برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور بالی بهار 96
بالی جزیره ای کوچک و بسیار تماشایی در کشور اندونزی است. طبیعت چشم نواز بالی همه را خیره میکند و توریست های زیادی برای قدم گذاشتن در این جزیره زیبا و دوست داشتنی و لذت بردن از جاذبه ها و تفریح های دلچسبش، هر ساله تور بالی را مقصدی لذتبخش برای خود دانسته و به آن سفر میکنند. بهار فصل سفر های نوروزی است و هموطنان ما در بهار مشغول سفر های دور و دراز میشوند. اگر میخواهید در فصل بهار، سفری دلچسب را در یکی از جزایر بی نظیر دنیا سپری کنید، تور بالی بهار 96 انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. بالی آب و هوای گرم و مرطوب استوایی دارد و در طول سال، تغییرات آن چنانی آب و هوایی، از نظر دمایی ندارد. بالی به دلیل شرایط جغرافیایی، یک فصل گرم و یک فصل بارانی-مرطوب دارا است و درجه دمای آن بین 20 تا 33 متغیر است. پس نگرانی ای بابت شرایط جوی در بالی برای شما عزیزان وجود ندارد. با ما در نت تورز همراه باشید تا شما را با چند از جاذبه های بالی آشنا کنیم. اگر شما به بالی سفر کنید، میتوانید از تاکسی متر های بالی و همچنین از موتور سیکلت برای نقل مکان استفاده کنید. در بالی با پرداخت هزینه ای اندک، در حدود 5 دلار، میتوانید برای یک روز موتور اجاره کرده و به گشت و گذار بپردازید. علاوه بر تاکسی متر ها و موتور، ون هایی به نام "بیمو" که به رنگ سبز هستند، آماده خدمت رسانی به گردشگران در مناطق توریستی هستند. آیا شما گواهینامه بین المللی دارید؟ اگر پاسختان مثبت است، این نوید را به شما میدهیم که شما با در دست داشتن گواهینامه بین المللی، میتوانید با پرداخت 20 تا 40 دلار، یک خودرو اجاره کرده و به گشت و گذار بپردازید.

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C.jpg


از جمله جاذبه های بالی، ساحل زیبای سانور، ساحلی شنی و بسیار زیبا با امکاناتی عالی که مکانی برای شنا، تفریحات آبی، غواصی و حمام آفتاب است که طولی بیش از 5 کیلومتر دارد که در امتداد این ساحل بسیار زیبا، انواع هتل ها و رستوران های دریایی قرار داشته و آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند. یکی دیگر از جاذبه های بالی، نوزا لِمبونگان یکی از سایت های معروف غواصی در بالی است که هر روزه بسیاری از گردشگران علاقمند به تفریحات آبی و غواصی، از آن برای تماشای دنیای زیر آب استفاده میکنند و یکی از تفریحات بسیار دوست داشتنی در تور بالی است. گردشگران در ساعاتی که به غواصی در این مکان مشغول میشوند، شاهد بزرگترین آبزیان دریایی بوده و لذت تماشای آن ها را هیچ وقت از یاد نمیبرند. همچنین سمینیاک شهری کوچک است که در نوار ساحلی قرار گرفته و دارای رشد و شکوفایی بسیاری بوده و گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. سمینیاک در خود مراکز و فروشگاه های مد لباس را جای داده است و همچنین اگر شما خواهان دوخت لباس باشید، میتوانید در این شهرک دوست داشتنی با سلیقه خود لباسی را تهیه کنید. از دیگر موارد دوست داشتنی در این شهر، وجود هتل های بسیار لوکس و رستوران های بسیار معروف با غذاهای لذیذ بوده و همچنین مکان هایی برای ماساژ در آن وجود دارد. اگر شما به خرید علاقه زیادی دارید، به شما این مژده را میدهیم که سمینیاک بهترین مراکز خرید را در خود دارد.

از دیگر جاذبه های بالی میتوان به منطقه "لوینا" (Lovina) که به دلفین هایش معروف است، پورا لهور اولواتو که معبدی بزرگ و زیبا بر فراز صخره های مرجانی است، کوه باتور که یک آتشفشان فعال است، ساحل کوتا که یک دهکده آرام و مکانی برای صید آبزیان توسط بومیان بوده و اکنون به محلی تفریحی برای موج سواری و انواع ورزش های آبی تبدیل شده، پورا باسکی که به معبد مادر معروف بوده و بسیار مورد ستایش مردم است، اشاره داشت. اگر میخواهید در فصل بهار به مسافرتی لذت بخش در یکی از شهر های اندونزی که مکانی بسیار آرام و زیبا است بروید، تور بالی بهار 96 را در سایت تخصصی نت تورز برای خود به ثبت برسانید تا یکی از گردشگران خوش شانس تور بالی باشید.



تور بالی از تهران | تور بالی از مشهد | تور بالی از شیراز | تور بالی از اصفهان
 
بالا