برگزیده های پرشین تولز

تور قبرس بهار 95

parsayandan

Registered User
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2014
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
9
1. دسترسی آسان

فاصله هوایی تهران تا قبرس کمتر از 3 ساعت میباشد وشما در کمترین زمان ممکن در تور قبرس به این کشور می رسید و همچنین شایان ذکر ست از شهر های بزرگ نیز پرواز انجام میشود.
2. لذت بردن از ساحل ، خورشید و دریا برای مدت طولانی

به علت آب و هوای مدیترانه ای تابستان های (تور تابستانی قبرس) قبرس طولانی و آفتابی است . در بهار (تور بهار قبرس و تور نوروز قبرس) ، پاییز و حتی در ابتدای زمستان هم آب و هوا معتدل و لذتبخش است . خط ساحل طولانی ، پلاژ های تمیز و مجهز و طبیعت زیبا قبرس را به یک مکان عالی برای عاشقان تعطیلات ساحلی کرده .


3. تفریحات شبانه

شب های قبرس زنده و پر هیجان است . به دلیل جمعیت زیاد جوانان دانشجو و توریست ها تقریبا همه شب ها زنده و پر جنب و جوش است . مکان های تفریحی با هر بودجه و سلیقه ای مهیا است .
4. در اقامتگاه های لوکس خود را لوس کنید

مفهوم لوکس در قبرس کمی متفاوت تر است و میتوانید کمی خود را لوس کنید و به طور کامل استراحت کنید. در قبرس نه تنها هتل های 5 ستاره بلکه هتل های 4 یا کم ستاره تر هم دارای کیفیت خوبی هستند حتی کلبه های روستایی باسازی شده ای که برای توریست ها در نظر گرفته شده اند هم بسیار زیبا و تمیز هستند.
5. تاریخ و میراث فرهنگی قبرس

شاید بیشتر مسافران و توریست های قبرس که توسط تورهای قبرس به این مکان سفر می کنند به دلایل متفاوتی مانند ساحل ، حمام آفتاب و دریا به قبرس می آیند و علاقه ای به موزه ها و آثار تاریخی ندارند اما باور کنید آثار تاریخی قبرس واقعا دیدنی و جذاب اند. اگر اساطیر یونانی را کمی بررسی کنید می بینیم که خدای زیبایی یونان یعنی آفرودیت متولد قبرس است و جزیره قبرس جای مهمی در اساطیر یونانی دارد . آثار انسان های نخستین یافت شده در قبرس به 10 هزار سال پیش قبل میلاد مسیح میرسد . این قدمت جزیره و جنگ ها و حکومت های مختلف در این منطقه موجب شده آثار بسیاری همچون ، قلعه ها ، مراکز عبادت ، شهرهای باستانی ، خرابه ها ، صومعه ها و اسکله ها و بسیاری آثار ارزشمند دیگر در قبرس یافت شود.
6. قیمتهای مناسب

بله ! در مقایسه با خیلی از کشور های توریستی قبرس کشور ارزانی برای سفر های تابستانی شماست. باید همینجا ذکر کنیم با دو دیدگاه "میتواند ارزانتر هم باشد " و یا "گرانتر از چیزی است که باید باشد " کاملا موافق هستیم و باید بگوییم که متاسفانه برای ایرانیان همه جا گران است ! اما باز هم در مقایسه با خیلی از کشور ها ارزان است .
منبع : تور قبرس
 
بالا