های خارجی استفاده کرد، زیرا امروزه تحولات در صنایع در سطح جهان بسیار سریع و دانش محور است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطر نشان کرد: از خودروسازان که حدود ۱۵ درصد بخش صنعت کشور را به خود اختصاص داده‌اند می‌خواهیم که نسبت به انتقال دانش و فناوری روز اقدام کنند.

..................................................................

۳ خودرو سایپا گران خواهند شد

براساس اظهار نظر معاون فروش سایپا این شرکت به محض دریافت مجوز شورای رقابت، افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر ۹۰ اعمال خواهد کرد.
به گزارش صنعت نویس، اواسط تیرماه امسال شورای رقابت مجوز افزایش قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان را صادر کرد. بر همین اساس با این مجوز قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر یک تا یک و نیم درصد و قیمت سمند و پژو ۲٫۵ درصد افزایش پیدا می کند.
بنا بر اعلام تقوی زاده معاون بازار یابی فروش سایپا هنوز ابلاغیه شورای رقابت به این شرکت ارسال نشده اما به محض دریافت مجوز، افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر ۹۰ اعمال خواهند کرد.
وی با اعلام اینکه پراید با قیمت‌های فعلی زیان ده است، گفته است: استراتژی ما کاهش تدریجی تولید پراید است، به همین دلیل به دنبال تولید محصولی هستیم که رضایت بیشتری را جلب کرده و همچنین سودآوری را هم برای شرکت کسب کند.
با توجه به این صحبت ها بازار خودرو باید ظرف روزهای آینده شاید افزایش قیمت سه محصول شرکت سایپا باشد. اما نکته اینجاست پراید و تیبا در حالی مجوز افزایش قیمت را کسب کردند که همچنان در رده تک ستاره درجا زده و خبری از افزایش کیفیت در آنها نیست. این در حالی است که قرار بود سیاست جدی برای خودروهای تک ستاره اتخاذ شود نه اینکه برای بی کیفیت بودن جایزه هم بگیرند.
 

H.T.C

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2012
نوشته‌ها
2,710
لایک‌ها
1,331
محل سکونت
ایران سبز
موتور ملی سه سیلندر از محصولات برجام است


وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: برجام همه کاری در صنعت ایران کرد به گونه‌ای که موتور ملی سه سیلندر که امروز رونمایی شد یکی از محصولات برجام است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت زاده در مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر، اظهار کرد: امروز به لطف برجام هیچ مانعی برای همکاری در زمینه‌ی انتقال تکنولوژی با شرکت‌های معتبر خارجی نداریم.
وی با بیان این که ارتباطات بانکی یکی بعد از دیگری در حال برقراری است، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن در بخش صنعت و همکاری‌های علمی با شرکت‌های خارجی نیز هیچ محدودیتی نداریم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بنابراین باید از این فرصت استفاده کرده و در صنایع کشور به بحث نوآوری و تحقیق و توسعه بیشتر توجه شود.
نعمت زاده با بیان این که قطعات موتور ملی سه سیلندر باید هرچه زودتر داخلی سازی شود، تصریح کرد: قطعه سازان باید نسبت به دستیابی به دانش فنی تولید این قطعات در داخل اقدام کنند.
وی ادامه داد: در صنعت باید از تجارب شرکت‌های خارجی استفاده کرد، زیرا امروزه تحولات در صنایع در سطح جهان بسیار سریع و دانش محور است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطر نشان کرد: از خودروسازان که حدود ۱۵ درصد بخش صنعت کشور را به خود اختصاص داده‌اند می‌خواهیم که نسبت به انتقال دانش و فناوری روز اقدام کنند.

..................................................................

۳ خودرو سایپا گران خواهند شد

براساس اظهار نظر معاون فروش سایپا این شرکت به محض دریافت مجوز شورای رقابت، افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر ۹۰ اعمال خواهد کرد.
به گزارش صنعت نویس، اواسط تیرماه امسال شورای رقابت مجوز افزایش قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان را صادر کرد. بر همین اساس با این مجوز قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر یک تا یک و نیم درصد و قیمت سمند و پژو ۲٫۵ درصد افزایش پیدا می کند.
بنا بر اعلام تقوی زاده معاون بازار یابی فروش سایپا هنوز ابلاغیه شورای رقابت به این شرکت ارسال نشده اما به محض دریافت مجوز، افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر ۹۰ اعمال خواهند کرد.
وی با اعلام اینکه پراید با قیمت‌های فعلی زیان ده است، گفته است: استراتژی ما کاهش تدریجی تولید پراید است، به همین دلیل به دنبال تولید محصولی هستیم که رضایت بیشتری را جلب کرده و همچنین سودآوری را هم برای شرکت کسب کند.
با توجه به این صحبت ها بازار خودرو باید ظرف روزهای آینده شاید افزایش قیمت سه محصول شرکت سایپا باشد. اما نکته اینجاست پراید و تیبا در حالی مجوز افزایش قیمت را کسب کردند که همچنان در رده تک ستاره درجا زده و خبری از افزایش کیفیت در آنها نیست. این در حالی است که قرار بود سیاست جدی برای خودروهای تک ستاره اتخاذ شود نه اینکه برای بی کیفیت بودن جایزه هم بگیرند.

پراید هرکاریش کنی لگنه دیگه.کاریش نمیشه کرد که با کیفیت تر بشه
این محصول زیان ده نیست
چون در کشورهای همسایه تا ۱۵۰۰ دلار معامله میشه
پس تنها مساله ای که میمونه چپاول کردن جیب ملت هست و همون به قول خودشون سود آوری
حیف فحش که به اینا بدی
 
بالا