برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور هند شهریور 96

هند که یکی از کهن ترین کشورهای جهان است، همچنین یکی از وسیع ترین و دومین کشور پر جمعیت جهان نیز محسوب می شود. قدمت هند به بیش از 3000 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. این کشور در جنوب آسیا واقع شده است و عمدتا دارای آب و هوای گرم و خشکی است. این کشور دارای فرهنگ ها و مذاهب بسیار متنوعی است که به علت وسعت زیاد آن و استعماراتی است که در طول تاریخ برای این کشور رخ داده است. یکی از این کشورها ایران است که حدود 800 سال بر این کشور تسلط داشته و توانسته تاثیر بسیار زیادی بر فرهنگ، زبان و هنر هند داشته باشد. به طوری که در زمان گورکانیان، زبان پارسی زبان رسمی این کشور شد. اما امروزه دو زبان هندی و انگلیسی در این کشور رایج و زبان رسمی است.

هند به علت وسعت بسیار زیادی که دارد دارای تنوع آب و هوایی بسیاری است. به طوری که شما می توانید مناطق بیابانی وگرم و خشک را در غرب، مناطق گرمسیری را در مرکز کشور و مناطق برفی هیمالیا را در نقاط مختلف این کشور شاهد باشید. این شرایط سبب می شود تا علاقه مندان با طیف متفاوت سلایق بتوانند در قسمت های مختلف این کشور به تفریح بپردازند. برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی و برفی، دوستداران تفریحات آبی و ساحلی و همینطور کسانی که تمایل دارند به تفریحات صحرایی بپردازند به طور همزمان امکانات و شرایط تفریحی در این کشور فراهم است و سبب شده تا طرفداران تور هند شهریور 96 بسیار گسترده باشند.

%D9%87%D9%86%D8%AF(2).jpg


این کشور دارای تنوع جغرافیایی بسیاری است و در قسمت های مختلف شامل کوه، بیابان، فلات، تپه، دشت، رودخانه و ... می شود. همین امر باعث شده تا جاذبه های طبیعی بسیاری در این کشور وجود داشته باشد. از طرفی دیگر، به دلیل مذاهب متنوع در هند، معابد، مساجد، صومعه ها و اماکن مذهبی، تاریخی و معماری متنوعی در این کشور وجود دارد که گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. قطب منار، دروازه هند، مقبره گاندی، کاخ ریاست جمهوری، قلعه کهنه و ... از مشهورترین جاذبه های گردشگری هند می باشند که در ادامه به توضیح مختصری درباره عمارت نیلوفر آبی می پردازیم.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg


مشرق الاذکار یا نیلوفر آبی

این عمارت با معماری بی نظیر خود بسیار چشم نواز و زیباست. سازه بیرونی این بنا به گونه ای است که گویا 27 گلبرگ بر روی هم پیچ و تاب خورده اند. این 27 سازه از بتن سفید ساخته و با مرمر سفید پوشیده شده اند. این عمارت 9 وجه دارد که از هر یک از آن ها، یک در بزرگ ورودی عمارت به تالار بزرگی که در مرکز این بنا قرار دارد، است. ارتفاع بنا 27 متر است. این بنای باشکوه یکی از جذاب ترین آثار در تور هند محسوب می شود.

%D9%86%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%81%D8%B1-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg

آیا از مطالب ارایه شده در این زمینه رضایت داشتید؟ اگر قصد سفر به این کشور زیبای کهن را دارید به لیست تورهای ما سری بزنید و در بین تنوع فوق العاده ی تورهای مختلف، تور مورد علاقه خود را ثبت کنید. همینطور می توانید با ثبت تور هند تابستان 96 از تفریحات و اماکن تاریخی و هنری هند دیدن کنید و لذت ببرید.
 
بالا