برگزیده های پرشین تولز

تور سوئیس | قیمت تور سوئیس

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور سوئیس | قیمت تور سوئیس
سوئیس یکی از کشورهای اروپای غربی است که از شمال با آلمان، از جنوب با ایتالیا، از شرق با اتریش و لیختنشتاین و از غرب با فرانسه همسایه است . مردم سوئیس به آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش صحبت میکنند و این چهار زبان ، زبان رسمی سوئیس هستند. اگر چه دو شهر زوریخ و ژنو در اقتصاد سوئیس نقش زیادی دارند اما پایتخت سوئیس، شهر برن است. در ادامه با ما همراه باشید تا تور سوئیس را برایتان معرفی نماییم.
تور سوئیس | تور ارزان سوئیس

%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%B3(1).jpg


تور سوئیس | تور ارزان سوئیس | قیمت تور سوئیس | تور لحظه آخری سوئیس

سوئیس کشوری آرام و بی طرف است و سال هایی طولانی است که در هیچ جنگی شرکت نکرده است. شاید به همین دلیل است که مقر بعضی از سازمان های جهانی مثل یکی از دفاتر سازمان ملل، صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی در این کشور قرار گرفته است. کیفیت زندگی در سوئیس بسیار بالا بوده و سوئیس کشوری گران محسوب میشود. همچنین مردم، سوئیس را به بانک ها، ساعت ها و امنیت خوبی که دارد میشناسند . اگر چه سوئیس آب و هوایی معتدل دارد، اما منطقه به منطقه آن آب و هوایی متفاوت دارد.‌ در بخش‌های کوهستانی و مرتفع سوئیس، آب‌وهوای سرد حاکم بوده و بخش‌های جنوبی آن، آب‌و‌هوای معتدل مدیترانه‌ای دارد. فصل تابستان در سوئیس گرم است و ممکن است همراه با بارش باران باشد. زمستان‌ها رطوبت کمتری دارد و هوا چندان سرد نیست. در این فصل کم تر پیش می آید که دمای هوا به زیر صفر درجه برسد. در حالی که تابستان ها دمای هوا تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد نیز افزایش پیدا میکند. بهترین زمان برای سفر به سوئیس فصل تابستان است که هوا گرم و معتدل میشود. اگر چه این فصل، فصل پر گردشگر سوئیس به شمار میرود و همه چیز گران و همه جا شلوغ میشود، اما گردشگران زیادی را به خود می بیند. اگر دوست دارید سفر ارزان تری به این کشور گران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تور ارزان سوئیس و همچنین تور لحظه آخری سوئیس را امتحان کنید. ماه‌های سپتامبر، اکتبر ، آوریل و مه نیز زمان مناسبی برای سفر ارزان به سوئیس به شمار میروند. لازم به ذکر است که سوئیس در فصل زمستان نیز بسیار گران بوده و هزینه تفریحات زمستانی آن بسیار بالاست.

%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%B31.jpg


یواس نیوز اند ورلد ریپورت، یک مرکز تحلیلی است که سوئیس را به عنوان بهترین کشور دنیا در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است. علاوه بر این، سوئیس با داشتن دریاچه‌های زیبا، کوه‌های سر به‌ فلک‌کشیده ، بناهای تاریخی ، مزارع سرسبز، طبیعتی زیبا، جاذبه های گردشگری فراوان و شکلات های مخصوص خود، یکی از مقاصد برتر گردشگری محسوب میشود و سالانه هزاران گردشگر از سراسر دنیا به این کشور زیبا سفر میکنند. کانتون آپنزل یکی از جاذبه های گردشگری سوئیس است که برای همه عاشقان طبیعت جذاب است. زیباترین چشم‌ اندازهای روستایی در این مجموعه در انحصار کوه‌ های آلپ در آمده اند و بهشتی زیبا را پدید آورده اند.‌ قدم زدن و پیاده روی در این مجموعه زیبا یکی از کارهای مورد علاقه ی گردشگرانی است که به سوئیس سفر میکنند. علاوه بر این، قله نوردی در کوه های بلند این منطقه نیز یکی از فعالیت های هیجان انگیز و جذاب است. قصر شیلون از دیگر جاذبه های گردشگری سوئیس است. این قصر از قرون وسطی به جای مانده و در واقع قلعه ای زیباست که شما را یاد قصه های پریان می اندازد. قصر شیلون ، کنار دریاچه ژنو یکی از زیباترین دریاچه های سوئیس و روی جزیره ای صخره ای قرار گرفته است و چشم اندازهای فوق العاده ای دارد. شما میتوانید تاریخ زنده را در این قلعه ببینید و از نقاشی های هنرمندان و آثار نویسندگان متعددی که ساختمان های این قصر با آنها تزیین شده است لذت ببرید. ونگن یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سوئیس است که در واقع نمونه کوچکی از یک دهکده کوهستانی است. کلبه های چوبی زیبای این دهکده در شیب دره ای واقع شده اند و شما نمیتوانید هیچ خودرویی را در این دهکده پیدا کنید. در زمستان ها این دهکده بهشت اسکی بازان است و جمعیت آن چند برابر میشود.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%B3.jpg


رشته کوهای معروف آلپ دیگر جاذبه گردشگری معروف سوئیس است که در بیشتر ایام سال پوشیده از برف بوده و همین موضوع منجر به این شده که کشور سوئیس بهشت اسکی بازان باشد. رودخانه راین در شرق سوئیس نیز زیبایی دیگری به این کشور داده و باعث شده که آب و هوای سوئیس معتدل باشد. علاوه بر دریاچه های طبیعی، دریاچه های مصنوعی زیبا و زیادی نیز در این کشور وجود دارد که زیباترین آنها، سیلسرزه و سیلواپلانرزه میباشد. زرمات ، لوسرن و دریاچه لوسرن، پارک ملی سوئیس، دریاچه ژنو، شهر قدیمی برن، زوریخ، ماترهورن و دره لاوتربرانن از دیگر مکان های دیدنی کشور سوئیس هستند که میتوانید در تور سوئیس از آنها دیدن کنید. قیمت تور سوئیس با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما می باشد
 
بالا