برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0

تور سنگاپور شهریور 96

جمهوری سنگاپور به مساحت 646 کیلومتر مربع به صورت یک جمهوری چند حزبی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور یکی از مهم ترین و پر توریست ترین کشورهای جنوب شرق آسیا است. مردم آن دارای مذاهب و نژاد های مختلف و زبان رسمی متنوعی هستند. از این رو تنوع فرهنگی و آداب و رسوم در این کشور بسیار متنوع است. نام سنگاپور به زبان محلی به معنای شهر شیر است. جزیره اصلی سنگاپور امروزه یکی از مهم ترین بنادر تجاری جهان است که دارای بیش از 600 خط هوایی و دریایی است. این جزیره یک مرکز مهم تجاری و توریستی در جهان به حساب می آید. این کشور با مالزی همسایه است و هر دوی این کشورها از تورهای محبوب آسیایی هستند. به همین خاطر بسیاری از تورها به صورت ترکیبی انجام می شود و شما می توانید با یک تور از هر دوی این کشورها و جاذبه های شان بازدید کنید. در تور سنگاپور شهریور 96 می توانید از جاذبه های طبیعی این کشور دیدن کنید و لذت یک سفر عالی را تجربه نمایید.

بیشتر خاک سنگاپور شامل جنگل های انبوه استوایی است که به دلیل آب و هوای استوایی که بر این منطقه حاکم است، شکل گرفته اند. این کشور بسیار بارانی و زمین های حاصلخیزی دارد. بنابراین پوشش گیاهی منطقه سرسبز و پوشیده شده از جنگل های بسیاری است. در این کشور مراکز خرید بسیاری وجود دارد که خیلی مشهور و محبوب هستند. با توجه به وسعت کم سنگاپور و این حجم زیاد از مراکز خرید، می توان گفت هیچ جای دیگری از دنیا، به این اندازه بازار ندارد. مشهور ترین آنها خیابان اورچارد است که مملو از فروشگاه ها و پاساژهای کوچک و بزرگ است. این مراکز شامل پاساژهای سرپوشیده و طبقاتی و همچنین بازارهای آزاد که در فضاهای باز برگزار می شوند است. خیابان نورس بریج، مارینا بای، گیلند سریا و ... از مهم ترین مراکز خرید سنگاپور محسوب می شوند.

%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1(1).jpg


بیشتر جاذبه های گردشگری سنگاپور شامل جاذبه های طبیعی و بکر هستند که بازدید از آن ها بسیار لذت بخش می باشد. پارک مرلیون، سنتوزا و دنیای زیرآب، اسکله کلارک، اسکله قایق، ساحل سنتوزا، باغ گیاهشناسی سنگاپور، قایق رانی در رودخانه سنگاپور و ... از جمله ی این جاذبه ها می باشد. همچنین موزه ها و کلیسا های بسیاری نیز در سنگاپور وجود داشته، که مورد توجه گردشگران قرار دارند. از جمله مهم ترین آن ها می توان به کلیسای سنت ژوزف، مسجد سلطان، موزه تاریخ سنگاپور، خیابان عرب ها و ... اشاره کرد.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1.jpg

جزیره سنتوسا
این جزیره یکی از مهم ترین مراکز تفریحی تور سنگاپور می باشد که حدود 20 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. از جمله تفریحاتی که می توانید در این مکان تجربه کنید، می توان به برنامه نمایش دلفین ها، آکواریوم معروف آن با بیشتر از 2500 ماهی، زمین های گلف، باغ وحش، پارک، رقص فواره ها و سرگرمی های آبی اشاره کرد. با انتخاب تور سنگاپور تابستان 96 می توانید از تعطیلات گرم تابستانی خود بی نهایت لذت ببرید.

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%A7-%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1.jpg

برای بهره وری از دیگر مقاله های مرتبط با این موضوع، به سایر قسمت های سایت تورزپرس مراجعه نمایید. آیا تمایل دارید تا تابستان 96 خود را در این کشور زیبا سپری کنید. به لیست تور های ما مراجعه کنید و تور مورد پسند خود را ثبت نمایید و از تعطیلات فوق العاده خود نهایت لذت را ببرید.
 
بالا