برگزیده های پرشین تولز

تور چین و هتلهایش

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
در تور چین پکن می توانید از معابد بسیاری دیدن کرده و در این سرزمین پر از عجایب، حیرت انگیزترین بناها را مشاهده نمایید.

برای خرید تور چین به صفحه تور چین پارمیدا تورز وارد شوید.

در سراسر سرزمین پهناور چین معابد بسیاری وجود دارد که یک چیز در تمام آن ها مشترک است و آن هم اصول معماری ست. معماری چینی که در نوع خود کاملا منحصر به فرد می باشد، در تمامی معابد چینی به کار رفته و معماران این سرزمین هیچ گونه المانی از معماری خارجی را در ساخت معابد خود به کار نبرده اند.

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF-%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%86-6.jpg


معبد لاما در شهر پکن یکی از بناهایی ست که پیش از این به عنوان یک مقر سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفته است. بنای معبد برای نخستین بار در سال 1649 میلادی ساخته شده و پس از آن در سال 1744 میلادی تغییراتی در آن ایجاد شده و به یک معبد مقدس تبدیل گشت.

زمانی که این معبد در سال 1649 میلادی بنا گشت، خاندان سلطنتی از آن به عنوان محلی برای تفریح و پذیرایی از میهمانان خود بهره می بردند. بیشتر از همه سومین سلطان از حاکمان کینگ در لاما روزگار گذراندند.

ادامه در لینک زیر:

http://csweb.ir/بازدید-از-معبد-لاما-در-تور-چین/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
هتل کپسول فضایی pengheng چین
سلیقه ی افراد در رزرو هتل متفاوت است، در عین اینکه برخی هتلهای سنتی و بومی را می پسند و دوست دارند در کلبه هایی ساده با حال و هوای شهری که به آن سفر کرده اند اقامت کنند برخی دیگر مایلند در لوکس ترین هتلها با به روزترین امکانات اقامت بکنند.
هر سلیقه ای یک گروه از هتلها و اقامتگاهها را می پسندد و هر کدام با اقامت در هتل بنا به سلیقه شان لذت سفر را بیشتر می کنند. اما نظرتان درباره ی هتلهای هوشمند که رباتها در آن از مهمانان پذیرایی می کنند چیست؟
هر شخصی با هر سلیقه ای علاقه مند است هتل با حال و هوای متفاوت و عجیب و غریب را یکبار هم که شده است در زندگی امتحان بکند، چه لوکس پسند باشد و چه سنتی و بومی پسند. در چین هتلی به شکل کپسولهای فضایی ساخته اند که حداقل یک شب اقامت در آن بسیار هیجان انگیز است.

ادامه در لینک زیر:

http://wikihotels.ir/هتل-کپسول-فضایی-pengheng-چین/


4%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-pengheng-700x466.jpg
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

راهنمای سفر به چین, نکاتی مهم قبل از سفر


کشور چین با وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی و مدرن شگفت انگیزی که دارد، جز پنج مقصد محبوب گردشگری در دنیا محسوب می شود. تورهای چین در ایران نیز بازار پر رونقی دارند که اغلب به مقصد شهرهای پکن، شانگهای و گوانجو برگزار می شوند. اگر قصد سفر به کشور چین را دارید راهنمای سفر به چین را با دقت مطالعه کنید، چراکه سفر به این سرزمین عجیب نیاز به دانستن نکات بسیار مهمی را دارد. در ادامه نکات بسیار عجیب در مورد چین که پیش از سفر به آن باید بدانید را برای شما قرار می دهیم:

6-17.jpg

تور چین جاذبه های چین

1- اولین نکته ی مهم درمورد زمان سفر به چین است که هرگز نباید در طول تعطیلات ملی و رسمی به این کشور سفر کنید. علت این توصیه این است که مردم چین تنها در زمان تعطیلات رسمی فرصت سفر و گردشگری پیدا می کنند، از این روی در این زمانهای خاص با سیل جمعیت چینی در اماکن توریستی مواجه می شوید که این می تواند برای شما ناخوشایند باشد. در ضمن تعطیلات چینی جای ثابتی در تقویم ندارند و اغلب قمری محاسبه می شوند، بنابراین با تقویم به روز شده به چین سفر کنید که با تعطیلات رسمی چینی روبه رو نشوید.

ادامه در لینک زیر:

http://csweb.ir/راهنمای-سفر-به-چین/
 
بالا