برگزیده های پرشین تولز

تور مکزیک | قیمت تور مکزیک

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور مکزیک | قیمت تور مکزیک

مکزیک کشوری است که در آمریکای شمالی قرار دارد و پایتخت آن مکزیکو سیتی می باشد. این کشور بزرگترین کشور اسپانیایی زبان است که بیش از ۱۲۰ میلیون نفر جمعیت دارد و یک سوم از جمعیت اسپانیایی زبان دنیا را در خود جای داده است. مکزیک مهد پیدایش یکی از تمدن های مهم باستان یعنی آزتک بوده و به همین سبب کشوری متمدن و تاریخی به شمار میرود . این امر باعث شده تا گردشگران و تاریخ دوستان زیادی از سراسر دنیا به مکزیک سفر کنند. مکزیک را میتوان کشوری کوهستانی و مرتفع دانست از این رو دمای آن با توجه به ارتفاع زمین و مختصات جغرافیایی متغیر است . آب و هوای مکزیک در نقاط مرتفع، معتدل و کوهستانی و در سایر نقاط گرم و مرطوب یا خشک است. بخش مرکزی مکزیک و پایتخت آن یعنی شهر مکزیکو سیتی آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. هم چنین تابستان مکزیک گرم بوده و ممکن است با بارندگی های شدیدی همراه باشد. زمستان ها نیز شاهد کاهش دما هستیم و ممکن است زمستان سردی را ببینیم. میتوان گفت بهترین زمان سفر به مکزیک اواخر زمستان و ماه نوامبر است که فصل گردشکری مکزیک میباشد و بیشتر گردشگران در این فصل از سال اکثرا در مناطق ساحلی اقامت میکنند. البته در تمام روزهای سال گردشگری در مکزیک جریان دارد و این موضوع به روز خاصی از سال محدود نمیشود. آثار معماری زیبا، تاریخی پر فراز و نشیب، طبیعتی دل انگیز و سر سبز، در کنار مردمانی خوب و مهمان نواز از جمله ویژگی های خوب کشور مکزیک است که موجب میشود هر ساله گردشگران زیادی به مکزیک سفر کنند. جاذبه های متنوع گردشگری در این کشور موجب شده تا مکزیک برای هر سلیقه ای جذاب باشد.

تور مکزیک | تور ارزان مکزیک

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D9%85%DA%A9%D8%B2%DB%8C%DA%A9.jpg


تور مکزیک | تور ارزان مکزیک | قیمت تور مکزیک | تور لحظه آخری مکزیک

آثار به‌ جامانده از قوم مایا و آزتک موجب میشود تا هر ساله بسیاری از مردم به خصوص کسانی که به تاریخ و فرهنگ علاقه مند هستند به این کشور سفر کنند. پوشش گیاهی و جانوری متنوع، مناطق کوهستانی، جنگل های گرمسیری و بارانی در کنار فرهنگ غذایی، موسیقی ، هنر و جشن های سالانه ی این کشور، از جمله عوامل جذب گردشگران به مکزیک است. کانکون و ریوریا مایا در مجاورت ساحل خلیج مکزیک و نواحی اطراف آن یکی از نقاط پرگردشگر مکزیک هستند که سالانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود میکشانند. سواحل زیبای این منطقه در کنار فعالیت های گردشگری مثل شنا با دلفین ها و غواصی از جمله دلایل محبوبیت این مناطق در بین گردشگران به شمار میرود. شهر پورتو بایارتا در کنار ساحل اقیانوس آرام دیگر مقصد محبوب گردشگران است که با داشتن فعالیت های جالب و فروشگاه های متنوع برای هر سلیقه ای جذاب میباشد. دره‌ی شگفت‌انگیز کاپرکنیون یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در مکزیک است . این دره به صورت طبیعی و توسط عبور رودهای بزرگ از آن ایجاد شده و بعنوان پدیده ی طبیعی مورد توجه مردم قرار گرفته است. بازدید از شهر مکزیکو سیتی به عنوان پایتخت مکزیک از دیگر فعالیت های گردشگران در این کشور است. شما میتوانید در مکزیکو سیتی از موزه ها ، گالری های هنری و مناطق تاریخی آن مثل کاخ ملی، معبد مایور و کلیسای جامع دیدن کنید و از گشت و گذار در این شهر لذت ببرید. چیچن ایتزا، گوآناخوآتو، قلعه‌ی تاریخی تولوم، گوادالاخارا، مریدا، مونته آلبان، اوآخاکا و هرم بزرگ چولولا از دیگر جاذبه های گردشگری مکـزیک هستند که میتوانید در تور مکزیک از آنها دیدن کنید.
برای خورد و خوراک در مکزیک نگران هزینه غذا نباشید چرا که هزینه عذاهای مکزیکی عموما کم است و شما با تور ارزان مکزیک و تور لحظه آخری مکزیک میتوانید سفری ارزان به این کشور داشته باشید. برای خرید کردن از مکزیک میتوانید به Ciudadelaa در مکزیکوسیتی یا اوآخاکا سر بزنید چرا که هم اجناس ارزانی دارد و هم میتوانید با فرهنگ اهالی مکزیک آشنا شوید. قیمت تور مکزیک با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.​
 
بالا