برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور دبی تابستان 96

امارت دبی یکی از سه کشور در امارات متحده عربی و دومین امارت بزرگ می باشد. دبی مرکز این امارت است. خور یا رودخانه دبی، این شهر را به دو بخش شمالی دیره و جنوبی بر دبی تقسیم می کند. دبی در سال 1830 یک آبادی کوچک بود با بومیانی که با ماهیگیری، کشاورزی و استخراج مروارید به صورت جزیی امرار معاش می کردند. روشنفکری حاکمان وقت سبب شد تا این شهر برای تجار ایرانی و هندی مهمترین بازار تجاری منطقه شود و از پس آن پیشرفت ها و توسعه های فراوانی در شهر پدید آمد. در سال 1966 با اکتشاف نفت در این شهر سرعت رشد بسیار قوت گرفت. آب و هوای دبی بسیار گرم و خشک است. به طوری که در برخی از روزهای سال به بیش از 50 درجه می رسد. تنها چند روز در سال باران می بارد. تنها 20 درصد از مردم این کشور بومی منطقه هستند و بیشتر ساکنان اهل کشورهای دیگر می باشند. از مهم ترین شهرهای این امارت می توان به ابوظبی، العین، فجیره، خورفکان و ... اشاره کرد. شلوغ ترین ماه برای تور دبی ماه می می باشد. درادامه به برخی از جاذبه های گردشگری دبی اشاره می کنیم.

%D8%AF%D8%A8%DB%8C(1).jpg


پارک آبی وادی
این پارک از بهترین تفریحات و سرگرمی ها در تور دبی شهریور 96 محسوب می شود. مساحتی در حدود 5 هکتار دارد و در بین هتل ساحلی جمیرا و هتل برج العرب واقع شده است. حدود 23 نوع وسیله سرگرمی آبی در این پارک آبی محیا شده است تا علاقه مندان به این سرگرمی ها را تا ساعت ها مشغول و مفرح سازد. این پارک شامل هشت سرسره آبی انفجاری، دو بخش موج سواری، سرسره سرعت، بلندترین و پرسرعت ترین سرسره جهان با ارتفاع 33 متر می باشد. همچنین طراحی آن بر اساس افسانه قدیمی سندباد است که سبب شد جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را دریافت کند. پارک آبی وایلد وادی تور دبی تابستان 96 را به یکی از مهیج ترین تورهای تابستان 96تبدیل کرده است.

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


آبنمای دبی
آب نمای موزیکال دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان است و تور دبی مرداد 96 را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل کرده است. آب نمایی که با پخش موزیک شروع به رقص می کند و لحظات خاص و فوق العاده ای را برای بینندگان خود به ارمغان می آورد. این فواره یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت هماهنگ را داراست. این آب نما در مرکز شهر دبی و در دریاچه مصنوعی برج خلیفه دبی واقع شده است. فضایی که این آب نما اشغال کرده است چیزی حدود 30 هکتار است. سیستم قدرتمندی که این آبنما را کنترل می کند می تواند آب را تا 150 متر با فشار به هوا پرتاب کند. روبات های هوشمند بسیاری رقص های متفاوت و خاص این آبنما را کنترل می کنند. طول آبنما 275 متر است. این فواره برای رقص با انواع موسیقی های بی کلام، پاپ و موسیقی های عربی برنامه ریزی شده است.

%D8%A2%D8%A8%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg

برای مشاهده سایر مقاله ها درباره دبی به دیگر قسمت های سایت مراجعه نمایید. اگر قصد دارید برای تور تابستانی خود دبی را انتخاب کنید، به لیست تورهای ما مراجعه کرده و تور دبی تیر 96 را ثبت نمایید.
 
بالا