برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور روسیه نوروز 96

روسیه
از جهت پهناور بودن، بزرگترین کشور جهان است. مرزهای آبی با دریاهای خزر، سیاه و بالتیک، اقیانوس های آرام شمالی و منجمد شمالی و همچنین روسیه مرزهای زمینی را با چهارده کشور آسیایی و اروپایی دارد. بخش شمالی روسیه با منطقه سیبری همسایه است و منطقه ای بسیار سرد و یخبندان می باشد که همین عامل باعث شده افرادی در این منطقه زندگی نکنند و کشاورزی نیز رونقی نداشته باشد. زبانی که مورد استفاده مردم، روسی می باشد. آب و هوای روسیه در بهار کمی سرد می باشد و در این ایام برف های محله ها و شهرها آب میشوند و ممکن است در عبور و مرورتان دچار مشکل شوید. ولی بهار روسیه نیز دیدنی است و با طلوع آفتاب برف های کنار خیابان و لبه ی دیوارها کم کم آب میشود و منظره های جالبی را در شهر و اطراف به وجود می آورند. در تور روسیه نوروز 96 با قدم زدن در خیابان های روسیه، میتوانید این مناظر زیبا را مخصوصا بعد از طلوع آفتاب تماشا نمائید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpeg

تور روسیه نوروز 96



شهر مسکو پایتخت روسیه است و با داشتن رودخانه ای که از وسط شهر میگذرد، نمای بسیار جالبی را به خود اختصاص داده است. در مسکو محل های دیدنی بسیاری نیز وجود دارد و گردشگران زیادی به بازدید از این جاذبه ها روی می آورند. در توروز نوروز روسیه میتوانید از جاذبه های گردشگری روسیه در مسکو دیدن نمائید. از جمله جاذبه های گردشگری روسیه میتوان به کاخ کرملین مسکو اشاره داشت که در زبان روسی به معنی دژ می باشد، بالشوی تئاتر نیز محبوبیت و شهرت جهانی پیدا کرده و بنای این اثر شگفت انگیز را شاهزاده ی روسی به نام پتر اورسوف بنا نهاده است، میدانی در قلب مسکو قرار گرفته که نقطه مهمی به شمار میرود و در طی تاریخ وقایع مهمی را شاهد بوده است، نام این میدان، میدان سرخ مسکو است که امروزه مرکز مهمی برای مسکو و همچنین روسیه به شمار میرود.

از دیگر جاذبه های مسکو میتوان به مواردی چون کلیسای جامع سنت باسیل، متروی مسکو که به یک گالری هنر شباهت دارد، موزه ترتیاکوف، میدان مانژ، خیابان آربات که پر از آثار هنری است، آسمان نمای مسکو، دریاچه بایکال، کوه های البروس، مراکز خرید و بسیاری دیگر از جاذبه های دیدنی روسیه اشاره کرد.

با نزدیک شدن به روزهای آغازین سال نو، بوی خوشایند مسافرت های نوروزی به مشام هر ایرانی میخورد و اگر بودجه خوبی داشته باشند به فکر تهیه و رزرو تورهای خارجی می افتند و بعضی از افراد نیز به تور روسیه نوروز 96 روی می آورند. در این بین شرکت هایی که در ارائه تور نوروز روسیه فعالیت دارند، اقدام به ارائه تور ارزان روسیه نوروز 96 می نمایند که برای سوابق خودشان نیز تاثیر مثبت دارد. اگر میخواهید قیمت تور روسیه نوروز 96 مطلع شوید و همچنین تور روسیه از کیش را انتخاب نموده اید و یا این که میخواهید از هر شهر و مبدا مورد نظرتان، به سمت روسیه پرواز کنید، میتوانید برای آگاهی از تور ها و شرایط تور روسیه نوروز 96 به سایت نت تورز مراجعه نمائید و از پیشنهاد های هیجان انگیز ما بهره کافی را ببرید.


تور روسیه
تور روسیه از تهران | تور روسیه از مشهد | تور روسیه از شیراز | تور روسیه از اصفهان
 
بالا