برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور آلانیا بهار 96
آلانیا با قرار گرفتن در جنوب ترکیه و همچنین با محاصره شدن توسط کوه های ترودوس در یک طرف شهر و همسایه بودن با دریای مدیترانه از طرف دیگر، باعث شده چشم انداز طبیعی بسیار چشم ربایی را داشته باشد. آب و هوای آلانیا در بهار بسیار روح انگیز و دل فریب است چرا که رطوبت هوا و شرجی بودن آن به نسبت تابستان کمتر است و از همین رو میتوان در تور بهار آلانیا از ورزش های آبی در سواحل و دریای آلانیا لذت برد. بی شک لذت خرید در تور آلانیا بهار 96 یکی از ارکان فراموش نشدنی است که برای دیدن مراکز خرید شیک آلانیا هر فردی را تشویق میکند به بازدید و خرید از مراکز خرید آلانیا برود. از مراکز خرید آلانیا میتوانیم به مرکز خرید مگامال آلانیا اشاره داشته باشیم، کمتر از دو سال است که افتتاح شده است و تنوع برندهایی همچون تروساردی، ورساچ، ایک برگ، کامپیونه، کوم، لوفت، کاوالی کلاس، لاگست، گیزیا و دیگر برندها در زمینه های متفاوت پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، فست فود، عطر و دیگر موارد را دارا می باشد. اگر درکنار خرید علاقه دارید از آرامش دریا و صدای امواج آب دریا نیز لذت ببرید به شما پیشنهاد میدهیم از بازار بزرگ آلانیا که در کنار اسکله آلانیا قرار دارد بازدید نمائید. اگر از این بازار خریدی نداشته باشید ضرری نخواهید دید چرا که میتوانید با نشستن در کنار اسکله و لمس کردن نسیمی که روحتان را نوازش میدهد، عصر بهاری زیبایی را تجربه نمائید. از دیگر مراکز خرید آلانیا میتوان به مرکز خرید آلانیوم آلانیا، مرکز خرید پلومریا آلانیا و مرکز خرید خیابان آتاتورک آلانیا اشاره داشت.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور آلانیا بهار 96



آثار تاریخی آلانیا از همان کناره های شهر خودنمایی میکنند. قلعه سلجوقی که زیبایی تاجی را بر سر آلانیا به رخ همگان میکشد. به علت قرار گرفتن آلانیا در کنار دریا، در زمان های گذشته به علت پایین بودن حساسیت نیروهای امنیتی قلعه های متعددی در برابر حمله دزدان دریایی در اطراف آلانیا ساخته شده است.علاوه بر قلعه سلجوقی، قلعه دختر، قلعه آلانیا و قلعه هشت ضلعی از قلعه های دیدنی آلانیا هستند. از دیگر آثار تاریخی آلانیا که در تور ارزان آلانیا ارائه میشود میتوان به خرابه های ماحموتلار، خرابه های سیدرا، مهمانسرای آلارا، کاروانسرای شاراپسا، مسجد امیر بدرالدین و مسجد سلیمانیه اشاره داشت.

بدون شک برای هر فردی اسکان در مقصد و دانستن وضعیت بهداشت، امنیت و آسایش در هتل بسیار مهم است. در تور آلانیا میتوانید در هتل گرانادا آلانیا که هتلی است 5 ستاره اسکان نمائید و از امکانات این هتل شیک و مجلل که برای هر سن و سلیقه و صاحب مشاغل گوناگونی مناسب است میتوان به سرسره های آبی، استخر روباز و سرپوشیده، درمان با آبگرم، سینما، رستوران های متعدد، بارهای گوناگون و .... اشاره داشت. از دیگر هتل های آلانیا میتوان به زفیرا دلوکس آلانیا، هتل میشل آلانیا، هتل کوارتو آلانیا و هتل روبی پلاتینیوم آلانیا اشاره نمود.

کاهش قیمت تور آلانیا بهار 96 و همچنین انتخاب تور آلانیا از شیراز و شهرهای دیگر ایران توسط نت تورز امکان پذیر می باشد.



تور آلانیا از تهران | تور آلانیا از شیراز | تور آلانیا از مشهد | تور آلانیا از اصفهان
 
بالا