برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور قبرس بهار 96
قبرس یک جزیره کوچک، بکر و زیبا است و البته کشوری است کوچک که با دارا بودن شهرهای مختلف در میان آب های نیلگون دریای مدیترانه قرار گرفته است. شاید برای شما سوال باشد که آب و هوای قبرس در بهار چگونه است؟ باید به شما بگوییم، آفتاب در اکثر روزهای سال در قبرس تن آدمی را نوازش میدهد و در بهار نیز به علت همسایه بودن با دریای مدیترانه، آب و هوایی بسیار دلچسبی دارد. در تور قبرس بهار 96 از جهت خنک بودن و گرم بودن هوا و همچنین انجام تفریحات آبی خیالتان راحت باشد. در تور قبرس بهار 96 میتوانید از فستیوال های مختلفی که برگزار میشود با راهنمایی آژانس مسافرتی و یا لیدر تور خود، در زمان مناسب برگزاری آنها، تور را انتخاب و از فستیوال ها دیدن نمائید. جشنواره گل سرخ که در اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط خرداد ماه که در روستای آگراس برگزار میشود، دارای بخش های مختلفی مانند برداشت گل سرخ، بازدید از کنسرت های موسیقی، خرید از صنایع دستی روستا و موارد دیگر میباشد. از دیگر جشنواره های دیدنی قبرس که در فصل زیبا و دل انگیز بهار برگزار میشود میتوان به جشنواره آنتستریا، جشنواره موسیقی و جشنواره هنر زندگی خیابانی اشاره داشت.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%A8%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور قبرس بهار 96



درکنار سواحل دنج و آرام قبرس که میتوان در یک عصر بهاری زیبا، با آسودگی خاطر آفتاب گرفت و آرامش را با نورهای آفتاب به بدن تزریق نمود، میتوان در یک صبح بهاری نیز به دیدن جاذبه های گردشگری متنوع و زیبا در قبرس رفت و به گشت و گذار پرداخت. اگر مشتاق هستید تا مسجدهایی را ببینید که با معماری خاص و ویژه ای ساخته شده است و همچنین مختص مسلمانان و محل عبادتشان است، میتوانید در شهر نیکوزیا که پایتخت قبرس نیز است به بازدید از آنها بروید. ازجمله مساجد مهم و دیدنی در نیکوزیا میتوان به مسجد عربها، مسجد سلیمیه و مسجدعمریه اشاره داشت.

در فصل بهار ممکن است به علت کم بودن مسافرین در تور قبرس بهار 96، آژانس های مسافرتی به ارائه ی تور ارزان قبرس بهار 96 روی آورند. علت کاهش قیمت تور قبرس بهار 96 نیز ممکن است نبودن فستیوال و استقبال کم از سوی افراد و همچنین پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی باشد. برای اطلاع از شرایط تور قبرس بهار 96 و همچنین اگر تور قبرس از لرستان را انتخاب نموده اید به سایت نت تورز مراجعه نمائید. البته توجه داشته باشید که تور قبرس از شهرهای مختلف نیز در دسترس بوده و امکان پذیر است، که شما میتوانید با استفاده از گزینه جستجوی تور در کنار صفحات سایت نت تورز به تمامی تور ها و همچنین مبدا و مقصد آن ها دسترسی داشته و اطلاعات مفیدی را از سفرتان کسب کنید.



تور قبرس از تهران | تور قبرس از مشهد | تور قبرس از اصفهان | تور قبرس از شیراز
 
بالا