برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور جزایر بالی

بالی که از زیباترین و پر جاذبه ترین جزیره های جهان محسوب می شود در اندونزی واقع شده است. بزرگترین مجمع الجزایر جهان همین جزیره بالی است که از صدها جزیره تشکیل شده است. تعریف ها و تمجید های بسیاری که از این جزیره بر سر زبان هاست که گویای زیبایی و جاذبه های گردشگری بالی است. دو اقیانوس بزرگ هند و آرام دراندونزی به یکدیگر پیوند می خورند که این امر سبب شده تا آب و هوای بالی همانند دیگر شهرهای اندونزی بسیار منحصر به فرد باشد. این شهر بارانی و حاصلخیز است. این جزیره بسیار سرسبز است و جاذبه های طبیعی زیادی دارد. تنوع زیستی و گیاهی در این منطقه بسیار زیاد است. همینطور در این شهر علاوه بر زیبایی های طبیعت ، معابد و کاخ های بسیاری که به جا مانده از تاریخ کهن این کشور هستند، در این شهر خودنمایی می کنند و علاقه مندان خاص خود را دارند. مناطق آتشفشانی، جنگل های بکر و طبیعی، سواحل شنی و ماسه ای از دیگر جاذبه های گردشگری بالی است که گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. مزارع برنج اوبود و سافاری بالی از مراکز گردشگری این جزیره هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C31.jpg


مزارع برنج در منطقه اوبود
این سرزمین به خصوص جزیره بالی بسیار حاصلخیز است. مزارع برنج آن بسیار وسیع و مشهور هستند. این مزارع به صورت پلکانی ساخته شده اند که سبب شده تا منظره ی خاص و زیبایی ایجاد شود. گفته می شود که این مزارع پلکانی توسط مردی مقدس در قرن هشتم ساخته شده است. این مزارع از قله کوه تا دامنه های آن ادامه یافته اند. در تور بالی می توانید به روستاهای اطراف این مزارع نیز سری بزنید که دارای صنایع دستی و هنری زیبایی از جمله محصولات چوبی کنده کاری شده هستند.

%D9%85%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AC-%D8%A7%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C.jpg

سافاری بالی
در جنوب شرقی آسیا این سافاری، بزرگترین باغ وحش آزاد با مساحتی به طول 2000 کیلومتر مربع و از مهم ترین جاذبه های گردشگی اندونزی است. یک بخش آن محل نگهداری حیوانات وحشی است و بخش دیگر پارک آبی است که گونه هایی نادر و کمیاب در آن نگهداری می شوند. شما می توانید در تور اندونزی در ماشین هایی که برای این امر محیا شده اند به دل طبیعت وحشی بزنید و از نزدیک زندگی و غذا خوردن این حیوانات وحشی همچون شیر و ببر را ببینید.

%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C.jpg

در این مقاله سعی کردیم تا درباره بالی صحبت کنیم. امیدواریم که رضایت شما جلب شده باشد. همینطور میتوانید در لیست تور ها، تور جزایر بالی و تور بالی تابستان 96 را ثبت نمایید و تعطیلات بی نظیری را برای خود به ارمغان آورید.
 
بالا