برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور کوش آداسی بهار 96

کوش آداسی
در بین مردم ترکیه به جزیره پرنده معروف می باشد. چرا که در فصل مهاجرت پرندگان محل بسیار زیبایی است تا گردشگران از این منظره زیبا نهایت لذت و استفاده خود را ببرند. و همچنین معنای کوش آداسی جزیره پرنده می باشد و کاملا برازنده این جزیره زیبا است. کوش آداسی توسط دریای مرمر، دریای اژه، دریای مدیترانه و دریای سیاه احاطه شده است و از همین رو تفریحات آبی متنوعی را دارا است که گردشگران زیادی مخصوصا ایرانیان را توسط تور بهار کوش آداسی جذب خود نموده است. از جمله تفریحات کوش آداسی میتوان به قایق هایی اشاره داشت، که علاقمندانی که مشتاق هستند تا از خلیج های بزرگ و کوچک اطراف دریاهای نامبرده دیدن نمایند را سوار میکنند و ساعاتی را بر روی آب های مواج و فیروزه ای دریای سیاه و مرمر میچرخند و به تفریحات آبی خود می پردازند. در ضمن نگران نبودن امکانات در کشتی نباشید چرا که در این کشتی ها هم امکان سرو نهار وجود دارد و اینکه سرو کردن انواع تنقلات و نوشیدنی نیز فراهم است.

جالب است بدانید کوش آداسی فاصله کمی با جزیره یونانی ساموس دارد و اگر خواهان بازدید از این جزیره رویایی هستید بهتر است با تورهای قایقی که در فصل بهار بصورت روزانه برگزار میشود بلیط خود را تهیه نمائید تا از لذت این تور عقب نمانید. آب و هوای کوش آداسی در بهار بسیار معتدل و لذت بخش است که همین امر باعث شده که هموطنان ما تور کوش آداسی بهار 96 را در اولویت خود قرار دهند. البته عده ای نیز هستند که خواهان کاهش قیمت تور کوش آداسی بهار 96 هستند که در روزهای خاصی تور ارزان کوش آداسی برایشان فراهم میشود.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور کوش آداسی بهار 96



از جاذبه های کوش آداسی میتوان به پلاژ های گوناگون نظیر پلاژ گوزَل چاملی، پلاژ کامالاکی، پلاژ سوگی، پلاژ کارا اوا و همچنین آب های گرم کوش آداسی که بسیار برای به آرامش رسیدن تن و جانتان مناسب است مانند آبگرم ونوس، آبگرم یاوان سو و آبگرم گوزَل چاملی نام برد.

همچنین کوش آداسی شهری است که نقاب مدرن شدن بر تاریخ و آثار تاریخی این شهر تاثیر نگذاشته است. شما در شهر که بچرخید میتوانید جاذبه های تاریخی کوش آداسی اعم از غار کاراجا، غار سیر تلانینی، گوور جین آداسی، حمام بلدیه و کاروانسرای شهر کوش آداسی را ببینید.

هر شخصی در تور کوش آداسی علاقه دارد یادگاری از این سفر داشته باشد. در اینصورت ترغیب میشود که به مراکز خرید کوش آداسی مراجعه نماید. شما میتوانید برای خرید پارچه های باکیفیت و تولید ترکیه به چهارشنبه بازار کوش آداسی بروید و اگر هنر خیاطی را دارید، برای خود بهترین پارچه ها را بخرید و جدیدترین مدل ها را روی آنها برش دهید. از مراکز خرید کوش آداسی که برند های معروف و معتبر را دارد میتوان به سوکه آوت لتز اشاره داشت که در بیرون از کوش آداسی قرار دارد و با هماهنگی لیدر خود میتوانید به این مرکز خرید بروید. از دیگر مراکز خرید کوش آداسی میتوان به مرکز خرید کوش آداسی، مرکز خرید مودا آنتی لوپ و فرش آبرش کوش آداسی اشاره داشت.

تور کوش آداسی از مشهد ، شیراز، تهران، اصفهان و همچنین شهرهای دیگر توسط نت تورز برگزار میشود. در صورت علاقه مند بودن به تهیه تور کوش آداسی میتوانید از طریق نت تورز اقدام نمائید.



تور کوش آداسی از تهران | تور کوش آداسی از شیراز | تور کوش آداسی از مشهد | تور کوش آداسی از اصفهان
 
بالا